اخبار داغ

حمله ترامپ به وکیل شخصی اش برای افشای ماجرای پرداخت حق السکوت به یک مدل جنسی

حمله ترامپ به وکیل شخصی اش برای افشای ماجرای پرداخت حق السکوت به یک مدل جنسی
ترامپ در واکنش به افشای صدای ضبط شده ی خود برای پرداخت حق السکوت به مدل جنسی، در توئیتی وکیل خود را مورد حمله لفظی قرار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ ترامپ سکوتش را در مورد افشای صدای ضبط شده توسط مایکل کوهن وکیل پیشین خود، در مورد مکالمه اش با کارن مک‌دوگال یک مدل جنسی قبل از انتخابات سال 2016 که ادعای برقراری ارتباط جنسی با ترامپ را کرده بود و پرداخت حق السکوت به وی، شکست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک",
 
,
پرداخت حق السکوت توسط ترامپ به مدل جنسی
, پرداخت حق السکوت توسط ترامپ به مدل جنسی,
 
,
وی در واکنش به افشای صدای ضبط شده، در توئیتی وکیل خود را مورد حمله لفظی قرار داد و نوشت: "باورنکردنی است که دولت درب دفتر کار وکیل را (در اوایل صبح) می شکند که تقریبا بی سابقه است. باورنکردنی تر این اینکه یک وکیل (در اقدامی) کاملا بی سابقه و شاید غیر قانونی، صدای ارباب رجوع را ضبط کند. خبر خوب این است که رئیس جمهور محبوب شما هیچ کار اشتباهی انجام نداده است."
,
 
,
پرداخت حق السکوت توسط ترامپ به مدل جنسی
, پرداخت حق السکوت توسط ترامپ به مدل جنسی,
 
,
نیویورک‌تایمز گزارش داده بود که مایکل کوهن مشاور سابق ترامپ، مکالمه وی با کارن مک‌دوگال را که در مورد پرداخت حق السکوت به وی بود به طور محرمانه ضبط کرده است. مک‌دوگال ادعا کرده بود که یک سال تمام در سال 2006 در حالی که ترامپ با ملانیا ازدواج کرده بود، با وی رابطه جنسی داشته است.
,
 
,
پس از آن، واشنگتن‌پست اعلام کرد که اف‌بی‌آی مکالمه ترامپ با مک‌دوگال در مورد پرداخت حق السکوت که در تاریخ سپتامبر سال 2016 ضبط شده بود را در دفتر کار کوهن توقیف کرده است.
,
 
,
صوت ضبط شده ی 90 ثانیه ای توسط مأموران فدرال در مورد اینکه آیا کوهن قوانین بانک و مبارزات انتخاباتی را نقض کرده یا خیر، بررسی شد.
,
 
,
رودی جولیانی وکیل شخصی دونالد ترامپ به جزئیات پرداخت و گفت که این صوت نشان می دهد که ترامپ از قبل از چیزی خبر نداشته است و پرداختی در این رابطه صورت نگرفته است."
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه