اخبار داغ

بلوار آیت‌الله بروجردی بالاخره افتتاح می‌شود؛

آیا رسیدگی به مشکلات مردم پردیسان در دستور کار مسئولان استانی قرار گرفته است؟

آیا رسیدگی به مشکلات مردم پردیسان در دستور کار مسئولان استانی قرار گرفته است؟
سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان روز گذشته مرتضی سقائیان‌نژاد ضمن تشریح افتتاح پروژه های عمرانی در دهه کرامت گفت: پروژه بزرگ بلوار آیت‌الله بروجردی در این ایام افتتاح خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، بلوار آیت‌ الله بروجردی که با هدف کاهش ترافیک مسیر رفت و برگشت پردیسان طراحی شده است، قرار بود اواخر سال 96 به پایان برسد و مورد بهره برداری قرار گیرد اما بنا به برخی مشکلات شهری این پروژه تکمیل نشد.

پروژه آیت‌الله بروجردی شهرک پردیسان را به بلوار جمهوری و از آن طریق به بلوار پیامبر اعظم(س) و مرکز شهر متصل می نماید.

شهرک پردیسان که در سال 1377 کلنگ زنی آن انجام شد اینک بیش از 150 هزار نفر جمعیت دارد و پیش بینی می شود در سالهای آینده گرایش مردم برای سکونت در این شهرک افزایش یابد، این موضوع ضرورت توجه مضاعف مسئولین استانی و شهری را می رساند چراکه عدم ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در شهرک پردیسان موجب توسعه ناهمگون این بخش از شهر خواهد شد.

شهرک پردیسان علاوه بر مشکلات ترافیکی با مسائل دیگری نیز دست به گریبان است، کمبود فضاهای آموزشی، تفریحی، بهداشتی، مراکز درمانی و فضای سبز کافی به نسبت جمعیت رو به رشد شهرک پردیسان را می توان از جمله مشکلات این منطقه مسکونی برشمرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,

روز گذشته مرتضی سقائیان ‌نژاد به تشریح پروژه های در دست اقدام شهرداری قم اشاره کرد و افزود: در دهه کرامت ۲۵۰ پروژه با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف شهر افتتاح می‌شود و این حرکت و پیشرفت‌ها ادامه خواهد داشت.

شهردار قم بیان کرد: یکی از اهدافی که دنبال می‌‌کنیم این است که رفت و آمد مردم در شهر هموار شود و در همین راستا بلوار فردوسی است که حدود ۲۵ کیلومتر است و به زودی افتتاح خواهد شد که بسیاری از مشکلات ترافیکی را برطرف خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین پروژه بزرگ بلوار آیت‌الله بروجردی در این ایام افتتاح می‌شود که این بلوار نیز در کاهش ترافیک تأثیرگذار خواهد بود.

شهردار قم همچنین وعده داد: در مناطقِ هشتگانه قم، ۸ مجموعه فرهنگی و ورزشی در حال ساخت است که تمام این مجموعه‌ها در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه