اخبار داغ

بانوی رزمی‌کار قهرمان کشوری:

به‌علت مشکلات مالی احتمال اعزام قهرمانان به مسابقات جهانی ضعیف است

به‌علت مشکلات مالی احتمال اعزام قهرمانان به مسابقات جهانی ضعیف است
بانوی رزمی‌کار قهرمان کشوری گفت: در حالی که فقط چند روزی تا برگزاری مسابقات جهانی باقی مانده است؛ امیدوارم با حمایت مسئولان امکان حضور ما در مسابقات جهانی تایلند فراهم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مائده رضایی در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به انگیزه خود از ورود به رشته ورزشی موی‌تای اظهار کرد: وقتی که 9 سالم بود وارد ورزش رزمی شدم و اکنون 7 سال است که به صورت حرفه‌ای این ورزش را انجام می‌دهم؛ در ابتدا از کونگ‌فو شروع کردم اما هم‌اکنون ۳ سال است که در رشته موی‌تای فعالیت می‌کنم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی که با پشتکار و همتی ستودنی از سنین کودکی فعالیت ورزشی خود را شروع و در این مدت بیش از 21 مقام کشوری را کسب کرده است؛ افزود: از اواخر سال 89 در مسابقات کشوری شرکت کردم و تاکنون 22 مقام نخست کشوری و چندین عناوین استانی به دست آورده‌ام. 
,
,
 
,
, ,
 
,
رزمی کار قهرمان کشوری تصریح کرد: ابتدا بدون انگیزه و هدف خاصی و تنها برای پر کردن اوقات فراغت تابستانی به فعالیت ورزشی روی آوردم؛ اما پس از گذشت 3 ماه به این ورزش علاقمند شدم به طوری که اکنون یکی از مهم‌ترین اهدافم رسیدن به مقام قهرمانی جهان است. 

وی که موفقیت و پیشرفت ورزشی خود را مرهون حمایت‌های بی‌دریغ والدین خود می‌داند؛ ادامه داد: پدر و مادر و به ویژه برادرم همواره با حمایت‌های خود موجب دلگرمی و افزایش انگیزه من برای گذر از سختی و دشواری‌های راه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشترند. 

بانوی رزمی‌کار قهرمان کشوری با تقدیر از زحمات چند ساله استاد ورزشی‌اش گفت: استاد سارا شاه محمدی با تلاش صادقانه خود سهم بسیار زیادی در پیشرفت ورزشی‌ام داشته و امیدوارم با کسب موفقیت‌های بیشتر قدردان زحمات ایشان باشم. 

رضایی داشتن همت و پشتکار را مهم‌ترین مولفه‌ برای موفقیت ورزشکاران ذکر کرده و بیان کرد: خوشبختانه امسال برای دومین سال پیاپی در تیم ملی فیکس شدم و به این ترتیب از کارنامه رده سنی جوانان گذشته و باید در سال بعد در رده سنی بزرگسالان رقابت کنم. 

وی در ادامه با اشاره به مسابقات قهرمانی موی‌تای بانوان نوجوانان و جوانان کشور انتخابی مسابقات جهانی که با حضور استان‌های سراسر کشور در شهرستان سقز برگزار شد، گفت: در این رقابت‌ها 180 موی‌تای کار در قالب 18 تیم از استان‌های سراسر کشور و در 15 وزن در روزهای 15 و 16 تیرماه با هم به رقابت پرداختند که خوشبختانه در وزن 48 کیلو موفق به کسب رتبه نخست شدم. 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,
 
,
این بانوی رزمی کار قزوینی با اشاره به ضرورت حمایت مسئولان از ورزشکاران تصریح کرد: قرار است که نفرات برتر اوزان مختلف این دوره از مسابقات مردادماه امسال به رقابت‌های جهانی در کشور تایلند اعزام شوند اما به دلایل مختلفی همچون کمبود بودجه و نوسانات قیمت ارز احتمال دارد که ورزشکاران بعضی از اوزان به مسابقات جهانی اعزام نشوند. 

رضایی بیان کرد: گفته شده به دلایل مشکلات موجود از بین قهرمانان در اوزان مختلف فقط 2 تا 3 ورزشکار به انتخاب فدراسیون به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.

وی با ابراز ناراحتی از مشکلات به وجود آمده عنوان کرد: در حالی که فقط چند روزی تا برگزاری مسابقات جهانی باقی مانده است؛ امیدوارم با حمایت مسئولان امکان حضور ما در مسابقات جهانی تایلند فراهم شود. 

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه