اخبار داغ

امام جمعه فردوس مطرح کرد؛

مسئولان مشکلات جوانان را حل کنند تا شادی ایجاد شود

مسئولان مشکلات جوانان را حل کنند تا شادی ایجاد شود
امام جمعه فردوس گفت: اگر بحث شادی برای عموم مردم فردوس هست، پس چرا مستضعفان نتوانستند در این برنامه شرکت کنند و چرا از خارج از شهرستان فردوس، افراد برای شرکت در این کنسرت حضور پیدا کردند و فقط آلودگی فضا و درگیری‌ها برای مردم فردوس باشد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص کنسرت برگزارشده در شهر فردوس که با حواشی بسیاری همراه بود، ضمن تبریک ولادت امام رضا علیه‌السلام گفت: با نشاط و شادی مخالف نیستیم و در شهر فردوس، بارها گروه‌های هنری برنامه برگزار کردند و ما نیز در آن برنامه‌ها شرکت کردیم و کسی نمی‌تواند بگوید ما با شادی مخالف هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی با بیان این‌که برگزاری کنسرت اخیر، همراه با تخلفات بود افزود: کنسرت نباید در مکان‌های مربوط به آموزش و پرورش برگزار شود اما این کنسرت در محل سالن لاله‌های سرخ که متعلق به شهدای آموزش و پرورش است برگزار شد.

,

 

,

امام جمعه فردوس اضافه کرد: کنسرت نباید در کنار اماکن مذهبی برگزار شود اما این کنسرت در کنار سالن هیئت رزمندگان برگزار شد.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین بابایی اظهار کرد: قیمت بلیط کنسرت، از 30 تا 90 هزار تومان بود که با این وجود، هیچ‌کدام از مستضعفان فردوس نتوانستند در آن شرکت کنند.

,

 

,

وی تصریح کرد: اگر بحث شادی برای عموم مردم فردوس هست، پس چرا مستضعفان نتوانستند در این برنامه شرکت کنند و چرا از خارج از شهرستان فردوس، افراد برای شرکت در این کنسرت حضور پیدا کردند و فقط آلودگی فضا و درگیری‌ها برای مردم فردوس باشد؟

,

 

,

امام جمعه فردوس گفت: برای این‌که برنامه‌ای در شهر برگزار شود، ابتدا باید موضوع در شهرستان تصمیم گرفته شود سپس دنبال مجوز بروند اما در خصوص این کنسرت، از تهران مجوز گرفتند و استان تأیید کرد و بدون این‌که اداره اماکن نیروی انتظامی و امام جمعه در جریان باشند، پوسترها را چاپ کردند و حتی فرماندار گفت ما نیز از برگزاری این برنامه خبر نداشتیم و بعد از چاپ و توزیع تبلیغات، آگاه شدیم.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین بابایی افزود: مردم و روحانیت مخالف برگزاری این کنسرت که هیچ نفعی برای مردم فردوس نداشت، بودند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: در این کنسرت خانم‌هایی بودند که رعایت حجاب نکردند و فضای شهر را تحت‌الشعاع قرار دادند.

,

 

,

امام جمعه فردوس گفت: درصد کمی از مردم فردوس در این کنسرت شرکت کردند و دیگر شرکت‌کنندگان از شهرهای دیگر بودند.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین بابایی افزود: در جلسه‌ای که بعد از این کنسرت برگزار شد، مقرر شد برای برگزاری برنامه‌ها، ابتدا از اداره اماکن نیروی انتظامی مجوز گرفته شود.

,

 

,

وی یادآور شد: آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفته بودند اگر می‌خواهید برای مردم شادی ایجاد کنید، اشتغال ایجاد کنید، مسکن را تأمین کنید و تسهیلات ازدواج بدهید چراکه این‌ها اصل نشاط مردم است.

,

 

,

امام جمعه فردوس گفت: مسئولان سعی کنند مشکلات جوانان و مشکلات اقتصادی را حل کنند تا شادی ایجاد شود.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین بابایی افزود: سن ازدواج پسران و دختران، بالا رفته است و مشکلِ نداشتن شغل باعث شده ازدواج به تعویق بیفتد.

,

 

,

وی تصریح کرد: استاندار به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور دهد ضوابطی که برای برگزاری کنسرت هست، رعایت شود چراکه اگر آیین‌نامه‌های مربوط به برگزاری کنسرت رعایت می‌شد، این برنامه برگزار نمی‌شد چراکه چندین تخلف داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه