اخبار داغ

علما و بزرگان اهل سنت هرمزگان عنوان کردند:

امام رضا (ع) نماد رافت و ایستادگی هستند/ دولتمردان با الگو گیری از شخصیت امام رضا(ع) مشکلات اقتصادی را حل کنند

امام رضا (ع) نماد رافت و ایستادگی هستند/ دولتمردان با الگو گیری از شخصیت امام رضا(ع) مشکلات اقتصادی را حل کنند
علما و بزرگان اهل سنت استان هرمزگان، امام رضا(ع) را شخصیتی بارز و نمونه در جایگاه علمی دانستند و اظهار کردند: رضا(ع) از بزرگان دین و اولیا خدا و اهل سنت دل داده و شیفته این امام همام هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ علما و بزرگان اهل سنت استان هرمزگان، امام رضا(ع) را شخصیتی بارز و نمونه در جایگاه علمی دانستند و اظهار کردند: همان طور که تمام شیعیان از محبان امام رضا(ع) هستند و تمام جهان نیز به این امام همام ارادت خاصی دارند و بارگاه و گنبد ایشان در کشور ایران مانند نگینی درخشان نور پردازی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

اهل سنت دل داده و شیفته امام رضا(ع) هستند

, اهل سنت دل داده و شیفته امام رضا(ع) هستند, اهل سنت دل داده و شیفته امام رضا(ع) هستند,

شیخ مسعود راهبر، عالم اهل سنت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: امام رضا(ع) یکی از شخصیت های بزرگ علمی و صاحب کرامت در جهان اسلام هستند که به فضل خداوند ایشان در خراسان ایران مدفون شده اند.

,

عالم اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه اهل بیت و اهل سنت متعلق به یکدیگر هستند، تصریح کرد: توجه اهل سنت به اهل بیت(ع) یک مقوله و امری لاینفک بوده و  اهل سنت ائمه اطهار را جزئی از تار و پود وجودشان می دانند.

,

راهبر با اشاره به اینکه امام رضا(ع) از بزرگان دین و اولیا خدا هستند، عنوان کرد: امروزه که دشمن به دنبال تفرقه افکنی و شکاف بین اهل سنت و شیعیان است به واسطه حضور اهل بین(ع) و درس هایشان می توان از مشکلات پیش رو گذر کرد.

,

وی با تاکید بر اینکه اهل سنت دل داده و شیفته امام رضا (ع) هستند، عنوان کرد: همان طور که تمام شیعیان از محبان امام رضا(ع) هستند؛  تمام جهان نیز به این امام همام ارادت خاصی دارند  و امروزه بارگاه و گنبد ایشان در کشور ایران مانند نگینی درخشان نور پردازی می کند.

,

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه امام رضا (ع) الگویی کامل برای ایستادگی هستند، گفت: در زمان هارون الرشید با  وجود تمام سختی ها و دشمنی ها در مقابل ظلم ایستاده و تن به ذلت ندادند.

,

راهبر با بیان اینکه امام رضا(ع) و بزرگان دین تمام دغدغه شان رفع مشکلات جامعه و مردم بوده است، خاطر نشان کرد: دولتمردان با الگو گیری از امام رضا(ع) مشکلات معیشت مردم را برطرف کنند.

,

تمام جهان امام رضا(ع) را دوست دارند

, تمام جهان امام رضا(ع) را دوست دارند, تمام جهان امام رضا(ع) را دوست دارند,

شیخ احمد خنجی، امام جمعه اهل سنت پارسیان در گفتگو با خبرنگار هرمز به جایگاه والای امام رضا (ع) در بین اهل سنت اشاره کرد و افزود: ابوالحسن علی الرضا (ع) فرزند موسی بن جعفر (رضی الله عنهم) همواره مورد احترام اهل سنت، علما و فضلای جهان اسلام در تمامی دوران بوده است.

,

عالم اهل سنت تصریح کرد: امام رضا (ع) که امام هشتم شیعیان است از جایگاه والایی در میان اهل سنت قرار دارد و وسعت و وفورعلم ایشان الگویی برای تمام جهانیان است.

,

اهل سنت امام رضا (ع) را الگویی والای علمی می دانند

, اهل سنت امام رضا (ع) را الگویی والای علمی می دانند, اهل سنت امام رضا (ع) را الگویی والای علمی می دانند,

شیخ محمد صدیق بهجت، عالم اهل سنت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با تاکید بر اینکه امام رضا(ع) از سروران و بزرگان جهان اسلام هستند،  اظهار کرد: اهل بیت پیامبر(ص) همیشه مورد احترام اهل سنت و جهان اسلام هستند.

,

عالم اهل سنت هرمزگان تصریح کرد: تمام بزرگان اهل سنت امام رضا(ع) را الگویی والای علمی می دانند.

,

بهجت خاطر نشان کرد: ائمه اطهار به دلیل عصمت و پاکیشان همیشه مورد احترام تمام فرقه های اسلامی بوده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه