اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد؛

تأیید حکم ۶ میلیارد ریالی پرونده سیگار قاچاق در زنجان

تأیید حکم ۶ میلیارد ریالی پرونده سیگار قاچاق در زنجان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به تایید حکم پرونده بزرگ سیگار قاچاق در زنجان گفت: حکم پرونده 6 میلیارد ریالی پرونده سیگار در زنجان تایید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از قطعی شدن حکم پرونده سیگار قاچاق خبر داد اظهار کرد: میزان جریمه این پرونده 6 میلیارد ریال بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: این پرونده در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز اداره کل بررسی و در نهایت حکم بر ضبط سیگارهای مکشوفه به نفع دولت و جریمه نقدی صادر شد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: با اعتراض متهم ، پرونده در شعب تجدید نظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز سازمان مورد رسیدگی مجدد قرار گرفت که در نهایت حکم صادره تأیید و قطعی شد.

,

وی در ادامه به تایید حکم پرونده پوشاک قاچاق نیز اشاره کرد و افزود: حکم این پرونده نیز به همت واحد اجرای احکام اداره کل تعزیرات حکومتی استان  به تایید نهایی رسید.

,

ممیزی خاطر نشان کرد: با ارجاع این پرونده به واحد اجرای احکام اداره کل‌، با پیگیری واحد مربوطه جریمه یک میلیارد و 200 میلیون ریالی برای آن تعیین و وصول شد.

,

وی با اشاره به افزایش برخورد با کالا قاچاق در سطح استان زنجان افزود: برخورد با این مشکل امسال به شدت افزایش یافته و با قاچاقچیان به شدت برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه