اخبار داغ

واکنش آلمان به سیاست های قلدرمآبانه ترامپ؛ آمریکا قابل اعتماد نیست

واکنش آلمان به سیاست های قلدرمآبانه ترامپ؛ آمریکا قابل اعتماد نیست
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، هشدار داده است که اروپا دیگر نمی تواند به قدرت آمریکا متکی باشد، و این نشان دهنده آخرین کشمکش لفظی میان متحدان آتلانتیک است که در حال حاضر بر سر همه چیز از دفاع تا تجارت دشمنی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛  آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، هشدار داده است که اروپا دیگر نمی تواند به قدرت آمریکا متکی باشد، و این نشان دهنده آخرین کشمکش لفظی میان متحدان آتلانتیک است که در حال حاضر بر سر همه چیز از دفاع تا تجارت دشمنی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک",
 
,
اروپایی که به آمریکا اعتماد ندارد/ آمریکا قابل اتکا نیست
, اروپایی که به آمریکا اعتماد ندارد/ آمریکا قابل اتکا نیست,
 
,
مرکل در کنفرانس خبری گفت: "ما نمی توانیم به آمریکای ابرقدرت متکی باشیم."
,
 
,
متحدان اروپایی واشنگتن به ویژه آلمان، درها را به روی رویکرد فرسایشی دونالد ترامپ در مورد دفاع و تجارت آتلانتیک قفل کرده اند.
,
 
,
رئیس جمهور آمریکا طی سفر اروپایی اش، کشورهای ناتو را به خاطر صرف نکردن هزینه بیشتر برای دفاع، سرزنش کرد و آلمان را اسیر روسیه نامید و اظهار داشت که او اتحادیه اروپا را به خاطر آنچه که در تجارت ما انجام می دهد، دشمن می داند.
,
 
,
نمایش او در بروکسل به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، به خصوص اینکه آلمان ها به طور ویژه مورد انتقادهای متعدد و مختصر قرار داد.
,
 
,
اروپایی که به آمریکا اعتماد ندارد/ آمریکا قابل اتکا نیست
, اروپایی که به آمریکا اعتماد ندارد/ آمریکا قابل اتکا نیست,
 
,
به نقل از RT،ماس وزیر خارجه آلمان در مصاحبه تلویزیونی در پاسخ به تدابیر قلدرمآبانه ترامپ گفت: "ما دیگر نمی توانیم به طور کامل به کاخ سفید تکیه کنیم."
, RT,
 
,
وی افزود: "برای حفظ همکاری مان با آمریکا، باید دوباره آن را تنظیم کنیم. اولین نتیجه روشن می تواند تنها این باشد که ما باید خودمان را در اروپا بیشتر هماهنگ کنیم."
,
 
,
نظرات مرکل، احساسات مشابهی که وی بیش از یک سال پیش بیان کرده بود را تکرار می کند.
,
 
,
مرکل در ماه مه سال 2017 گفت: "روزگاری که می توانستیم به طور کامل به دیگران وابسته باشیم، پایان یافته است. من آن را در روزهای گذشته تجربه کرده ام."
,
 
,
رهبر آلمان افزود: "ما اروپایی ها باید سرنوشت خود را در دوستی با آمریکا، در دوستی با انگلیس، در روابط همجواری خوب (هر جا که ممکن باشد)، همچنین با روسیه و دیگر کشورها در دستان خودمان بگیریم، اما می دانیم که به عنوان اروپایی باید برای آینده و سرنوشت خودمان مبارزه کنیم."
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه