اخبار داغ

خجسته، نماینده مردم همدان در مجلس:

مطالبات کامیون داران به حق است، وزارت راه در این حوزه کوتاهی کرده/فراکسیون حامی رانندگان به زودی تشکیل می شود/مشکل بیمه و افزایش 20درصدی کرایه رانندگان کامیون حل شد

مطالبات کامیون داران به حق است، وزارت راه در این حوزه کوتاهی کرده/فراکسیون حامی رانندگان به زودی تشکیل می شود/مشکل بیمه و افزایش 20درصدی کرایه رانندگان کامیون حل شد
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مطالبات کامیون داران به حق است، ضمن آن که وزارت راه و شهرسازی در این حوزه کوتاهی کرده، گفت: تصمیمات خوبی برای حمایت از کامیون داران امروز در مجلس گرفته شد که به زودی ابلاغ می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به دنبال اعتصاب کامیون داران در خرداد ماه سال جاری در کشور و در چندین شهر استان همدان و حتی در تویسرکان «امیر خجسته» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت:  آنچه که مطالبات کامیون داران در 11 بند بود در صحن علنی مجلس مطرح کردیم و تذکراتی که باید تنظیم و ارائه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اظهار کرد:  همچنین مسئولان وزارت راه و شهرسازی در جلسه ای که همان روزها در مجلس حضور داشتند آمدند تادر این باره سخنان نمایندگان مردم را هم بشنوند در نهایت تصمیمات خوبی درباره حمایت از کامیون داران گرفته شد و مشکلات آنان در شُرف حل شدن است.

,

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: مطالبات کامیون داران به حق است، ضمن آن که وزارت راه و شهرسازی در این حوزه کوتاهی کرده و از قبل باید اقدامات حمایتی انجام می شد، چرا که رانندگان افرادی متدین و انقلابی هستند که در دوران دفاع مقدس و به ویژه در زلزله اخیر ایثار کردند و بسیاری از همکاری های آنان به صورت رایگان بوده است.

,

خجسته تصریح کرد: از این رو پیگیری مطالبات آنان حقشان است و ما از همان روز نخست از مطالبات و حق آنان دفاع کردیم و هم اینک نیز پیگیر و مدافع خواسته های آنان هستیم، حتی در آینده ای نزدیک سختی کارشان برای حل شدن در مجلس مطرح می شود.

,

وی عنوان کرد: بیمه آنان که باید حل شود و همچنین می بایست تا 20 درصد کرایه رانندگان کامیون هم افزایش داده شود.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: زمانی که لاستیک دو برابر قیمت به آنان فروخته می شود و یا روغن دولتی 25 تا 30 درصد افزایش قیمت داشته است، به طور قطعی مطالبات آنان از سوی دولت هم باید در نظر گرفته شود، اینکه دولت بیاید یارانه بدهد یا 20 درصد یارانه ها را افزایش دهد که خوشبختانه این موضوع در شرف حل شدن است و به زودی ابلاغ می شود.
خجسته ادامه داد: از آنجا که از روز نخست حق با کامیون داران بود، پیگیری مطالبات آنان هم در دستور کار ما قرار گرفت تا جایی که بنا به پیشنهادی قرار شد روز سه شنبه نهم خرداد ماه هم در مجلس طرحی با عنوان ایجاد فراکسیون حامی رانندگان قطعی شود که البته در حال حاضر نیز پیگیر این موضوع هستیم تا محقق شده و نتیجه آن را به مردم اعلام کنیم.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه