اخبار داغ

گزارشی از خطبه های نمازجمعه در لرستان؛

سفرهای مسئولان به لرستان خروجی داشته باشد/ رئیس جمهور آمریکا همچون شغالی ترسیده است

سفرهای مسئولان به لرستان خروجی داشته باشد/ رئیس جمهور آمریکا همچون شغالی ترسیده است
نماینده ولی فقیه در لرستان رئیس جمهور آمریکا را مانند شغالی ترسیده دانست که در فضای مه‌آلود ادای ببر را در می‌آورد و برای منافع مادی آرزومند مذاکره با ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک  آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در خرم آباد با اشاره به پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نمازجمعه به امامت آیت الله طالقانی گفت: نماز عبادی سیاسی جمعه به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی  39 سال است که با شکوه هرچه تمام تر در 900 شهر ایران برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان این که نماز جمعه سنگر وحدت و عزت نظام اسلامی است، گفت: نماز جمعه دژ مستحکم و سنگر دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است  که دشمنان کینه آن را بر دل دارند.

,

 

,

خطیب جمعه خرم آباد با تأکید بر این که اولین سنگری که مورد هجمه دشمن و استکبار جهانی قرار گرفته نمازجمعه است،اظهارداشت: نماز جمعه قرارگاه ایمان و تقوا، بصیرت و اخلاق،  پایگاه دین، نهاد اتحاد و اعتلای نظام اسلامی است که حفظ آن موجب حفظ اسلام و انقلاب می شود.

,

 

,

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به موضع‌گیری صریح و قاطع رئیس جمهور در برابر یاوه‌گویی‌های ترامپ تصریح کرد: امروز دنیا کاملاً آگاه است که آمریکا در برابر ایران شکست‌های پی در پی خورده است و در قضیه برجام نیز آمریکایی‌ها منزوی شدند چون که هیچ‌کدام از کشورها با او همراهی نکردند.

,

 

,

وی با بیان این که سیاست‌های آمریکا نخ‌ پوسیده‌ای است که هر که به آن چنگ زده در چاه افتاده است، گفت: رئیس جمهور آمریکا می‌داند امروز در چه شرایط سختی قرار گرفته و برای همین به فشار روانی، جنگ تبلیغاتی و بلوف زدن در برابر ملت ایران رو آورده است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان رئیس جمهور آمریکا را مانند شغالی ترسیده دانست که در فضای مه‌آلود ادای ببر را در می‌آورد و برای منافع مادی آرزومند مذاکره با ایران است.

,

 

,

آیت الله میرعمادی گفت: رئیس جمهور آمریکا آرزو می کند ایران تسلیم شود اما ترامپ بدان که آرزوهایت را به گور خواهی برد، پنج رئیس جمهور دیگر آمریکا همین آرزوها را داشتند اما جوان مرگ شدند، حواس خودت را جمع کن که مردم ایران درس فراموش نشدنی را به تو خواهند داد.

,

 

,  ,

وی با انتقاد از سفر بدون نتیجه برخی مسئولان کشوری به لرستان خاطرنشان کرد: سفر مسئولان به استان بایستی نتیجه و خروجی مطلوبی داشته باشد طی روزهای گذشته شاهد حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور بودیم، مردم انتظار داشتند وقتی معاون اقتصادی رئیس جمهور به جمع آنان می‌آید یک مشکل اقتصادی را حل کند نه اینکه در جواب مطالبه‌ خواهی به یک خبرنگار پرخاشگری کند.

,

 

,

امام جمعه خرم آباد با بیان این که سفرهای مسئولان کشوری به لرستان باید امید را در دل مردم ایجاد کند نه اینکه مردم مایوس شوند،گفت: سفرهای مسئولان بایستی حساب شده و با برنامه انجام شود و مایه خیر و برکت برای مردم شود.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با اشاره به تصویب مصوبه دولت یهود توسط رژیم غاصب اسرائیل  که هیچ‌گونه حقی را برای فلسطینی‌ها قائل نمی‌شود، اظهارداشت: رژیم اشغال‌گر قدس خود را در معرض اضمحلال دیده و برای همین این مصوبه را تصویب کرده است اما به امید خدا این مصوبه عملی نخواهد شد.

,

 

,

پیروزی های مقاومت اسلامی، نابودی اسرائیل را نزدیک تر کرده است

, پیروزی های مقاومت اسلامی، نابودی اسرائیل را نزدیک تر کرده است ,

 حجت الاسلام سید "علی حسینی" امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: سردار سلیمانی هر چه می گوید حقیقت است و سخنرانی اخیر سردار سلیمانی خطاب به ترامپ عین حقیقت بود و ترامپ باید بداند اگر جنگی را در منطقه شروع کند همه چیز خود را از دست خواهد داد.

,  ,

 

,

وی اضافه کرد: جبهه مقاومت اسلامی در عراق، سوریه، یمن پیروزی های بزرگی به دست آورده و اسرائیل در مقابل پیروزی های مقاومت اسلامی عزا گرفته است.

,

 

,

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: هدف قراردادن ناوچه های آمریکایی که در اختیار امارات و عربستان است توسط نیروهای مقاومت یمن و بسته شدن بندر باب المندب باعث شکست سنگین استکبار و گرفتار شدن در  تله نیروهای مقاومت یمنی است.

,

 

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد مسئولان افزود: مدیران ادارات باید در خدمت مردم باشند و با عملکرد خود باعث شکست توطئه های دشمنان شوند چرا که در شرایط امروز عملکرد مدیران بسیار مهم است و مشکلات مردم را با چهره گشاده حل و فصل کنند.

,

 

,

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: اگر مدیران شهرستان بروجرد به وظایف خود عمل نکنند اول به آنها تذکر می دهیم و در صورت بی توجهی، نام آنها در نماز جمعه اعلام خواهد شد.

,

 

,

خطیب جمعه بروجرد اختلافات اعضای شورای شهر را یک مشکل برشمرد و گفت: شورای شهر با رای مردم انتخاب شده اند و باید اختلافات را کنار گذاشته و به مردم خدمت کنند و اگر این شورا مشکلات و اختلافات را حل نکنند از طرف وزارت کشور منحل خواهد شد.

,

 

,

وی در بخش دیگری با اشاره به شهادت 11 شهید بسیجی مظلوم توسط  گروهک تروریستی  پژاک افزود: دشمنان بدانند ایران اسلامی با شهادت شهیدان قوی تر می شود و هر شهید 10 ها شهید دیگر را پرورش می دهد و راه شهدا ادامه دارد.

,

 

,

دست منافقین اقتصادی کشور باید قطع شود / تریبون نماز جمعه برای بیان مسائل ودغدغه های مردم است

, دست منافقین اقتصادی کشور باید قطع شود / تریبون نماز جمعه برای بیان مسائل ودغدغه های مردم است ,

حجت الاسلام مجید امیدیان ضمن گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور بیان کرد: نماز جمعه در قبل از انقلاب دربرخی شهرهای کشور  اقامه می شدولی پس از انقلاب بعنوان علاوه بر عبادت فردی  جنبه اجتماعی سیاسی داشته است واولین نماز جمعه در پنجم مردادم سال 58 توسوط مرحوم آیت اله طالقانی در دانشگاه تهران اقامه شد.

,

 

,

وی به سخنان مقام معظم رهبری درباره اهمیت نماز جمعه اشاره کرد و بیان نمود: سخنگوی مردم امام جمعه و تریبون نماز جمعه  برای بیان مسائل ودغدغه های مردم است و خطیب نمازجمعه باید فارغ از هرگونه  مسائل جناحی باید  تحلیل سیاسی واقتصادی را در خطبه ها بیان کند.

,

 

,

امیدیان به مشکلات واوضاع نابسمانی اقتصادی در کشور اشاره کرد: متاسفانه عده ای از سود جویان بر بازار سکه، بازار ارز، مسکن، اقلام مایحتاج مردم و...متمرکز می شوند و مسئولین باید در برابر این افراد بصورت جدی وواقعی نه شعاری با این افراد برخورد نمایند.

,

 

,

وی ادامه داد: یکی از عوامل اوضاع نابسمانی اقتصاد کشور اعتماد به دشمنانی است که به برکت خون شهدا و از خود گذشتگی رزمندگان وایثارگران نتوانست اقدامی انجام دهد ولی امروز از طریق جنگ اقتصادی به مصاف ما آماده است واز هر توطئه ایی برای شکست مردم اقداماتی انجام می دهد ،آیا اعتماد بر این دشمن جایز است؟

,

 

,

خطیب نماز جمعه الیگودرز ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای عملیات مرصاد بیان کرد: دشمنان انقلاب از سوم مرداد ماه عده ای فریب خورده از وارد کشور شدند وبه نزدیکی کرمانشاه رسیدند ولی دلاوران ورزمندگان با از خود گذشتگی  دشمن را با زمین زدند و امروزدشمنان در ادامه جنایتهای خود  رسما اعلام می کنند حامیان اخلالگران بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند آیا باید به این دشمن اعتماد کرد؟ آیا به این دشمن باید لبخند زد؟

,

 

,

امام جمعه موقت شهرستان اظهار داشت:  یکی دیگر از عوامل تشدید اوضاع نابسمانی اقتصادی در کشور اقدامات منافقین داخلی و اخلاگران اقتصادی است و عده ای در داخل اعمال ورفتارشان به مراتب از دشمنان خارجی سنگین تر است گرگهایی که در پوست میش قرار گرفته اند و وارد بازار می شوند و اخلالهایی در اقتصاد کشور ایجاد می کنند و برخورد  دولت ها با  مخلان اقتصاد کشور تبلیغاتی می باشد.

,

 

,

امیدیان بیان کرد: شهدا و مردم از مسئولین  انتظار دارند که دست با مخلان بازار و منافقین اقتصاد کشور را قطع کنند و آبروی آن نیز برده شود تا هیچ کس به خود اجازه ندهد که به ملت ایران تعرض اقتصادی کند.

,

 

,

در مراسم نماز جمعه این هفته حجت الاسلام مجید امیدیان از بعنوان امام جمعه موقت جدید شهرستان  معرفی شد واز زحمات حجت الاسلام ترکی قدردانی بعمل آمد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه