اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

درک معارف اسلامی بالاترین تخصص‌ها را می‌خواهد/ کشورهای اسلامی، تماشاچی نابودی ریشه اسلام

درک معارف اسلامی بالاترین تخصص‌ها را می‌خواهد/ کشورهای اسلامی، تماشاچی نابودی ریشه اسلام
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در دایره وسیعی که به اسلام گرویده اند با وجود اینکه مسلمان هستند و همه از امتیازات جامعه اسلامی برخوردارند اما سطح ایمان، باور و شناخت آن‌ها یکی نیست و علم و آگاهی می‌خواهد و بالاترین تخصص ها را می‌خواهد تا معارف اسلامی را درک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار خادمان حرم امام رضا (ع) در محل دفتر نماینده ولی فقیه ضمن تبریک دهه کرامت، اظهارکرد: پیامبر در حدیث ثقلین فرمود من از میان شما می‌روم و دو امانت گرانبها، قرآن و اهل بیت را پیش شما به امانت می‌گذارم مادامی که به آن تمسک جویید گمراه نخواهید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی با اشاره به آیه قرآن، افزود: آنچه که به ضرورت در سیره نبی اکرم (ص) مشخص است انسان‌هایی که به اسلام گرویدند مسلمان هستند به این دلیل که جان، ناموس و مال برایشان محترم است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: در دایره وسیعی که به اسلام گرویده اند با وجود اینکه مسلمان هستند و همه از امتیازات جامعه اسلامی برخوردارند اما سطح ایمان، باور و شناخت آن‌ها یکی نیست و علم و آگاهی می‌خواهد و بالاترین تخصص ها را می‌خواهد تا معارف اسلامی را درک کند.

,

 

,

 

,

آیت الله عبادی با بیان اینکه حدیث سلسله الذهب سندی طلایی است، بیان کرد: در مسیر عبور امام رضا (ع) از نیشابور، که مورد استقبال مردم قرار گرفتند با وجود بیان صدها مسائل دینی و اسلامی، امام رضا(ع برای ان‌ها حدیث سلسله الذهب را قرائت کردند چرا که اصل کار، تجدید دعوت رسول الله به اصل توحید است.

,

 

,

وی ادامه داد: همه مسلمان هستند اما همه در یک سطح نیستند و همه پیامبر را در یک سطح نشناختند و آن که اسلام را به تمام معنی می‌شناسد و همواره ازهمه اقشار مردم می پرسد، او اهل البیت است چرا که هر آنچه که او از اسلام، دین و پیغمبر می‌فهمد ما نمی‌فهمیم.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کشورهای اسلامی که از دور تماشاچی نابودی ریشه اسلام توسط دشمن هستند این ها با وجود اینکه مسلمان نیز هستند اما در سطحی که بفمند نیستند و همه آن‌چه که مشرکان برای انها دیکته می کنند، شهرهای اسلام را ویران و کودکان را می‌کشند و می‌گویند این‌ها را برای خدا انجام می‌دهیم، آن را اجرا می‌کنند.

,

 

,

آیت الله عبادی افزود: آن‌ها اسلام را به یدک می‌کشند تا به مسلمالنان سوار شوند این جا است که مسلمانی خیلی شروط دارد تا به اهل ایمان برسد باید دید فکر، اخلاق، سیاست، اطاعت و اقتصاد اسلامی است؟  بنابراین آن که می‌خواهد رهبری دین را برعهده بگیرد بعد از دین شناسی باید دین مدار باشد.

,

 

,

وی عنوان کرد: رهبری و راهنمایی باید به وسیله فردی که از نظر دین و پروردگار قابل قبول باشد، برگزیده است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: از انسان سالم پیروی کنید چرا که ستمگر در دین جایی ندارد امیدواریم در سایه رهنمود‌های اهل بیت مسلمین از فتنه‌های آخرالزمانی نجات پیدا کنند. 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه