اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

جواب آمریکا همان است که رئیس‌جمهور و سردار سلیمانی گفتند/ لزوم مشورت دولت از برجسته‌ترین اقتصاددانان دانشگاهی

جواب آمریکا همان است که رئیس‌جمهور و سردار سلیمانی گفتند/ لزوم مشورت دولت از برجسته‌ترین اقتصاددانان دانشگاهی
نماینده مجلس با بیان این‌که جواب آمریکا همانی است که رئیس‌جمهور و سردار سلیمانی اعلام کردند گفت: تمام جریان‌های سیاسی و همه مردم به این نتیجه رسیده‌اند که در برابر آمریکا باید با روحیه مقاومت جلو رفت و با وادادگی و کوتاه‌آمدن نمی‌توان در مقابل آمریکا ایستادگی کرد چراکه اینها پرروتر از این هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، پیرامون اظهارات اخیر سردار سلیمانی در همدان و سخنان رئیس جمهور، درباره وحدت سیاسی و نظامی گفت: صحبت‌های رئیس جمهور صحبت‌های بسیار بجا، شایسته و درستی بود و دقیقا زمان آن بود که رئیس جمهور موضع بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، پیرامون اظهارات اخیر سردار سلیمانی در همدان و سخنان رئیس جمهور، درباره وحدت سیاسی و نظامی گفت: صحبت‌های رئیس جمهور صحبت‌های بسیار بجا، شایسته و درستی بود و دقیقا زمان آن بود که رئیس جمهور موضع بگیرد.,

 

,

وی با اشاره به بدعهدی آمریکا و نقض قوانین و نظام بین‌المللی افزود: آمریکا که در ظاهر خود را به قوانین بین‌المللی متعهد دارد، زمانی که قوانین شورای امنیت سازمان ملل را نقض می‌کند، بر اساس چه نظم دیگری بنا است ایران یا سایر کشورها با آمریکا تعامل کنند؟

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آن‌چه که در این میان بسیار مهم است، پایبندنبودن آمریکا به تعهدات و گفته‌های خودش است. پس آمریکا با این شرایط مورد اعتماد سایر کشورها نیز نمی‌تواند باشد.

,

 

,

عربده‌کشی‌های ترامپ با شعارهای نرم و لطیف جواب‌گو نیست

, عربده‌کشی‌های ترامپ با شعارهای نرم و لطیف جواب‌گو نیست, عربده‌کشی‌های ترامپ با شعارهای نرم و لطیف جواب‌گو نیست,

عبادی با بیان این‌که عربده‌کشی‌های ترامپ با شعارهای نرم و لطیف جواب‌گو نیست گفت: جوابِ ادبیات گانگستری که آمریکایی‌ها به کار می‌برند، همانی است که رئیس‌جمهور و سردار سلیمانی گفتند لذا ما حمایت خود را از این دو نفر اعلام می‌کنیم.

, عبادی با بیان این‌که عربده‌کشی‌های ترامپ با شعارهای نرم و لطیف جواب‌گو نیست گفت: جوابِ ادبیات گانگستری که آمریکایی‌ها به کار می‌برند، همانی است که رئیس‌جمهور و سردار سلیمانی گفتند لذا ما حمایت خود را از این دو نفر اعلام می‌کنیم.,

 

,

وی اظهار کرد: موضع‌گیری سردار سلیمانی نیز خیلی بجا و به‌موقع بود و این موضع‌گیری به آمریکایی‌ها هشدار داد که در برابر موضع‌گیری‌های ایران حواسشان را جمع کنند.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: موضع‌گیری‌هایی که صورت گرفت، بر اساس واقعیت‌هایی است که در خاورمیانه وجود دارد.

,

 

,

عبادی تأکید کرد: لازم است نسبت به سخنان ترامپ که به شغل تجارت مشغول بوده و آشنایی با اوضاع و احوال و جایگاه ایران ندارد و نمی‌داند که ایران جایی نیست که برخی سخنان را در مورد آن بیان کند، موضع‌گیری شده و بداند که با چه کشوری طرف است.

,

 

,

وی عنوان کرد: ترامپ باید بداند که جایگاه آمریکا در این منطقه چقدر آسیب‌پذیر است و لازم بود که تذکراتی به او داده شود چراکه آمریکایی‌ها فقط زبان زور را می‌فهمند در واقع تجربه نشان داده که آمریکا فقط همین زبان را می‌فهمد.

, ترامپ باید بداند که جایگاه آمریکا در این منطقه چقدر آسیب‌پذیر است و لازم بود که تذکراتی به او داده شود چراکه آمریکایی‌ها فقط زبان زور را می‌فهمند در واقع تجربه نشان داده که آمریکا فقط همین زبان را می‌فهمد.,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان رئیس‌جمهور و سردار سلیمانی، برای آمریکایی‌ها قابل درک بود و آثاری که لازم بود در دنیا و در آمریکا بگذارد، بر جای گذاشته است.

,  سخنان رئیس‌جمهور و سردار سلیمانی، برای آمریکایی‌ها قابل درک بود و آثاری که لازم بود در دنیا و در آمریکا بگذارد، بر جای گذاشته است.,

 

,

عبادی تصریح کرد: از طرف دیگر در کشور ایران، وحدت بسیار خوبی بین نیروهای انقلاب با هر اختلاف سلیقه‌ای که دارند به وجود آمده است.

,

 

,

وی اضافه کرد: عملکردی که به وجود آمد، موجب وحدت بیشتر ملت ما و جریان‌های سیاسی و حاکمیتی نظام شده است و این وحدت در سخنان آقای روحانی و سردار سلیمانی کاملا مشهود است.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما این وحدت را حفظ کنیم و دولت نیز سیاست‌گذاری خوب و با تدبیر انجام دهد، به طور یقین ما مؤفق خواهیم بود.

,

 

,

تغییر نیرو در دولت کافی نیست، تغییر رویکرد مهم است

, تغییر نیرو در دولت کافی نیست، تغییر رویکرد مهم است, تغییر نیرو در دولت کافی نیست، تغییر رویکرد مهم است,

عبادی تصریح کرد: تغییر نیروها در دولت به‌تنهایی کافی نخواهد بود بلکه تغییر رویکردها در دولت بسیار مهم است و با وحدت در جریان‌های سیاسی و مردم، این گردنه سخت را پشت سر خواهیم گذاشت و من به این موضوع امیدوار هستم.

,

 

,

وی عنوان کرد: نگران تحریم‌های آمریکا نیستیم بلکه بیشتر نگران برنامه‌ریزی‌های داخلی هستیم که باید حساب شده و دقیق صورت گیرد.

,

 

,

دولت از برجسته‌ترین اقتصاددانان دانشگاهی مشورت بگیرد

, دولت از برجسته‌ترین اقتصاددانان دانشگاهی مشورت بگیرد, دولت از برجسته‌ترین اقتصاددانان دانشگاهی مشورت بگیرد,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت از برجسته‌ترین اقتصاددانان دانشگاهی مشورت بگیرد چراکه افراد بزرگی هستند که در شرایط نامتوازن و بحران، تخصص بالایی دارند و می‌توانند به دولتمردان در این زمینه کمک کنند.

,

 

,

عبادی افزود: افرادی که صاحب‌نظر هستند و تخصص دارند می‌توانند در این شرایط بحرانی به دولت‌مردان کمک کنند.

,

 

,

وی اظهار کرد: این شرایط بحرانی را پشت سر خواهیم گذاشت، نفت خود را خواهیم فروخت و ان‌شاءالله به فضل الهی مشکلات حل خواهد شد و روسیاهی برای آمریکایی‌ها خواهد ماند.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: البته شرط مؤفقیت این است که پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم و مدیریت خوبی داشته باشیم هر چند که مقداری سختی در طی این بحران‌ها وجود خواهد داشت اما این شرایط سخت همواره موجب می‌شود که تحولات بسیار مثبتی در کشور ایجاد شود.

, شرط مؤفقیت این است که پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم و مدیریت خوبی داشته باشیم,

 

,

عبادی با بیان این‌که وابستگی اقتصاد به نفت کاهش باید پیدا کند افزود: شرایط سخت امروز باعث می‌شود که فرهنگ و مدیریت جهادی، رویش پیدا کرده و آثار بسیار خوبی داشته باشد.

,

 

,

وی تصریح کرد: ما می‌توانیم در شرایط سخت تحولات بسیار خوبی را در داخل کشور به وجود بیاریم اما گاهی اوقات دولت در شرایط عادی، غفلت می‌کند که باید پس از این کاملا هوشیار بوده و دیگر، فرصت‌ها را از دست ندهد و جلوی غفلت‌های احتمالی گرفته شود.

, گاهی اوقات دولت در شرایط عادی، غفلت می‌کند که باید پس از این کاملا هوشیار بوده و دیگر، فرصت‌ها را از دست ندهد و جلوی غفلت‌های احتمالی گرفته شود.,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت نظامی کشور ما بسیار مهم است و اگر قدرت نظامی نداشتیم که آمریکایی‌ها ما را تحریم نمی‌کردند بلکه به ایران حمله می‌کردند.

, قدرت نظامی کشور ما بسیار مهم است و اگر قدرت نظامی نداشتیم که آمریکایی‌ها ما را تحریم نمی‌کردند بلکه به ایران حمله می‌کردند.,

 

,

عبادی اظهار کرد: این‌که آمریکایی‌ها بحث حمله نظامی به ایران را خیال‌پردازی می‌دانند به دلیل قدرت نظامی ایران است.

,

 

,

وی اضافه کرد: اگر قدرت نظامی، موشک‌ها، امکانات و تجهیزات نظامی ایران و همچنین اگر قدرت منطقه‌ای ایران در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین اشغالی نبود، آمریکا به ما حمله می‌کرد.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: عمق راهبردی کشور ما بسیار بالا است و این عمق راهبردی را صهیونیست‌ها، آمریکا و هیچ کشور دیگری ندارد.

,

 

,

عبادی با بیان این‌که کاملا مشخص است که دشمنان از قدرت نظامی ایران می‌ترسند افزود: قدرت نظامی و عمق راهبردی، دلایلی است که دشمن نمی‌تواند به ایران حمله کند و اگر از این جهات، قوی نبودیم، به طور یقین دشمنان، بسیار زودتر به کشور ما حمله می‌کردند.

, عبادی با بیان این‌که کاملا مشخص است که دشمنان از قدرت نظامی ایران می‌ترسند افزود: قدرت نظامی و عمق راهبردی، دلایلی است که دشمن نمی‌تواند به ایران حمله کند و اگر از این جهات، قوی نبودیم، به طور یقین دشمنان، بسیار زودتر به کشور ما حمله می‌کردند.,

 

,

وی اظهار کرد: آمریکایی‌ها ممکن است تأثیرات زیادی داشته باشند اما ما در جنگ نامتقارن یقینا پیروز جنگ خواهیم بود حتی اکنون که جنگی مطرح نیست و ارزیابی‌هایی وجود ندارد که جنگی صورت گیرد، به دلیل قدرت‌های نظامی و منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران، همواره معادلات به نفع جمهوری اسلامی ایران است اما ما نباید غافل بوده و همیشه باید آماده باشیم.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت بسیار مهم است به‌گونه‌ای که باید سرلوحه کارها باشد و باید به دولت کمک کنیم که حتما مؤفق باشد.

,

 

,

عبادی افزود: لازم است گاهی اوقات نسبت به دولت نقد منصفانه و دوستانه نیز داشته باشیم و راهنمایی کنیم.

,

 

,

وزیران خموده و دارای نگاه بسته، تغییر کنند

, وزیران خموده و دارای نگاه بسته، تغییر کنند, وزیران خموده و دارای نگاه بسته، تغییر کنند,

وی با بیان این‌که دولت نیز لازم است از راهنمایی‌ها کمک گیرد و به نظرات توجه کند، تأکید کرد: لازم است دولت وزیرانی که خموده هستند و صرفا نگاه‌های بسته در کشور دارند را سریع عوض شوند و مدیرانی روی کار بیایند که روحیه جهادی دارند و کسانی باشند که روحیه امید را به دولت بدمند و نباید در دولت روحیه ناامیدی و رخوت به وجود آید.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از خدماتی که ترامپ ناخواسته به ما کرد، افزایش وحدت بین ملت و دولت با تمام جریان‌های سیاسی بود، وحدتی که با تحکیم روز به روز آن، در برابر آمریکا خواهند ایستاد.

,

 

,

عبادی عنوان کرد: تجربه آمریکا ثابت کرده که در طول این سال‌ها هر جایی را که مورد حمله قرار داده است، نه‌تنها به دست نیاورده و مؤفق نبوده بلکه شکست خورده است و در این شرایط بوده که با اقدامات آمریکا علیه کشورها، هر روز وحدت و اتحادی که بین دیگر کشورها بوده، بیشتر شده است.

, آمریکا , مورد حمله قرار داده است, شکست خورده است,

 

,

با کوتاه‌آمدن نمی‌توان در مقابل آمریکا ایستادگی کرد

, با کوتاه‌آمدن نمی‌توان در مقابل آمریکا ایستادگی کرد, با کوتاه‌آمدن نمی‌توان در مقابل آمریکا ایستادگی کرد,

وی تصریح کرد: اکنون ما باید وظایف دیپلماسی خود را انجام دهیم و هر چه در توان دیپلماسی است انجام شود.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون شرایط به‌گونه‌ای شده است که تمام جریان‌های سیاسی و همه مردم به این نتیجه رسیده‌اند که در برابر آمریکا و ترامپ باید با روحیه مقاومت جلو رفت و با وادادگی و کوتاه‌آمدن نمی‌توان در مقابل آمریکا ایستادگی کرد چراکه اینها پرروتر از این هستند.

, هم‌اکنون شرایط به‌گونه‌ای شده است که تمام جریان‌های سیاسی و همه مردم به این نتیجه رسیده‌اند که در برابر آمریکا و ترامپ باید با روحیه مقاومت جلو رفت و با وادادگی و کوتاه‌آمدن نمی‌توان در مقابل آمریکا ایستادگی کرد چراکه اینها پرروتر از این هستند.,

 

,

عبادی افزود: آمریکا به عهد و پیمان‌های خود نیز پایبند نبوده و نمی‌توان با آن‌ها عهد و پیمانی بست چراکه آمریکایی‌ها در خاورمیانه در هر مسئله‌ای که تاکنون ورود کرده‌اند، شکست خورده‌اند و از این بابت همیشه عصبانی هستند.

,

 

,

مقاومت، شکست آمریکا را در پی دارد

, مقاومت، شکست آمریکا را در پی دارد, مقاومت، شکست آمریکا را در پی دارد,

وی با بیان این‌که مقاومت، شکست آمریکا را در پی دارد اظهار کرد: تحولاتی که در دنیا شکل می‌گیرد، آن قدر سریع است که اتفاقاتی ممکن است رقم بخورد که آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانش تصورش را نیز نکنند و حتی ممکن است با ایجاد و حفظ جبهه مقاومت اتفاقاتی رخ دهد که بسیاری از دشمنانِ کشور ایران، انگشت به دهان بمانند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه