اخبار داغ

دستگیری قاچاقچیان مشهور شیشه در تهران

دستگیری قاچاقچیان مشهور شیشه در تهران
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۲ قاچاقچی معروف شیشه در پایتخت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۲ قاچاقچی معروف شیشه در پایتخت خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرهنگ محمد بخشنده دراین‌باره گفت: در پی دریافت گزارش‌های مختلف درخصوص توزیع و فروش مخدر شیشه در محدوده شهر ری تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ به همراه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در پایش‌های اطلاعاتی آنان مشخص شد که قاچاقچیان قصد دارند به صورت پوششی مقادیری مواد روانگردان شیشه را به وسیله یک خودروی سواری پژو۲۰۶ و یک خودروی سواری هیوندا از تهران به میانه منتقل کنند.

,

وی با بیان اینکه برابر اطلاعات پلیس این افراد مواد مخدر را به طرز بسیار ماهرانه‌ای درون خودرو‌ها جاساز کرده بودند، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی، دو تیم از مأموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با موادمخدر و پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در یک عملیات پلیسی اقدام به توقیف دو خودروی قاچاقچیان در میدان معلم شهر ری کرده و در این رابطه دو نفر را نیز دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

,

بخشنده با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهمان یک کیلو و ۴۴۰ گرم شیشه، یک دستگاه ترازوی توزین، یک عدد دستگاه کارت خوان و یک قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد، اظهارکرد: با انتقال متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ آنان تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود مبنی بر توزیع و فروش مواد روانگردان شیشه اعتراف کردند.

,

وی اضافه کرد: هر دو متهم از قاچاقچیان سابقه‌دار و معروف موادمخدر بودند که پیش از این نیز به اتهام قاچاق موادمخدر و جرائم مرتبط با آن دستگیر شده بودند.

,

به گفته رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

,

منبع: ایسنا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه