اخبار داغ

FATF حمایت از جبهه مقاومت و مباحث موشکی ما را نشانه گرفته است

FATF حمایت از جبهه مقاومت و مباحث موشکی ما را نشانه گرفته است
مسئولین محترم امور خارجه تصور نکنند که با تن دادن به مفاد توافق FATF، تغییری در روحیه استکباری غربی‌ها به وجود می‌آید FATF،حمایت از جبهه مقاومت و مباحث موشکی ما را نشانه گرفته است و دولت نباید با عمل به این قرارداد، آلت نفوذ دشمنان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، "کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم که با هدف جلوگیری از کمک مالی به تروریست ها درجهان طراحی والبته قریب به اتفاق کشورهای دنیا به آن پیوسته اند در ظاهر برای قطع کمک دولت ها به گروه‌های تروریستی طراحی شده است اما از آنجا که تعریف دوگانه ای از تروریست در دنیا وجود دارد و قدرت‌های بزرگ دنیا برخی گروه‌های آزادی‌بخش مثل حزب ا... لبنان ، حماس فلسطین ، انصارا... یمن ، حشدالشعبی عراق وسایر گروه های آزادیبخش که علیه اشتغال خارجی مبارزه می‌کنند را تروریست تلقی می‌کنند لذا پیوستن به این کنوانسیون منجر به گذاشتن ابزارهای حقوقی جدید در اختیار دشمنان جمهوری اسلامی ایران و ایجاد اجماع جهانی علیه این کشور و جنجال آفرینی های بین المللی بی‌منتها و تحریم‌های فزاینده علیه برخی از نهادهای حاکمیتی کشور همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تفکیک نهادها و شخصیت‌های جمهوری اسلامی ایران به دو بخش تحریمی و غیر تحریمی و عملاً خود تحریمی در داخل شده و در نهایت منجر به ارسال مجدد پرونده ایران بهICG   دادگاه بین المللی لاهه و شورای امنیت سازمان ملل برای فشار بر ایران خواهد شد."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا,

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پنهان‌کاری‌های اخیر دولت پیرامون انعقاد قراردادهای تجاری و نفتی خاص با برخی کشورها و خصوصاً توافقات اولیه با گروه FATF، خاطرنشان کرد: در زمان انتخابات ریاست جمهوری که آقایان به رأی ملت نیاز داشتند، شعار مردم‌سالاری و ارتباط نزدیک با مردم بر سر زبان‌ها بود، اما اکنون همه آن شعارها به دست فراموشی سپرده‌شده و عده‌ای از مسئولان طوری رفتار می‌کنند که گویا به بیگانگان بیش از مردم خود اعتماد دارند.
 
وی ادامه داد: مسئولین محترم امور خارجه تصور نکنند که با تن دادن به مفاد توافق FATF، تغییری در روحیه استکباری غربی‌ها به وجود می‌آید FATF،حمایت از جبهه مقاومت و مباحث موشکی ما را نشانه گرفته است و دولت نباید با عمل به این قرارداد، آلت نفوذ دشمنان شود.
 
حجت‌الاسلام ذوالنور در ادامه، با یادآوری مصادیق متعدد بدعهدی‌های آمریکا در چند سال اخیر گفت: چند سال است که نظام دیپلماتیک کشور ما دستخوش تغییراتی شده و علیرغم تذکرات و توصیه‌های دلسوزانه مقام معظم رهبری، برجام هسته‌ای با زیر پا گذاشتن بسیاری از خط قرمزها منعقد شد و از همان زمان تا به امروز، بدعهدی‌های دولت خبیث آمریکا باعث شده تا برجام هیچ دستاوردی برای ملت ما نداشته باشد.

,
,
,
,
,

در همین رابطه احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در هم هین رابطه بیان کرد:

,

اگر کشوری در شرایط بسیار عادی باشد شاید سپردن آن به کنوانسیون‌هایی با مجامع این‌چنینی ایرادی ندارد، اما کشوری که در تحریم است و برای اداره کشورش مجبور است به نوعی تحریم‌ها را دور بزند، ورودش به این کنوانسیون‌ها قطعاً مشکلات اقتصادی و امنیتی در پی خواهد داشت.

,

امیرآبادی افزود: بویژه در این چهل و شش شاخصی که برای کشورها مشخص کرده‌اند علاوه بر شفاف‌سازی، به دنبال دستیابی به حساب‌های شهروندان کشور، شرکت‌ها، مقدار واردات و صادرات هستند که این مساله هم امنیت کشور را به مخاطره می‌اندازد و هم مشکلات اقتصادی برای کشور به وجود می‌آورد.

,

وی توضیح داد: اگر بخواهید در حالت عادی از شهری به شهر دیگر بروید مشکلی ندارید که همگان از تمام جزئیات و اطلاعات سرعت و زمان حرکت شما با خبر باشند، اما وقتی به ماموریتی ویژه می‌روید هیچ وقت جزئیات اعلام نمی‌کنید چون مسیر شما رفت و برگشت شما عادی نیست و واضح است که دشمنان شما نباید به اطلاعات شما دست یابند.

,

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به شبهه ای مبنی بر وجود ضرورت استفاده از نسخه‌های خارجی برای از بین بردن فساد از سیستم بانکی کشور ابراز داشت: استفاده از سیستم‌های بانکی خارجی در کشور مشکلی ندارد، یعنی اگر شما در داخل کشور حساب‌ها را شفاف کنید بسیار هم خوب است، همان طور که بنده درباره سود حساب‌های قوه قضائیه در بودجه 97 کشور چنین پیشنهادی را مطرح کردم.

,

امیرآبادی تاکید کرد: FATF تنها شفاف سازی حساب‌های مالی در داخل کشور نیست، قسمت زیادی از این شفافیت برای خارجی‌ها و این سیستم برای استفاده دشمنان ما است، به این جهت نباید به این راحتی از کنار این قضیه بگذریم.

,

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما در این بخش نباید دولت را سرزنش کنیم؛ باید دولت را حمایت کرده و کمک کنیم تا خود را از نو بیابد و به میدان بیاییم و کمک کنیم که مشکلات را بهتر درک کند و بتواند آن‌ها را حل کند وگرنه با زخم زبان زدن و سرزنش کردن مشکل مردم حل نخواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه