اخبار داغ

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رامیان:

برپایی میزخدمت فنی و حرفه ای شهرستان رامیان در نمازجمعه

برپایی میزخدمت فنی و حرفه ای شهرستان رامیان در نمازجمعه
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رامیان گفت: جهت رفاه حال شهروندان و با هدف خدمتگزاری، روز جمعه در مصلی نماز جمعه، میزخدمت توسط اداره فنی و حرفه ای شهرستان برپا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گل رامیان، حسن مظاهری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رامیان در نشست خبری صبح امروز به مناسبت هفته ملی مهارت گفت: 6 مرداد به عنوان روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای است و به همین بهانه  سوم الی 6 تیرماه به عنوان هفته ملی مهارت نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان,

وی اظهار کرد: جهت رفاه حال شهروندان و با هدف خدمتگزاری، روز جمعه در مصلی نماز جمعه، میزخدمت توسط اداره فنی و حرفه ای شهرستان برپا می شود.

,

مظاهری، برگزاری جشن مهارت در آموزشگاه دریا خان ببین، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه شهرستان و ارائه گزارشکار در نمازجمعه را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

,

آموزش مهارت آموزی بیش از هزار نفر

,

وی با اشاره به حضور افراد شاغل و آزاد برای ارتقای مهارت و افزایش دانش فنی و حرفه، افزود: سال گذشته در این مرکز آموزشی ثابت شهرستان در حوزه های روستایی، سیار، شهری و کمپ، تعداد 296 نفر زن و 705 نفر مرد در 40 حرفه آموزشی برای حداقل یک دوره، کلاسهای آموزشی برگزار شده است.

,

وی با بیان اینکه آموزش امسال را با هدف تنوع حرفه را در دستور کار قرار داده ایم.، بیان کرد: در سال جدید تاکنون 321 نفر در 24 حرفه آموزشی آموزش داده شد که از این تعداد 93 نفر زن و 227 نفر مرد بودند.

,

mazaher2

, mazaher2,

آموزش فنی و حرفه ای در 14 روستای شهرستان

,

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رامیان گفت: در سال گذشته 10 روستا در دهستان هدف فندرسک جنوبی آموزش دیدند و در سال جدید در چهار روستای سطح شهرستان بصورت آزاد آموزش های فنی و حرفه ای برگزار شد.

,

وی عنوان کرد: هر دهیار می تواند تقاضای آموزش در روستای خود را ارائه بدهد و این اداره آمادگی کامل برای برگزاری کلاس ها را دارد.

,

وی تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده امسال، ساختمان استیجاری فنی و حرفه ای شهرستان رامیان در صورت تامین اعتبار لازم به ملکی تبدیل می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: در بخش خصوصی این شهرستان 9 آموزشگاه آزاد در حرفه های مراقبت از زیبایی، طراحی و دوخت، صنایع دستی و رایانه و امور اداری در حال فعالیت هستند که از این تعداد 6 آموزشگاه در بخش فندرسک و سه آموزشگاه در بخش مرکزی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه