اخبار داغ

علمکرد ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مثمر ثمر نیست/فتونیوز

علمکرد ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مثمر ثمر نیست/فتونیوز
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطر نشان کرد: باید سیاست هایی توسط این ستاد اتخاذ گردد تا هیچ نهاد و سازمانی جرات انجام فساد را نداشته باشند نه اینکه آزادانه در کشور هر فساد و هر کاری خواستند انجام دهند.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین فرهنگی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به مثمر ثمر بودن جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور اظهارداشت: اگر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مثمر ثمر بود و اعضای آن با جدیت به موضوع فساد می پرداختند شاهد چنین اتفاقات و فسادهایی در کشور نبودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی بر همین اساس اضافه کرد: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی علاوه بر آنکه با موضوعات فساد های روز برخورد کند باید همواره نیز عاملی باشد برای جلوگیری از فساد در کشور ؛ تصمیمات این ستاد باید بگونه ای باشد که در تمام سطوح تاثیر بگذارد.

,

 

,

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطر نشان کرد: باید سیاست هایی توسط این ستاد اتخاذ شود تا هیچ نهاد و سازمانی جرات انجام فساد را نداشته باشند نه اینکه آزادانه در کشور هر فساد و هر کاری خواستند انجام دهند.

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه