اخبار داغ

امام جمعه فردوس:

وحدت و ولایت‌پذیری بین ارگان‌ها و رؤسای قوا ما را از پیچ خطرناک عبور می‌دهد/ قدردانی از مواضع اخیر رئیس‌جمهور و سردار سلیمانی

وحدت و ولایت‌پذیری بین ارگان‌ها و رؤسای قوا ما را از پیچ خطرناک عبور می‌دهد/ قدردانی از مواضع اخیر رئیس‌جمهور و سردار سلیمانی
امام جمعه فردوس با بیان این‌که موضع قوی رئیس جمهور در مقابل زیادی‌خواهی‌های آمریکا موجب مسرت ملت شده است گفت: وحدت و ولایت‌پذیری بین ارگان‌ها و رؤسای قوا می‌تواند ما را از پیچ خطرناک عبور دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌السلام و المسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خاورستان، پیرامون سخنان آقای روحانی و سردار سلیمانی و اهمیت وحدت سیاسی و نظامی گفت: موضع قوی رئیس جمهور در مقابل زیادی‌خواهی‌های آمریکا موجب مسرت ملت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌السلام و المسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، پیرامون سخنان آقای روحانی و سردار سلیمانی و اهمیت وحدت سیاسی و نظامی گفت: موضع قوی رئیس جمهور در مقابل زیادی‌خواهی‌های آمریکا موجب مسرت ملت شده است.,
 
,
وی افزود: ملت باید در کنار مقام معظم رهبری از این اقدام قاطع رئیس جمهور حمایت کنند و نشان دهند که ذلت را نمی‌پذیرند.
,
 
,
امام جمعه فردوس با بیان این‌که دشمنان قادر به عملیاتی‌کردن تهدید جلوگیری از صادرات نفت ایران نخواهند بود تصریح کرد: در این خصوص مواضع قوی از طرف مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و سپاه پاسداران شاهد بودیم.
,
 
,
بابایی در خصوص تأثیر وحدت سیاسی و نظامی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات دشمنان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند مردم باید از دو قطبی شدن ملت بپرهیزند و دولت را حمایت کنند و به ارگان‌های نظامی احترام بگذارند.
,
 
,
وی تأکید کرد: وحدت و ولایت‌پذیری بین ارگان‌ها و رؤسای قوا می‌تواند ما را از پیچ خطرناک عبور دهد.
,
 
,
امام جمعه فردوس اظهار کرد: مردم باید بدانند که رؤسای قوا با یکدیگر همکاری دارند و آن‌ها نیز باید وحدت خود را بر پایه ولایت فقیه حفظ کنند.
,
 
,
بابایی افزود: همان‌طور که امام بزرگوار به ما آموختند، انقلاب اسلامی ایران بر مبنای کلمات وحدت و توحید پیروز شده است.
,
 
,
وی تصریح کرد: وحدت و توحید باعث ماندگاری انقلاب اسلامی شده است و باید بین ملت وحدت، دیانیت و اسلامیت وجود داشته باشد.
,
 
,
امام جمعه فردوس گفت: جمهوری اسلامی ایران به این معناست که هم اسلامیت و هم جمهوریت و حضور مردم در صحنه را دارد.
,
 
,
بابایی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند اگر ما وحدت داشته باشیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد. تا زمانی که ایران در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا و اروپا مقاومت کند، قطعا به انقلاب اسلامی ایران صدمه‌ای نخواهد خورد.
,
 
,
قدرت نظامی ایران عامل بازدارندگی است
, قدرت نظامی ایران عامل بازدارندگی است, قدرت نظامی ایران عامل بازدارندگی است,
 
,
وی در زمینه تأثیر قدرت نظامی ایران در مقابله با تهدیدات دشمنان گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران در حدی است که می‌تواند بازدارندگی داشته باشد و آمریکا و دیگر قدرت‌ها اجازه کوچک‌ترین جسارت را ندارند.
,
 
,
امام جمعه فردوس با بیان این‌که وحدت، عامل پیروزی انقلاب اسلامی و ادامه آن است گفت: چهل سال ماندگاری انقلاب اسلامی در سایه وحدت و زیر پرچم ولایت بوده است که تا ظهور امام زمان (عج) ادامه پیدا می‌کند.
,
 
,
بابایی افزود: اصل مقاومت از ایران به کشورهای اسلامی دیگر نیز صادر شده است که موجب پیروزی آن‌ها می‌شود.
,
 
,
وی اظهار کرد: مقاومت‌های لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، یمن و دیگر کشورها در مقابله با زیادی‌خواهی‌های دشمنان به خصوص آمریکا و صهیونیست‌ها، برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه