اخبار داغ

کارشناس اقتصادی، بازار و سرمایه:

ارز مسافرتی شوک جدیدی به بازار وارد می کند/ عقب‌نشینی متقاضیان خرید مسکن از بازار معاملات

ارز مسافرتی شوک جدیدی به بازار وارد می کند/ عقب‌نشینی متقاضیان خرید مسکن از بازار معاملات
کارشناس اقتصادی، بازار و سرمایه گفت: بحث ارز مسافرتی، امروز فرصت را برای افزایش و ایجاد شوک فراهم کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسین محمودی اصل در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: کوچکترین بهانه ها برای بازاری که روند افزایش دارد، کافی است تا قیمت ها را جابجا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه با بحث ارز مسافرتی، امروز فرصت برای افزایش و ایجاد شوک فراهم شده است، خاطرنشان کرد:این امکان فراهم شده است تا شوک جدیدی به این بازار مکاره وارد شود.

,

این کارشناس اقتصادی یادآور شد: البته حقوقی های بازار آتی که هم جهت با منافع حقیقی خود عمل می کنند، موجب نوسان و افزایش در قیمت سکه می شوند .

,

محمودی ادامه داد: این افراد سود بادآورده به جیب می زنند که این سودها،زیان های مردم محسوب شده و برای مردم هزینه بر است.

,

وی در خصوص آخرین وضعیت مسکن نیز اظهار داشت: مشاهدات میدانی از وضعیت بازار معاملات مسکن در اولین ماه تابستان، نشان دهنده دومین عقب‌نشینی متقاضیان خرید مسکن از بازار معاملات ملک است.

,

وی افزود: این تغییر رفتار که بیش از هر عامل دیگری ناشی از تسلط «قیمت‌های تقاضا‌گریز» در فایل‌های فروش آپارتمان است، موجب شده خریداران، فروشندگان و واسطه‌های ملکی با رفتار متفاوت نسبت به فصل بهار، در بازار مسکن حضور داشته باشند. 

,

کارشناس اقتصادی، بازار و سرمایه ادامه داد: در حال حاضر نوعی «سردرگمی از بابت تشخیص قیمت‌های متعارف» در بازار مسکن برای متقاضیان خرید وجود دارد.

,

محمودی اصل با بیان اینکه این سردرگمی ها عمدتا ناشی از چندگانگی رفتاری فروشندگان مسکن در تعیین قیمت‌های پیشنهادی فروش آپارتمان است،ادامه داد: این عامل در کنار عوامل دیگر، باعث شد در تیرماه علاوه بر تقاضای مصرفی، تقاضای سرمایه‌ای نیز به قیمت‌ها واکنش نشان دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه