اخبار داغ

خیزش گرد و خاک در تهران

خیزش گرد و خاک در تهران
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به خیزش گرد و خاک طی امروز (۳۱ خرداد) در تهران از افزایش نسبی غلظت ذرات معلق خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به خیزش گرد و خاک طی امروز (۳۱ خرداد) در تهران از افزایش نسبی غلظت ذرات معلق خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حسین شهبازی اظهار کرد: بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوا، به تدریج طی امروز (۳۱ تیر) بر میزان ناپایداری جوی افزوده می‌شود و در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید به بزرگی بین ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌شرقی انتظار می‌رود.

,

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه با تداوم این شرایط جوی طی فردا ( ۱ مرداد) وزش باد نسبتا شدید به ویژه در بعد ازظهر پیش‌بینی می‌شود، گفت: بر این اساس انتظار می‌رود تا فردا (۱ مرداد) بر اثر وزش باد بر غلظت ذرات معلق به طور نسبی افزوده شود.

,

به گفته شهبازی تا روز آینده تغییر محسوسی در دمای هوای تهران مشاهده نخواهد شد.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۷۴ در شرایط سالم قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای هم اکنون تهران نیز با میانگین ۸۳ در شرایط سالم است.

,

منبع: ایسنا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه