اخبار داغ

مهلت شرکت در هشتمین جشنواره رضوی تا ۱۰ مرداد تمدید شد

مهلت شرکت در هشتمین جشنواره رضوی تا ۱۰ مرداد تمدید شد
مدیر امور کتابخانه های عمومی بروجرد گفت: مهلت شرکت در هشتمین جشنواره رضوی تا 10 مرداد تمدید شد و علاقمندان در این فرصت می توانند با مراجعه به نهاد کتابخانه ها و یا به صورت اینترنتی در جشنواره شرکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سفیر افلاک "داود پهلوان" مدیر امور کتابخانه های عمومی بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت هشتمین جشنواره کتابخوان رضوی همزمان با سراسر کشور در بروجرد آغاز شد که این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ رضوی، گسترش کتابخوانی و مطالعه کتاب های مناسب، شناسایی و معرفی آثار تولیدکنندگان و پدید آورندگان کتاب های فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی و کمک به تولید و انتشار این آثار برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: مهلت شرکت در این جشنواره تا 10 مرداد ماه تمدید شده که شرکت کنندگان به 2 صورت حضوری و اینترنتی می توانند در این جشنواره شرکت کنند که در بخش های کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال ، خانوادگی برگزار می شود و شرکت برای عموم آزاد است که هفت کتاب در گروه های سنی مذکور به عنوان منابع جشنواره معرفی شده است.

,

 

,

پهلوان اظهار داشت: کتاب های مهمان خراسان و مژده گل و داستانهایی از امام رضا(ع) برای گروه سنی کودکان، کاش تو را می دیدم و مسافر هشتم  برای رده سنی نوجوان و کتاب های مهر ولایت در آسمان ولایت، ماه هشتم و به سپیدی یک رویا برای رده سنی جوان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است.

,

 

,

به گفته وی کتاب های مذکور علاوه بر این که در کتابخانه های عمومی برای شرکت کنندگان موجود است، این کتابها در قالب فایل pdf بر روی سایت نهاد کتابخانه های عمومی وجود دارد.

,

 

,

مدیر امور کتابخانه های عمومی بروجرد تصریح کرد: داوری آثار هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از ۱۵ مرداد آغاز می‌شود.

,

 

,

وی بیان کرد: استقبال در بروجرد برای شرکت در این جشنواره بسیار زیاد است و در این 10 روز سایر علاقمندان می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه