اخبار داغ

تشریح وضعیت تیام و جپاروف توسط فتحی

تشریح وضعیت تیام و جپاروف توسط فتحی
سرپرست باشگاه استقلال پس از بررسی اوضاع تیم فوتبال این باشگاه در ترکیه به تشریح وضعیت آبی پوشان در آستانه شروع هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیرحسین فتحی که برای سرکشی به اردوی تیم فوتبال استقلال راهی ترکیه شده بود در خصوص شرایط این تیم گفت:  به ترکیه رفتم و تیم را از نزدیک دیدم، شرایط استقلال در حال حاضر خوب است و بازیکنان تمرینات خوبی را برگزار کردند و امیدوارم تیم بتواند شروعی پرقدرت در لیگ داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امیرحسین فتحی , استقلال ,

وی در خصوص وضعیت جباروف و تیام هم گفت: با این دو بازیکن صحبت های خوبی را انجام دادیم و به توافق دست پیدا کرده ایم و قرار است فردا به تهران بیایند و پس از نشستی که با آنها برگزار می کنیم قراردادشان را نهایی کنیم.

, جباروف , تیام ,

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص وضعیت روزبه چشمی هم افزود: من تازه به تهران رسیدم و هنوز وارد باشگاه نشدم. تلاش می کنم امروز عصر جلسه ای را با این بازیکن برگزار کنم تا او هم به تمرینات آبی پوشان اضافه شود.

, روزبه چشمی,

فتحی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود علی نظری جویباری جانشین توفیقی خواهد شد، گفت:  چنین چیزی صحت ندارد. من به همکارانم اعتماد دارم و توفیقی به کارش ادامه خواهد داد.

,

وی در پاسخ به این پرسش که قرار است ستار همدانی جانشین نصرالله عبداللهی شود، ادامه داد: این موضوع هم صحت ندارد و من نمی دانم این صحبت ها از کجا سرچشمه می گیرد. ما همه تلاش می کنیم تا استقلال شروعی پرقدرت در لیگ داشته باشد.

,

سرپرست باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: در ترکیه با شفر چندین بار جلسه برگزار کردم، صحبت های خوبی بین ما رد و بدل شد. او از شرایط راضی است و ما هم تلاش می کنیم تا خواسته های او را اجابت کرده تا بتوانیم همراه با هوادارانمان و حمایت  پیشکسوتان فصل موفقی را آغاز کنیم.

,
منبع: مهر
, منبع: مهر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه