اخبار داغ

آخرین جزییات از آمار مصدومین زلزله کرمانشاه

آخرین جزییات از آمار مصدومین زلزله کرمانشاه
سرپرست اورژانس کشور آخرین وضعیت وقوع زلزله در تازه آباد کرمانشاه را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیر حسن کولیوند سرپرست اورژانس کشور در خصوص آخرین جزییات از زلزله 5/9 ریشتری کرمانشاه توضیح داد: 10 تیم ارزیاب و بالگردهای اورژانس کشور به منطقه تازه آباد کرمانشاه اعزام شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی توضیح داد: عمق زمین لرزه 5 کیلومتر بوده است.

,

کولیوند تصریح کرد: استان های همجوار استان کرمانشاه در آماده‌باش کامل قرار دارند؛ همچنین تیم های ارزیاب خبر از مصدومیت تعدادی از هموطنان می‌دهند.

,

سرپرست اورژانس کشور گفت: تا کنون سه مورد مصدوم توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که همگی از اهالی منطقه جوانرود بوده اند.

,

وی توضیح داد: برخی از بالگردها به دلیل شرایط نامساعد جوی و تندباد مجبور به بازگشت به آشیانه شده‌اند.تاکنون چهار پس لرزه به ثبت رسیده، که بزرگترین آنها 4/2 ریشتر شدت داشته است. زمین لرزه علاوه بر کرمانشاه در سه استان کردستان،‌ ایلام و همدان نیز احساس شده است.

,

همچنین بازوند، استادار کرمانشاه گفت: تمام تیم های هلال احمر، بخشداری و سپاه پاسداران به منطقه اعزام شده اند؛ این زلزله تا کنون 25 مصدوم داشته است که همگی به صورت سرپایی مداوا شده‌اند و خوشبختانه این حادثه تا کنون تلفات جانی نداشته است؛ زلزله باعث تخریب جزیی برخی از ساختمان‌ها شده است.

,

گفتنی است در منطقه زلزله زده کرمانشاه 14 هزار نفر جمعیت دارد.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه