اخبار داغ

افزایش بروز خشم در شبکه های اجتماعی آمریکا + نمودار

افزایش بروز خشم در شبکه های اجتماعی آمریکا + نمودار
مردم آمریکا از زمان انتخابات و شروع به کار دونالد ترامپ، به طور فزاینده ای به پست های فیس‌بوک اعضای کنگره به جای عکس العمل های دوستانه از واکنش های خشمگین استفاده می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ شبکه های اجتماعی آمریکا خشمگین تر از قبل هستند. نمودار زیر این موضوع را ثابت می کند.به معنای واقعی کلمه؛ بر اساس تحلیل جدید توسط مرکز تحقیقاتی Pew، مردم آمریکا از زمان انتخابات و شروع به کار دونالد ترامپ، به طور فزاینده ای به پست های فیس‌بوک اعضای کنگره به جای عکس العمل های دوستانه از واکنش های خشمگین استفاده می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک",
 
,
در واقع، در ژانویه سال 2018، واکنش های عصبانی بسیار رایج تر از واکنش های دوستانه بودند. این در نمودار زیر از یافته های Pew پیداست:
,
 
,
 
,
افزایش خشم در سیاست شبکه های اجتماعی آمریکا + نمودار////// نمودار نمایش داده نمیشه چون png فرستادی !
, افزایش خشم در سیاست شبکه های اجتماعی آمریکا + نمودار////// نمودار نمایش داده نمیشه چون png فرستادی !,
 
,
پس از انتخابات سال 2016، در بین کاربران فیس‌بوک واکنش های خشمگین بر دوستانه غلبه کرد
, پس از انتخابات سال 2016، در بین کاربران فیس‌بوک واکنش های خشمگین بر دوستانه غلبه کرد,
 
,
 
,
"لایک" (گزینه پیش فرض در فیس‌بوک) هنوز رایج ترین واکنش است. اما Pew به خاطر مقایسه واکنش های بی طرف و خنثی آن را از نمودار کنار گذاشت.
,
 
,
به نقل از vox، افزایش خشم از طرف اعضای هر دو حزب احساس می شود. Pew اشاره کرد: "پیش از انتخابات (اما بعد از اینکه چهره عصبانی منتشر شد)، تنها 1 درصد از واکنش ها به پست های دموکرات ها عصبانی بود. پس از انتخابات، به طور متوسط این سهم ​​به 5 درصد افزایش یافت. در میان جمهوری‌خواهان، سهم واکنش های خشمگین از 2 درصد قبل از انتخابات به 6 درصد بعد از انتخابات، افزایش یافت."
, vox,
 
,
بر اساس گزارش Pew، بسیاری از اینها، ناامیدکننده و مربوط به ترامپ است. پست هایی که مخالفت خود را با ترامپ ابراز کردند، تقریبا 5 برابر بیشتر از پست هایی که حمایت یا مخالفت خود را نسبت به هر شخص و یا گروه بیان نکرده بودند، واکنش های عصبی دریافت کردند. هنگامی که دموکرات ها مخالفت خود را به جمهوری‌خواهان ابراز داشتند، به طور متوسط ​​6 برابر واکنش های عصبی دریافت کردند."
,
 
,
از زمان شروع به کار ترامپ، دموکرات ها مخالفت خود را با ترامپ در فیس بوک قرار می دهند. به طور میانگین، 30 درصد از پست های اعضای دموکرات کنگره در سال 2017 مخالفت آنها را با شخص ترامپ، جمهوری‌خواهان و یا هر دو نشان می دهد."
,
 
,
یک سؤال در اینجا مطرح می شود که واکنش عصبانی افراد در فیس‌بوک در واقع چگونه انتقال می یابد؟ مثلا اگر کسی با ابراز مخالفت اعضای کنگره با ترامپ مخالف است، می تواند روی علامت عصبانی کلیک کند تا سهم خشم خود را از آن پست به اشتراک بگذارد.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه