اخبار داغ

جزئیاتی از دیدار اخیر هیأت دولت با رهبر انقلاب

جزئیاتی از دیدار اخیر هیأت دولت با رهبر انقلاب
معاون رئیس جمهور گفت: رهبر انقلاب فرمودند با توجه به شرایطی که آمریکایی ها و اسرائیلی‌ها برای کشور فراهم می‌کنند نیاز به برنامه ریزی‌های بیشتر است که قطعا دولت راهکارهای رهبر انقلاب را انجام می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی امیری معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس در مورد جزئیات دیدار اعضای هیأت دولت با مقام معظم رهبری گفت: جلسه اعضا هیأت دولت با مقام معظم رهبری در یک فضای بسیار صمیمی برگزار شد. ایشان در بخش های مختلف دستورات و توصیه‌هایی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حسینعلی امیری, هیأت دولت , مقام معظم رهبری,

وی ادامه داد: یکی از توصیه های رهبر انقلاب این بود که اعضای دولت با مردم صحبت کنند و شرایط کشور را با مردم در میان گذارند. همچنین ایشان تاکید کردند که در شرایط فعلی کشور به شدت به مردم نیاز است و دولت با مردم گفت‌وگو کند. همراه کردن مردم با دولت می‌تواند مشکلات را حل‌وفصل کند.

,

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: رهبر انقلاب فرمودند با توجه به شرایطی که آمریکایی ها و اسرائیلی‌ها برای کشور فراهم می‌کنند نیاز به برنامه ریزی‌های جدیتر و تلاش بیشتر است که قطعا دولت راهکارهای رهبری را انجام می‌دهد.

,

امیری تصریح کرد: در اولین جلسه هیأت وزیران، دولت بر اجرای توصیه‌های مقام معظم رهبری تاکید و هر کدام از  وزات خانه‌ها و دستگاه‌ها راهکارهای خود را برای اجرای آن ارائه کردند.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه