اخبار داغ

بیانیه انجمن‌های صنفی رانندگان چهارمحال و بختیاری؛

مطالبات ما جنبه معیشتی دارد/ دشمن از اعتراض صنفی بهره‌برداری سیاسی نکند

مطالبات ما جنبه معیشتی دارد/ دشمن از اعتراض صنفی بهره‌برداری سیاسی نکند
کامیون‌داران بصیر و هوشیار چهارمحال و بختیاری که همواره پشتیبان نظام و رهبری خود بوده و هستند طی بیانیه‌هایی تاکید کردند پای نظام و رهبری خود ایستاده و با جان از آن حمایت می‌کنند و اگر کسی قصد ایجاد آشوب در کشور و خدشه‌دار کردن نظام را دارد از صنف کامیون‌داران نیست، همچنین از دولت درخواست کردند برای رفع مشکلات‌شان اقدام کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ با توجه وجود برخی از مشکلات برای کامیون‌داران و درخواست این افراد برای رفع این مشکلات، مسئولین در این راستا و برای حل این مشکلات قول مساعد داده و برخی از مشکلات را رفع کردند، اما حل برخی از مشکلات زمان‌بر است و لازم است کامیون‌داران برای رفع آن‌ها صبر و حوصله داشته باشند.

متاسفانه برخی از معاندان و کسانی که همواره به دنبال ایجاد فتنه و آشوب در ایران هستند دست به کار شده تا مطالبات به حق این مردمان شریف را به حاشیه کشانده آب را گلالود کرده و ماهی خودشان را از آن بگیرند.

کامیون‌داران بصیر و هوشیار چهارمحال و بختیاری که همواره پشتیبان نظام و رهبری خود بوده و هستند طی بیانیه‌هایی تاکید کردند پای نظام و رهبری خود ایستاده و با جان از آن حمایت می‌کنند و اگر کسی قصد ایجاد آشوب در کشور و خدشه‌دار کردن نظام را دارد از صنف کامیون‌داران نیست، همچنین از دولت درخواست کردند برای رفع مشکلات‌شان اقدام کند.

متن بیانیه چهار انجمن صنفی رانندگان در چهارمحال و بختیاری در زیر آمده است:

بیانیه انجمن صنفی رانندگان و ناوگان ترابری شهرکرد و توابع

خواست ما یک سری مطالبه‌گری صنفی است، نه یک سری مطالبه‌گری سیاسی

با توجه به روشن بودن جریان اعتراضی ۵/۱ و تحریک نمودن معاندین نظام و جمهوری اسلامی و سمت و جهت دادن این جریان به نفع گروهک‌های منافقین لازم دانستیم بیانیه‌ای در ارتباط با رد کردن این جریان منتشر کنیم.

این انجمن به نمایندگی از رانندگان و کامیون‌داران عزیز استان به هیچ عنوان از این حرکت حمایت نخواهد کرد و به همیاری کلیه رانندگان استان به هیچ وجه به کسی اجازه نخواهیم داد که از اعتراضات قبلی که یک اعتراض صنفی بود بهره‌برداری سیاسی کنند.

لذا از تمام عزیزان همکار خواهشمندیم هوشیاری و ذکاوت خود را به رخ خودفروخته‌ها کشیده و نگذارند چنین حرکاتی مانع پیشبرد اهداف مسئولین کشور و صنف رانندگان شود.

همانطور که در جریان هستید در مدت دو ماه گذشته جلسات متعددی از طرف انجمن‌های صنفی درقالب کارگروه‌ها با مسئولین ذی‌ربط برگزار گردیده و همه عزیزان چه نمایندگان مجلس و کمسیون‌های مربوطه و مسئولین سازمان راهداری و حمل و نقلف وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی و سایر مراجع ذی‌ربط متحدالقول برای بهبود وضعیت حمل و نقل و پیگیری مشکلات شما رانندگان و کامیون‌داران صورت پذیرفته و کلیه مسئولین در این ارتباط تلاش مضاعف داشته و دارند.

یادمان باشد مشکلات ما یک شبه بوجود نیامده که انتظار داشته باشیم در این مدت کوتاه همه مشکلات مرتفع و حل شود... . از همه همکاران‌مان تقاضامندیم مسیر درست را تشخیص و در راه آبادانی کشور قدم بردارند.

امروز نگاه همه جوامع و اقشار جامعه به رانندگان و عکس‌العمل‎‌شان نسبت به این موضوع می‌باشد، بیائیم شعور اجتماعی و فرهنگی و سیاسی خودمان را به معرض تماشا بگذاریم.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
, بیانیه انجمن صنفی رانندگان و ناوگان ترابری شهرکرد و توابع,
,
, خواست ما یک سری مطالبه‌گری صنفی است، نه یک سری مطالبه‌گری سیاسی, خواست ما یک سری مطالبه‌گری صنفی است، نه یک سری مطالبه‌گری سیاسی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,


انجمن صنفی رانندگان فرخشهر، پایتخت کامیون‌داران ایران

ما عاشق نظام جمهوری اسلامی، رهبری و مردم هستیم، پس جان می‌دهیم اما جانان به غیر نمی‌دهیم...

همانطور که شما عزیزان راننده استحضار دارید این مشکلات به‌صورت آنی به وجود نیامده که یک شبه قابل پیگیری و حصول نتیجه باشد، برخی از مطالبات نیاز به تصویب قانون در بازه زمانی چند ماهه دارد و نیاز به کار کارشناسی دقیق، که در آینده دچار مشکل نشویم. لذا ما رانندگان بخش فرخشهر، اعلام می‌نماییم که منافقین و معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران و استکبار جهانی و عوامل داخلی و خارجی آن‌ها بدانند ما رانندگان عاشق نظام اسلامی و مقام معظم رهبری و مردم کشورمان هستیم و این مهم را به کرات ثابت نموده‌ایم.

مطالبات ما رانندگان کاملا صنفی بوده و خواستار حل مشکلات و پیگیری از مجاری قانونی هستیم، ما با هرگونه اعتصاب و آشوب که موجب خدشه‌دار شدن نظام و صنف خدوم راننده شود، مخالفیم و چنانچه افرادی که در این گونه اجتماعات و گروه‌های غیرقانونی شرکت کنند و موجب سوءاستفاده بدخواهان این مرز و بوم شوند راننده نیستند و از صنف حمل و نقل نمی‌باشند، لطفا به گوش باشید.

,
, انجمن صنفی رانندگان فرخشهر، پایتخت کامیون‌داران ایران,
,
, ما عاشق نظام جمهوری اسلامی، رهبری و مردم هستیم، پس جان می‌دهیم اما جانان به غیر نمی‌دهیم..., ما عاشق نظام جمهوری اسلامی، رهبری و مردم هستیم، پس جان می‌دهیم اما جانان به غیر نمی‌دهیم...,
,
,
,
,
, ,


بیانیه انجمن صنفی کارگری حمل و نقل و ترابری شهرستان بروجن و حومه و شهر سفیددشت

با کمبودهایی مواجه هستیم اما جهت حمایت از کشور و رهبر معظم انقلاب و دولت محترم با هرگونه اعتصاب و آشوب مخالفیم

قابل توجه رانندگان زحمت‌کش حوزه حمل کالا با اینکه در این صنف با کمبودهایی مواجه هستیم اما جهت حمایت از کشور و رهبر معظم انقلاب و دولت محترم با هرگونه اعتصاب و آشوب که موجب خدشه‌دار شدن نظام و صنف خدوم راننده شود مخالفیم و چنانچه افرادی در اینگونه اجتماعات و گروه‌های غیرقانونی شرکت کنند و موجب سوءاستفاده بدخواهان این مرز و بوم شوند راننده نیستند و از صنف حمل و نقل نمی‌باشند، لطفا به گوش باشید.

,
, بیانیه انجمن صنفی کارگری حمل و نقل و ترابری شهرستان بروجن و حومه و شهر سفیددشت,
,
, با کمبودهایی مواجه هستیم اما جهت حمایت از کشور و رهبر معظم انقلاب و دولت محترم با هرگونه اعتصاب و آشوب مخالفیم, با کمبودهایی مواجه هستیم اما جهت حمایت از کشور و رهبر معظم انقلاب و دولت محترم با هرگونه اعتصاب و آشوب مخالفیم,
,
,
, , ,


به گزارش جهانبین نیوز؛ در چهارمحال و بختیاری چهار انجمن صنفی رانندگان شامل انجمن صنفی رانندگان شهرکرد و حومه، انجمن صنفی رانندگان بروجن و حومه، انجمن صنفی رانندگان فرخ‌شهر و انجمن صنفی شهر سفیددشت، وجود دارد که در مجموع ۱۴ هزار و ۷۹۹ راننده باری و ۵ هزار و ۹۸ راننده مسافربری را تحت پوشش قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

,
, جهانبین نیوز,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه