اخبار داغ

نقوی حسینی در گفت‌وگو با دانا:

برخی مفسدین اقتصادی در دولت آدم دارند/ رابط های دولتی مانع مقابله با مفسدین می شوند/ مردم باید بدانند در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی چه می گذرد

برخی مفسدین اقتصادی در دولت آدم دارند/ رابط های دولتی مانع مقابله با مفسدین می شوند/ مردم باید بدانند در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی چه می گذرد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی باید در راس امور مبارزه با مفاسد اقتصادی قرار گیرد و به صورت موضوعی و مصداقی به مبارزه با فساد اقتصادی بپردازد، باید این ستاد به گونه ای عمل کند تا مردم احساس کنند که با مفاسد اقتصادی در کشور برخورد می شود باید خیال مردم از این بابت را راحت کرد.
[

سیدحسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: یکی از عوامل مهم ایجاد شرایط اقتصادی فعلی "فساد اقتصادی" حوزه های مختلف از جمله مسکن، ارز، خودرو ،طلا و سکه در کشور است، که باید عزم و اراده ای جدی برای این امر وجود داشته باشد ، اگر اراده و عزم جدی برای مبارزه با فساد اقتصادی در کشور نباشد اعتماد عمومی از نظام بر می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی بر همین اساس اضافه کرد: امروز اعتماد عمومی از نطام برگشته و خدشه دار شده است، احساس مردم این است که در این شلوغی های بازار برخی سودهای کلانی را به جیب زده اند و ملت متضرر شده اند ، باید مردم بفهمند و برایشان محسوس باشد که مبارزه با فساد در کشور به طور جدی دنبال و با متخلفان نیز برخوردهای لازم صورت می پذیرد.

,

 

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی باید در راس امور مبارزه با مفاسد اقتصادی قرار گیرد و به صورت موضوعی و مصداقی به مبارزه با فساد اقتصادی بپردازد، باید این ستاد به گونه ای عمل کند تا مردم احساس کنند که با مفاسد اقتصادی در کشور برخورد می شود. باید خیال مردم از این بابت را راحت کرد.

,

 

,

نقوی حسینی خاظر نشان کرد: نباید جلسات این ستاد بی نتیجه ، بدون دستور جلسه و بی نظم باشد، اینگونه نباشد که یک بار تشکیل شود و بار دیگر تشکیل نشود ، باید دستور کار این جلسات رسانه ای شود تا مردم مطلع شوند که در این ستاد چه می گذرد و چه کسانی متخلف و مفسد اقتصادی هستند.

,

 

,

وی ادامه داد: قطعا مفاسد اقتصادی ریشه در دولت ها دارد، اگر کسی در دولت آدم نداشته باشد و ادم های دولتی با آنها مرتبط نباشد نمی تواند فساد اقتصادی انجام دهد، متاسفانه وجود ارتباط بین مفاسد اقتصادی با مفاسد دولتی عامل مهم مقابله با مفاسد اقتصادی است .

,

 

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وجود ادم های در ارتباط با مفاسد اقتصادی در دولت عامل مهم مقابله با مفاسد اقتصادی در کشور شده است و این افراد نمی گذارند که مقابله با فساد به طور جدی در کشور صورت پذیرد.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه