اخبار داغ

مسئول شورای زکات شهرستان خلیل آباد خبر داد؛

جمع آوری 950 میلیون ریال زکات در خلیل آباد

جمع آوری 950 میلیون ریال زکات در خلیل آباد
مسئول شورای زکات شهرستان خلیل آباد از جمع آوری 950 میلیون ریال زکات در 4 ماهه اول سال 97 خبر داد و گفت: سهم زکات ابلاغی شهرستان خلیل آباد در سال 97 جهت جمع آوری 760 میلیون تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حجت الاسلام علی محمد زاده شب گذشته در نشست شورای زکات خلیل آباد که با حضور مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی و مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شورای زکات شهرستان در سه ماهه اول سال 97 موفق به جمع آوری بالغ بر 95 میلیون تومان تا به امروز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه سی میلیون تومان سهم کمیته امداد، سی میلیون تومان سهم بهزیستی و مابقی نیز کمک های مردمی و خیرین است، خاطر نشان کرد: سهم زکات ابلاغی شهرستان خلیل آباد در سال 97 جهت جمع آوری 760 میلیون تومان است.

,

مسئول شورای زکات شهرستان خلیل آباد با تأکید بر اینکه در سال جاری 94 واحد مسکونی در شهرستان از محل زکات جمع آوری شده ساخته می شود، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همراهی اعضای شورای زکات، خیرین و کشاورزان گام های مؤثری در این راستا برداریم.

,

 

,

جمع آوری بالغ بر 500 میلیون تومان زکات در سال 96

, جمع آوری بالغ بر 500 میلیون تومان زکات در سال 96,

محمدرضا حسین پور در این مراسم با بیان اینکه همکاری خوبی بین اعضای شورای زکات وجود دارد، اذعان کرد: روحانیون شهرستان نیز پای کار جمع آوری زکات هستند.

,

مدیر کمیته امداد خلیل آباد با بیان اینکه سال گذشته بالغ بر پانصد میلیون تومان جمع آوری شد علاوه بر اینکه سال خوبی به لحاظ اقتصاد کشاورزی نبود، عنوان کرد: امیدواریم در سال جاری نیز تعهدات خود را در بحث زکات انجام دهیم.

,

 

,

اقتصاد مردم خلیل آباد وابسته به کشاورزی است

, اقتصاد مردم خلیل آباد وابسته به کشاورزی است,

مجید طاهرپور در این مراسم با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد مردم خلیل آباد کشاورز هستند و اقتصاد مردم شهرستان نیز وابسته به کشاورزی است، تشریح کرد: حدود 180 هزار تن تولید انگور در سال داریم که سی درصد آن صرف تازه خوری و باقی آن تبدیل به کشمش می شود.

,

مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد با بیان اینکه در سال جاری اگر شرایط جوی مشکلی را برای محصول شهرستان به وجود نیاورد سال خوبی به لحاظ کشاورزی است، تأکید کرد: 12 هزار بهره بردار در بحث کشاورزی داریم و می توان از مسائل ترویجی و آموزشی نیز در این زمینه استفاده کرد تا مردم به پرداخت زکات راغب تر شوند.

,

 

,

رسانه ها و فضای مجازی در ترغیب مردم به پرداخت زکات تأثیرگذار است

, رسانه ها و فضای مجازی در ترغیب مردم به پرداخت زکات تأثیرگذار است,

تقوی همچنین در این مراسم اظهار داشت: تقویت باورهای دینی نیز در بحث ترغیب مردم به پرداخت زکات واجب است و باید برکات پرداخت زکات نیز برای افراد جامعه تبیین شود.

,

رئیس اداره امور مالیاتی خلیل آباد با بیان اینکه استفاده از رسانه ها و فضای مجازی نیز در این زمینه بسیار تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: گماردن افراد مورد اعتماد بخصوص در روستاها نیز بسیار کار گشا خواهد بود و از افراد معتمد باید در زمینه ترغیب مردم به پرداخت زکات استفاده شود.

,

 

,

روحانیون در بحث ترویج زکات اهتمام ویژه ای دارند

, روحانیون در بحث ترویج زکات اهتمام ویژه ای دارند,

حجت الاسلام قاسم مجیدی در این مراسم تصریح کرد: روحانیون در بحث ترویج پرداخت زکات اهتمام ویژه ای دارند و مردم شهرستان خلیل آباد در بحث پرداخت زکات واجب و مستحبی مقید هستند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلیل آباد با بیان اینکه زکات در کنار نماز از واجبات دین است، اذعان کرد: تمام روستاها از نعمت وجود روحانی برخوردار هستند روحانیون در بحث ترویج زکات و موارد مصرف زکات همکاری خوبی خواهند داشت.

,

 

,

پایگاه های بسیج و حلقه های صالحین پتانسیل خوبی برای ترویج زکات است

, پایگاه های بسیج و حلقه های صالحین پتانسیل خوبی برای ترویج زکات است,

سید مهدی حسینی در این مراسم با بیان اینکه اطلاع رسانی کاملی باید در بحث زکات صورت گیرد، عنوان کرد: پایگاه های مقاومت بسیج و حلقه های صالحین نیز پتانسیل خوبی برای ترویج بحث پرداخت زکات است.

,

جانشین سپاه خلیل آباد با تأکید بر اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی نیز در دستور کار است، تشریح کرد: با تمام توان نیز در کنار اعضای محترم شورای زکات هستیم تا مردم هر چه بیشتر به سمت پرداخت زکات ترغیب شوند.

,

 

,

حضور در بین مردم در جهت ترویج پرداخت زکات مؤثر خواهد بود

, حضور در بین مردم در جهت ترویج پرداخت زکات مؤثر خواهد بود,

حجت الاسلام علی ناهیدی در این مراسم اظهار داشت: باید تلاش و کار خود را در هر مقام و منصبی که هستیم دو برابر و راهکارهای موجود برای رضایت مندی مردم را عملی کنیم.

,

امام جمعه خلیل آباد با تأکید بر اینکه حضور در بین مردم در بحث ترویج پرداخت زکات مؤثر خواهد بود، بیان کرد: بستر خوبی در شهرستان خلیل آباد وجود دارد و باید تلاش خود را در شورای زکات بیشتر کنیم.

,

 

,

مهارت آموزی خانواده های تحت پوشش از اولویت های کمیته امداد خلیل آباد است

, مهارت آموزی خانواده های تحت پوشش از اولویت های کمیته امداد خلیل آباد است,

مجتبی شاکری در این مراسم با بیان اینکه زدودن چهره فقر از جامعه نیز از تأکیدات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت است، تأکید کرد: افزایش مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اقدام ارزشمندی بود که توسط دولت انجام گرفت.

,

وی با بیان اینکه اقتصاد شهرستان وابسته به کشاورزی است و هر سال که کشاورزی خوب باشد کمک مردم به نیازمندان بیشتر است، ابراز کرد: امسال نیز سال خوبی برای کشاورزی شهرستان است و مطمئن هستیم مردم شهرستان نیز در سال جاری در پرداخت زکات پیشتاز خواهند بود.

,

فرماندار خلیل آباد با اشاره به اینکه توجه به مردم و مردم محوری برنامه ها باید در دستور کار باشد، اظهار کرد: روستاهایی که قرار است ساخت و ساز صورت گیرد مطمئناً مسئولان برای ترغیب مردم در هزینه زکات در جهت ساخت مسکن مددجویان تلاش خواهند کرد.

,

وی در پایان با بیان اینکه مهارت آموزی خانواده ها یکی از اولویت های شهرستان است و امیدواریم گام های مثبتی در شهرستان برداشته شود، خاطرنشان کرد: شهرستان خلیل آباد سال گذشته در بحث اشتغال تکلیفی 100 درصد موفق عمل کرد و می توان در جهت جذب افراد کار آفرین را در سال جاری در جهت توانمندسازی خانواده های تحت پوشش تلاش کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه