اخبار داغ

ادامه‌ی فعالیت نخستین دلفیناریوم شمالغرب کشور در تبریز؛

ثبت لحظاتی شاد با هنرنمایی 4 حیوان آموزش دیده در روسیه/ خرید اینترنتی بلیط پارک دلفین‌ها با تخفیف ویژه از شهریز + جزئیات

ثبت لحظاتی شاد با هنرنمایی 4 حیوان آموزش دیده در روسیه/ خرید اینترنتی بلیط پارک دلفین‌ها با تخفیف ویژه از شهریز + جزئیات
سرای دلفین‌های شاد نخستین دلفیناریوم در شمالغرب کشور است که رویای دیدن دلفین‌ها را به واقعیتی دوست داشتنی مبدل می‌سازد و لحظاتی مفرح و به یادماندنی برای کودکان و خانواده‌ها رقم می‌زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، پارک دلفین‌ها نخستین دلفیناریوم شمالغرب کشور در تبریز است که میزبان گردشگران و شهروندان تبریزی در پارک تفریحی باغلار باغی تبریز  می‌‌باشد. این پارک با میزبانی از بازدیدکنندگان در  باغلار باغی تبریز به عنوان یکی از جاذبه‌‌های گردشگری شهر تبریز راه اندازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرای دلفین‌های شاد در پارک تفریحی باغلارباغی در بلوار استاد شهریار واقع شده و محل آن در سمت چپ بعد از ورودی اصلی پارک باغلار باغی است. زمان بازدید هر روز در یک سانس ساعت 23 و پنجشنبه و جمعه‌ها در دو سانس ساعت 21:30 و 23:30 می‌باشد.

,

هنرمندان دلفیناریوم قطعه شیر دریایی آموزش دیده در روسیه با اجرای حرکات آکروبات، ۲  قطعه دلفین آفالین آموزش دیده در روسیه با اجرای حرکات اکروباتیک و یک قطعه وال سفید بلوگا  آموزش دیده در روسیه با اجرای برنامه آواز خوانی، کشیدن نقاشی هستند.

,

این پارک از طریق تکنولوژی شبیه سازی شده آب اقیانوس، قابلیت نگهداری انواع پستانداران دریایی را در شهر تبریز فراهم کرده است. یکی از ویژگی‌های جالب پارک دلفین‌‌های تبریز این است که شما می‌توانید با دلفین‌ها شنا کنید! فیلم بگیرید و از بودن با دلفین‌‌ها لذت ببرید!

,

برای تهیه‌ی بلیط دلفیناریوم تبریز به دور روش حضوری (خرید از گیشه دلفیناریوم) و غیر حضوری (خرید اینترنتی) اقدام کرد. سایت خدمات آنلاین شهروندی شهریز به همراه اپلیکیشن شهریز این امکان را فراهم آورده است که در کمترین زمان بلیط حضور در این مجموعه بی‌نظیر را با تخفیف‌های شگفت انگیز تهیه کرده و اوقات مفرحی برای خانواده رقم بزنید.

,

با خرید از این سامانه نیازی به چاپ بلیط ندارید و با در دست داشتن تصویر بلیط (کنترل با بارکدخوان) و یا صرفا کد بلیط (که بعد از خرید نمایش داده و پیامک می‌شود) می‌توانید در سانس مورد نظر وارد سالن شوید.

,

در صورت استفاده از اپلیکیشن شهریز برای خرید بلیط این مجموعه ضمن مشاهده سایر پیشنهادات برای خرید بلیط و بهره مندی از امتیازات بیشتر و شرکت در جشنواره‌ها، خیال‌تان از به  همراه داشتن همیشگی بلیط‌ها راحت و البته خرید آسان‌تر خواهد بود.

, اپلیکیشن شهریز, خرید بلیط,

گفتنی است ورود برای کودکان زیر 5 سال رایگان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه