اخبار داغ

امام جمعه موقت بیرجند مطرح کرد؛

لزوم یادآوری و استفاده از تجربه‌های دفاع مقدس/ مدیران جوان انقلابی به صحنه بیایند/ نتایج برجام و جبهه مقاومت در سال‌های اخیر را مقایسه کنید

لزوم یادآوری و استفاده از تجربه‌های دفاع مقدس/ مدیران جوان انقلابی به صحنه بیایند/ نتایج برجام و جبهه مقاومت در سال‌های اخیر را مقایسه کنید
امام جمعه موقت بیرجند گفت: اگر می‌خواهیم از گذرگاهی که هستیم عبور کنیم، باید از تجربیات دفاع مقدس استفاده کنیم و آن روحیه در مردم و مسئولان ایجاد شود و باید زمینه را فراهم کنیم تا مدیران جوان انقلابی به صحنه بیایند وگرنه با تغیر انسان‌ها هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های امروز نمازجمعه بیرجند گفت: نمی‌شود زندگی را براساس هوا و هوس و حرف‌های دیگران بنا کرد و انتظار داشت در این زندگی سعادت باشد و عاقبت به خیر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان,  , خاورستان, خاورستان, ، حجت‌الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های امروز نمازجمعه بیرجند گفت: نمی‌شود زندگی را براساس هوا و هوس و حرف‌های دیگران بنا کرد و انتظار داشت در این زندگی سعادت باشد و عاقبت به خیر شود.,

 

,

وی افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید مراقب باشید، کارهای خوب و بد به خودتان برمی‌گردد.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: نظام استکبار تمام ظرفیت‌هایش را در مقابله با نظام اسلامی و ملت ایران به صحنه آوردند و تلاش می‌کنند اهدافشان که بدنام کردن نظام، ناکارآمدنشان دادن نظام و قراردادن مردم مقابل نظام است را محقق کنند.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه مشکلات کشور برای مردم و نظام اسلامی تاره نیست افزود: در طول چهل سال اخیر همواره جریان استکبار تلاش کرده هرچه می‌تواند برای مقابله با ملت ایران به صحنه بیاورد و موارد مختلف اعم از فشارهای اقتصادی و سیاسی و جنگ نظامی را تجربه کردند و دیدند به نتیجه نمی‌رسند و مردم نیز این مشکلات را تجربه کردند.

, ,

 

,

نصیرایی تصریح کرد: دشمن امروز نیز تمام تلاشش را به صحنه آورده تا نظام اسلامی را نابود کند.

,

 

,

وی با بیان این‌که وضعیت نامناسب اقتصادی و نابسامانی‌ها را شاهد هستیم گفت: بیشترین فشارها را قشر محروم و مستضعف تحمل می‌کنند.

,

 

,

لزوم یادآوری و استفاده از تجربه‌های دفاع مقدس

, لزوم یادآوری و استفاده از تجربه‌های دفاع مقدس, لزوم یادآوری و استفاده از تجربه‌های دفاع مقدس,

امام جمعه موقت بیرجند با بیان این‌که نابسامانی‌های اقتصادی، حرف‌های سخیف سیاستمداران آمریکایی و حرکت‌هایی را داخل کشور شاهد هستیم تصریح کرد: ملت ایران تجربیات و ثروت‌های عظیمی در اختیار دارد که اگر از آن درست استفاده کند خواهیم توانست از معضلات امروز عبور کنیم.

,

 

,

نصیرایی با بیان این‌که یک تجربه بزرگ، دفاع مقدس است گفت: تمام مشکلات امروز، در دوران دفاع مقدس علیه ملت ایران استفاده می‌شد اما چگونه توانستیم در آن دوران از آن گردنه عبور کنیم؟

,

 

,

وی تأکید کرد: معتقدیم بیشتر از آن‌چه مشکلات امروز منشأ بیرونی داشته باشد، منشأ داخلی دارد.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: زمانی، فرماندهی کل قوا در اختیار بنی‌صدرخائن که معتقد به لیبرالی بود، قرار داشت که در آن زمان، هیچی عایدمان نشد و شکست می‌خوردیم و زمین‌های کشور را تحویل صدام می‌دادیم اما از زمانی که بنی‌صدرخائن عزل شد و امام خمینی رحمه‌الله‌علیه فرماندهی کل قوا را در دست گرفتند، میدان را برای جوانان باز کردند و اتکا به داخل بیشتر شد و فتوحات یکی پس از دیگری کسب شد و سلاح ساختیم و پیشرفت‌های زیادی کردیم.

,

 

,

مشکلات در جایی است که تفکر لیبرالی است

, مشکلات در جایی است که تفکر لیبرالی است, مشکلات در جایی است که تفکر لیبرالی است,

نصیرایی افوزد: در دفاع مقدس توجه همه به خصوص رزمندگان، به حرف‌های امام خمینی رحمه‌الله‌علیه بود و می‌خواستند امام را شاد کنند و با همت و تلاش شبانه‌روزی و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و توکل بر خدا و نیروی جوان، توانستیم در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب عالم ایستادگی کنیم و به اهدافمان برسیم.

,

 

,

وی تصریح کرد: امروز که در عرصه مدیریت‌های داخلی در اقتصاد و سیاست و هرجایی که دچار مشکل هستیم، همان جایی است که افرادی بر مدیریت و سیاستمداری آن مسئله حاکم هستند که نگاهشان به جای ظرفیت‌های داخلی، به خارج از کشور است و دنبال با دیگران مذاکره هستند.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند تأکید کرد: هرجای که تفکر لیبرالی است، زمین‌گیر هستیم.

,

 

,

مدیران جوان انقلابی به صحنه بیایند/ اندیشه‌ها تغییر کند

, مدیران جوان انقلابی به صحنه بیایند/ اندیشه‌ها تغییر کند, مدیران جوان انقلابی به صحنه بیایند/ اندیشه‌ها تغییر کند,

نصیرایی اظهار کرد: اگر می‌خواهیم از گذرگاهی که هستیم عبور کنیم، باید از تجربیات دفاع مقدس استفاده کنیم  و آن روحیه در مردم و مسئولان ایجاد شود و باید زمینه را فراهم کنیم تا مدیران جوان انقلابی به صحنه بیایند وگرنه با تغیر انسان‌ها هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

,

 

,

وی افزود: این روزها می‌گویند تیم ناکارآمد اقتصادی دولت باید تغییر کند اما مهم‌تر از آدم‌ها، افکار و اندیشه‌ها است.

, این روزها می‌گویند تیم ناکارآمد اقتصادی دولت باید تغییر کند اما مهم‌تر از آدم‌ها، افکار و اندیشه‌ها است.,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: اگر افکار و اندیشه‌ها درست نشود، با نغییر نام‌ها و آدم‌ها، مشکلی حل نمی‌شود.

, اگر افکار و اندیشه‌ها درست نشود، با نغییر نام‌ها و آدم‌ها، مشکلی حل نمی‌شود.,

 

,

نصیرایی افزود: هرجا با نگاه انقلابی، جهادی و با توکل و اخلاص پیش رفتیم، ثمرات آن را دیدیم.

,

 

,

پیشرفت‌ها را جوانان انقلابی ایجاد کردند/ با دست‌درازی در برابر دیگران چیزی به دست نمی‌آوریم

, پیشرفت‌ها را جوانان انقلابی ایجاد کردند/ با دست‌درازی در برابر دیگران چیزی به دست نمی‌آوریم, پیشرفت‌ها را جوانان انقلابی ایجاد کردند/ با دست‌درازی در برابر دیگران چیزی به دست نمی‌آوریم,

وی اظهار کرد: پیشرفت‌های هسته‌ای، نظامی و موشکی را دیگران به ما ندادند بلکه جوانان انقلابی و ولایی ایجاد کردند.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند با بیان این‌که زندگی شهید شهریاری را مطالعه کنید گفت: روحیه انقلابی و جهادی که شهید شهریاری و دیگر دانشمندان و شهدای هسته‌ای داشتند، صنعت هسته‌ای را به این‌جا رساند اما هرجایی با نگاه لیبرالی و دست‌درازی در برابر دیگران باشد، چیزی به دست نمی‌آوریم.

,

 

,

نصیرایی افزود: تفکر و اندیشه کنیم که وضعیت امروز را چه کسانی به وجود آوردند؟ این مجلس و دولت را چه کسانی سرکار می‌آورد؟

,

 

,

وی تصریح کرد: اگر به این مسائل فکر نکنیم و اگر این سؤال را جواب ندهیم، ممکن از جایی که چند بار ضربه خوردیم، بازهم لطمه و ضربه بخوریم.

,

 

,

مقایسه نتایج برجام و جبهه مقاومت در سال‌های اخیر

, مقایسه نتایج برجام و جبهه مقاومت در سال‌های اخیر, مقایسه نتایج برجام و جبهه مقاومت در سال‌های اخیر,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: دومین تجربه ملت ایران که به خصوص جوانان و نخبگان علمی، اجتماعی و سیاسی باید توجه کنند این است در هفت سال اخیر دو تجربه را باهم دیدیم، یکی مذاکره با آمریکا و غربی‌ها برای حل مشکلات و دیگری تجربه مقاومت در سوریه، عراق، یمن و لبنان را مشاهده کردیم.

,

 

,

نصیرایی با بیان این‌که مذاکره و جبهه مقاومت، موازی باهم انجام شد، افزود: امرور در چه سرایطی هستیم؟ برجام با وجود اینکه شرط‌های مقام معظم رهبری عمل نشد اما این تحربه ایجاد شد و اگر از آن استفاده  کنیم با وجود اینکه برجام خسارت محض بود، برای ما بابرکت است.

, , ,

 

,

وی اظهار کرد: چندین سال وقت مردم و کشور را در خصوص مذاکره با دیگران تلف کردیم، نتیجه چه شد؟ تحریمی برداشته نشد، مشکل آب و ازدواج حل نشد!

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: تجربه برجام و مذاکره و منتظر آمریکا و چند کشور روسیاه غربی ماندن، مشکل اقتصاد ما را حل کنند را داریم.

,

 

,

نصیرایی افزود: در مقابلِ برجام، تجربه مقاومت را داریم که در این مدت نه‌تنها هیچ‌کدام از شرط‌های آمریکایی‌ها را نپذیرفت بلکه تمام آن‌چه مدنظرش بود را به دشمنان تحمیل کرد، عراق را آزاد کرد و سوریه در حال آزادی کامل است.

,

 

,

وی اظهار کرد: جبهه مقاومت در برابر تجهیزات آمریکا، امکاناتی نداشت اما آمریکایی‌ها با دلارهای عربستانی و با حمایت‌های اطلاعاتی صهیونیست‌ها ودیگران،  به هیچ‌کدام از اهدافشان نتوانستند در منطقه برسند.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: عربده‌کشی‌های امروز آمریکا از روی بیچارگی است و خودشان می‌دانند نمی‌توانند با نظام اسلامی گلاویز شوند.

,

 

,

نصیرایی با بیان این‌که دشمنان می‌دانند سال‌هاست دوران بزن و در رو تمام شد افزود: در همان سطحی که تهدید کنند، تهدید خواهند شد.

,

 

,

رگ حیات مستکبران در دستان جوانان جبهه مقاومت است

, رگ حیات مستکبران در دستان جوانان جبهه مقاومت است, رگ حیات مستکبران در دستان جوانان جبهه مقاومت است,

وی اظهار کرد: رگ حیات دشمنان، یعنی صهیونیست‌ها، این غده سرطانی، در دستان جوانان جبهه مقاومت است و جوانان جبهه مقاومت منتظر اشاره ولی امر مسلمین جهان هستند.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمنان می‌دانند ما منتظر اشاره هستیم تا برای همیشه این غده سرطانی و رگ حیات کشورهای مستکبر را از بین ببریم.

,

 

,

نصیرایی با بیان این‌که سروصداهای دشمنان، جنگ روانی است و ارزش پرداختن ندارد افزود: باید از این تجربیات در داخل استفاده کنیم و از تجربه مقاومت و تجربه مذاکره در کنار یکدیگر باید استفاده شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه