اخبار داغ

ناصری:

رئیس جمهور از ظرفیتهای جهانگیری استفاده نمی‌کند/روحانی هیچ‌گاه نامزد تشکیلاتی اصلاح‌طلبان نبوده و نیست

رئیس جمهور از ظرفیتهای جهانگیری استفاده نمی‌کند/روحانی هیچ‌گاه نامزد تشکیلاتی اصلاح‌طلبان نبوده و نیست
مشاور عالی رئیس دولت اصلاحات گفت:اکثریت قریب‌ به اتفاق اصلاح‌طلبان بر این باورند که بیرون آمدن جهانگیری از دولت شرایط کشور را سخت و کار را برای روحانی دشوار می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله ناصری مشاور عالی رئیس دولت اصلاحات درگفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه حضور جهانگیری در دولت جنبه تشریفاتی دارد، اظهار کرد: معتقدم حضور آقای جهانگیری در دولت تشریفاتی نیست، اما قطعا روحانی از این سرمایه به نحو احسن استفاده نمی‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ,

وی افزود: اگر جهانگیری در عرصه‌های اقتصادی، فنی و برنامه‌ریزی کشور اختیارات بیشتری داشت و می‌توانست در چارچوب تجربه‌هایش هماهنگی بیشتری در کشور انجام دهد، وضعیت دولت بسیار بهتر از اکنون بود.

,

با حضور آقای جهانگیری به عنوان کاندیدای در سایه موافق نبودم

,

مشاور عالی رئیس دولت اصلاحات با اشاره به اینکه برخی حضور جهانگیری در انتخابات 1396 به عنوان کاندیدای پوششی را نوعی خودزنی سیاسی تلقی می‌کنند، تصریح کرد: بنده در دوران انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته با حضور آقای جهانگیری به عنوان کاندیدای در سایه موافق نبودم، اما در ادامه خرد جمعی اصلاح‌طلبان ایجاب کرد که وی در مقام کاندیدای پوششی در کارزار انتخابات حضور یابد که این امر در رأی‌آوری روحانی نقش بسزایی داشت.

,

وی گفت: همه می‌دانند که جهانگیری کاندیدای در سایه بود و توانست با مخالفان دولت مسلطانه برخورد کرده و در ارائه آمار و ارقام برای توجیه افکار عمومی بسیار موثق و صریح عمل کند.

,

جهانگیری توانست لیاقت خود را برای حضور در انتخابات آتی ریاست جمهوری ثابت کند

,

ناصری خاطرنشان کرد: کارزار انتخابات فصلی است که قد و قواره سیاسی و توانایی کار تشکیلاتی افراد را مشخص می‌کند و جهانگیری نیز توانست لیاقت خود را برای حضور در انتخابات آتی ریاست جمهوری ثابت کند.

,

مشاور عالی رئیس دولت اصلاحات درباره صحبت‌هایی مبنی بر خروج جهانگیری از دولت، تأکید کرد: تابحال چنین بحثی میان اصلاح‌طلبان صورت نگرفته و اکثریت قریب‌ به اتفاق اصلاح‌طلبان بر این باورند که بیرون آمدن جهانگیری از دولت شرایط کشور را سخت و کار را برای روحانی دشوار می‌کند.

,

سخنان عارف در خصوص اینکه روحانی تجربیات شکست خورده اصلاحات را تکرار می کند قابل قبول نیست

,

وی در واکنش به اظهارات محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مبنی بر اینکه دولت روحانی تجربیات شکست خورده دولت اصلاحات را تکرار می‌کند! خاطرنشان کرد: البته بنده چنین صحبتی را از آقای عارف نشنیده‌ام، اما اگر ایشان چنین صحبتی را با این صراحت بیان کرده باشند، قابل قبول نیست.

,

ناصری ادامه داد: بر این باورم که روحانی اگر تجربه دولت اصلاحات و برنامه‌های آقای خاتمی را به عنوان رئیس جمهور در پیش می‌گرفت، وضعیت کشور و دولت بهتر بوده، خود نیز جایگاه بهتری در میان افکار عمومی داشت.

,

اصلاح طلبان از همان ابتدا به روحانی گفتند که همه تخم مرغ هایش را در سبد برجام نچیند

,

مشاور عالی رئیس دولت اصلاحات درباره صحبت‌های برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب مبنی بر اینکه پشتوانه دولت روحانی برجام بوده و اکنون از دست رفته است، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان از آغاز مذاکرات برجام به روحانی گوشزد کردند که همه تخم‌مرغ‌هایش را در سبد برجام نچیند، اما وی و تیم رسانه‌ای ‌اش این حرف را جدی نگرفتند.

,

روحانی هیچ‌گاه نامزد اصلاح‌طلبان نبوده و نیست/بهبود شرایط کشور بستگی به تغییر کابینه روحانی دارد

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: آقای روحانی هیچ‌گاه نامزد اصلاح‌طلبان نبوده و نیست ، اما مورد حمایت جریان اصلاحات قرار گرفته و این جریان تحت هر شرایطی تا سال 1400 از وی حمایت خواهد کرد، چرا که در شرایط فعلی کشور هیچ‌کس مثل روحانی نمی‌تواند اوضاع را اداره کند و البته ناتمام ماندن راه وی نیز به صلاح منافع ملی نیست. همچنین براین باورم که اگر رئیس جمهور در 3 سال باقیمانده از عمر ریاست جمهوری‌اش قدم‌های جدی برداشته و در کابینه‌اش تغییرات مثبتی ایجاد کند، وضعیت کشور به میزان قابل توجهی بهبود خواهد یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه