اخبار داغ

مسئول روابط عمومی شرکت فرآورده‌های نفتی استان زنجان:

افزایش قیمت حامل‌های انرژی شایعه است/ سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها تامین شد

افزایش قیمت حامل‌های انرژی شایعه است/ سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها تامین شد
مسئول روابط عمومی شرکت فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به شایعه ایجاد شده در بین مردم مبنی بر افزایش قیمت حامل‌های انرژی گفت: افزایش قیمت حامل‌های انرژی شایعه بوده و هیچ گونه افزایش قیمتی در بخش حامل‌های انرژی وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به شایعات مطرح شده در بین مردم زنجان مبنی بر افزایش قیمت بنزین و سایر حامل‌های انرژِی اظهار کرد: این شایعات در روز گذشته باعث شده بود که مردم برای تامین سوخت یکباره به جایگاه‌ها هجوم بیاورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: میزان مراجعه مردم به جایگاه‌های سوخت باعث شد که یک بحرانی مقطعی در تامین سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها در برخی از شهرستانهای استان  ایجاد شد.

,

مسئول روابط عمومی شرکت فرآورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در جایگاه‌ها وجود ندارد افزود: همه جایگاه‌های سوخت در سطح استان فعال هستند.

,

وی با اشاره به اینکه توصیه‌ای که به مردم می‌شود با ظرف به جایگاه‌ها مراجعه نکنند افزود: گاها برخی‌ها اقدام به اینکار می‌کنند در حالی که این امر با توجه به شرایط جوی و گرمای هوا بسیار خطرناک است.

,

علیاری با بیان اینکه هیچ کمبودی سوختی در سطح استان وجود ندارد افزود: هجوم یکباره مردم سبب تعطیلی موقتی برخی از جایگاه‌ها شده بود که با تامین سوخت مورد نیاز فعال شدند.

,

وی در پاسخ به سوالی در خصوص انجام تمهیدات لازم برای مواقع بحرانی افزود: این موضوع به نوعی یک مانور و تجربه خوبی برای شرکت بود و همه تمهیدات لازم برای مواقع بحرانی نیز سنجیده شده است.

,

مسئول روابط عمومی شرکت فرآورده‌های نفتی استان زنجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر همه پرسنل شرکت از روز گذشته در جهت تامین به موقع سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها فعال هستند.

,

وی با اشاره به اینکه این افزایش مراجعات یکباره مردم به جایگاه‌ها در سایر شهرستان‌ها هم بود بیان کرد: در بین شهرستان‌ها ابهر و خرمدره بیشترین مراجعات را داشتند.

,

به گزارش موج رسا; با توجه به مراجعات یکباره مردم براساس شایعه ایجاد شده مبنی بر افزایش قیمت بنزین این امر سوخت رسانی به برخی از جایگاه‌ها را با مختل مواجه کرد و براساس اظهارات مسئول روابط عمومی شرکت توزیع فرآورده‌ها نفتی استان زنجان برخی از جایگاه‌ها نیز به صورت موقتی تعطیل شدند.

, موج رسا;,

این مراجعات منجر به ایجاد صف‌های بسیار طولانی در برخی از جایگاه‌های سطح شهر زنجان شده بود که براساس گزارش شرکت فرآورده‌ها نفتی استان این مشکل برطرف شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه