اخبار داغ

جزییات بیشتر از زلزله رویدر؛

زلزله های پیاپی هرمزگان خسارتی نداشت

زلزله های پیاپی هرمزگان خسارتی نداشت
زمین لرزه های پیاپی در هرمزگان خسارتی را به دنبال نداشته و تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر مصدوم و یا فوت ساکنین منطقه رویدر نبوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ صبح امروز بعد از دو  زمین لرزه متولی با قدرت ۴٫۷ و ۵٫۷ در مقایس ریشتر  بار دیگر زلزله ای با قدرت 4.0 در مقیاس ریشتر شهر رویدر از توابع بندرخمیر واقع در مرکز هرمزگان را لرزاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

زلزله اول با قدرت ۴٫۷ریشتر در ساعت ۹ و ۳۴ دقیقه رخ داد این زمین لرزه در عمق ۲۲متری زمین در موقعیت ۲۷.۵ شمالی و ۵۴.۹۳ شرقی بوقوع پیوست که اندکی بعد در فاصله زمان کمتر از سه دقیقا زلزله دوم با شدت ۵٫۷ریشتر منطقه را به لرزه درآورد و زلزله سوم با قدرت 4.0 در ساعت 10 و 29 دقیقه در عمق 15 کیلومتری زمین را به لرزه در آورد.

,

12 روستا با جمعیت 10 هزار نفر در منطقه رویدر وجود دارد که زلزله های متوالی در این مناطق باعث ایجاد ترس و دلهره در میان مردم شده است.

,

تیم های ارزیاب به رویدر اعزام شده اند

, تیم های ارزیاب به رویدر اعزام شده اند, تیم های ارزیاب به رویدر اعزام شده اند,

علیرضا صفا، مدیر کل مدیریت بحران استان هرمزگان اظهار کرد: کانون زلزله در استان فارس بوده ولی ایستگاه های لرزه نگاری به دلیل نزدیکی رویدر این شهر را مرکز زلزله اعلام کرده اند.

,

مدیر کل مدیریت بحران استان هرمزگانتصریح کرد: تیم های ارزیاب به شهر رویدر و روستاهای اطراف اعزام شده اند و هنوز گزارشی از سوی تیم های ارزیاب و فرمانداری بندرخمیر در مورد خسارت های احتمالی این زمین لرزه ها گزارش نشده است.

,

زلزله هیچ گونه خسارت جانی نداشته است

, زلزله هیچ گونه خسارت جانی نداشته است, زلزله هیچ گونه خسارت جانی نداشته است,

فاطمه نوروزیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر مصدوم و یا فوت ساکنین منطقه رویدر نبوده است.

,

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: پایگاه های اورژانس و بیمارستان های استان به منظور ارائه خدمات به مصدومان احتمالی این زلزله در حالت آماده باش هستند.

,

نوروزیان خاطر نشان کرد: تیمهای ارزیاب همچنان در روستاهای منطقه در حال پیگیری هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه