اخبار داغ

توضیحات شریعتمداری درباره افزایش قیمت و واردات خودرو

توضیحات شریعتمداری درباره افزایش قیمت و واردات خودرو
سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس جزئیات نشست این فراکسیون با وزیرصنعت را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز (یکشنبه 31تیر) این فراکسیون، اظهار داشت: محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن، تجارت و معاونانش میهمان اعضای این فراکسیون بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بائوج لاهوتی, محمد شریعتمداری,

وی با بیان اینکه شریعتمداری در این جلسه درباره نقدینگی مباحثی را مطرح کرد، افزود: وزیر صنعت معتقد بود که در بحث نقدینگی سهل‌انگاری صورت گرفته و باید اقداماتی انجام می‌گرفت تا نقدینگی به سمت تولید و ایجاد  اشتغال و نیاز جامعه هدایت می‌شد که متاسفانه این کار صورت نگرفته و همین امر سبب بوجود آمدن مشکلاتی در بازار شده است؛ لذا لازم است فکری به حال نقدینگی شود.

, شریعتمداری , وزیر صنعت,

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس با تاکید بر اینکه در این جلسه در مورد افزایش قیمت خودرو هم گفت‌وگو شد، اظهار کرد: وزیر صنعت عنوان کرد که خودروسازان طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت خودروهای بیشتر از 45 میلیون تومان را بیش از 9/6 درصد دهند. همچنین بر اساس مصوبه شورای رقابت خودروهای کمتر از 45 میلیون تومان هم نباید بیش از 7/1 درصد افزایش قیمت داشته باشند.

,

نماینده مردم لنگرود در مجلس، تصریح کرد:در صورتی که کارخانه‌های خودروسازی به این مصوبات عمل نکنند، مرتکب تخلف شده و قطعا با آنها برخورد می شود.

,

لاهوتی با اشاره به اینکه آقای شریعتمداری در این جلسه درباره واردات خودروها هم نکاتی را مطرح کرد، اظهار داشت: تعدادی از هکرها سایت ثبت سفارش را هک کرده و دست به ثبت سفارش زده بودند که جلوی این کار را گرفته و گزارش‌های این مسئله را هم به دستگاه‌های نظارتی ارائه کرده‌ایم که در حال بررسی است.

,

وی اضافه کرد: وزیر صنعت اعلام کرد 6 هزار و چهارصد و هشتاد و یک خودرو وارد شده که از این تعداد هزار و نهصد و چهل خودرو ترخیص شده و تاکنون درباره مابقی آنها اقدامی صورت نگرفته است.

,

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی با بیان اینکه مسئولان به دنبال برخود قانونی با متخلفان واردات غیر قانونی خودرو هستند، تصریح کرد: وزیر عنوان کرد که در این راستا عده‌ای از متخلفان هم دستگیر شدند.

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه