اخبار داغ

امام جمعه اسدیه:

دفاع سردار سلیمانی از رئیس جمهور برنامه‌های دشمنان را خنثی کرد/ با وحدت جلوی نفوذ دشمن را خواهیم گرفت

دفاع سردار سلیمانی از رئیس جمهور برنامه‌های دشمنان را خنثی کرد/ با وحدت جلوی نفوذ دشمن را خواهیم گرفت
امام جمعه اسدیه گفت: دشمن برای ایجاد تفرقه و اختلاف، برنامه‌ریزی کرده تا نهادهای مختلف را روبه‌روی هم قرار دهد اما سخنان سردار سلیمانی و دفاع او از رئیس‌جمهور، بسیاری از برنامه‌هایی که دشمنان از ماه‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده بودند را خنثی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌السلام و المسلمین مصیب خزائی امام جمعه اسدیه در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص پیرامون اهمیت مواضع اخیر آقای روحانی و سردار سلیمانی در برابر آمریکا گفت: اکنون مقاومت در حال پیروزی و آمریکا در حال سرشکستگی و مقلوب‌شدن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی افزود: سربازان ولایت هستند باید جواب دشمنان را بدهند و در شأن رئیس جمهور نیست که جواب ترامپ را بدهد.
,
 
,
امام جمعه اسدیه گفت: سخنان سردار سلیمانی پیامی داخلی داشت و نشان داد نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی کشور بی‌تفاوت نیستند و به خوبی از عهده مسائل برمی‌آید.
,
 
,
خزاعی در خصوص اهمیت وحدت سیاسی و نظامی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات دشمن اظهار کرد: اگر وحدت وجود داشته باشد، هیچ‌گاه نفوذ نخواهد بود.
,
 
,
وی با بیان این‌که یکی از مصادیق بصیرت، وحدت است افزود: اگر ما وحدت سیاسی و اجتماعی خودمان را حفظ کنیم، جلوی نفوذ دشمن را خواهیم گرفت و جواب یاوه‌گویی‌های دشمن نیز بهتر داده خواهد شد.
,
 
,
امام جمعه اسدیه گفت: دشمن، همان گرگ است و هیچ‌گاه دلش به حال ما نخواهد سوخت و ما باید بیدارتر باشیم تا جلوی نفوذ دشمن گرفته شود.
,
 
,
خزاعی با بیان این‌که وحدتی که امروز بین مسئولان ایجاد شده، بسیار قابل تقدیر است افزود: سخنان و نامه سردار سلیمانی در تقدیر از مواضع آقای روحانی در برابر آمریکا، نوعی بصیرت سیاسی است.
,
 
,
وی اظهار کرد: سردار سلیمانی به عنوان الگو و مربی اتحاد ظاهر شد.
,
 
,
امام جمعه اسدیه گفت: سخنان سردار سلیمانی، عاقلانه و منطقی بود و این سخنان، بسیار برد رسانه‌ای داشت و تأثیرگذاری فراوانی در وحدت کنونی کشور داشت و حتی باعث جذب بسیاری از دل‌ها و افراد شد.
,
 
,
خزاعی افزود: سخنان سردار سلیمانی، گروه‌های مختلف کشور را یکی کرد و به محبوبیت این مرد بزرگ الهی افزوده شد.
,
 
,
وی اظهار کرد: دشمن برای ایجاد تفرقه و اختلاف، برنامه‌ریزی کرده تا نهادهای مختلف را روبه‌روی هم قرار دهد اما سخنان سردار سلیمانی و دفاع او از رئیس‌جمهور، بسیاری از برنامه‌هایی که دشمنان از ماه‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده بودند را خنثی کرد.
,
 
,
امام جمعه اسدیه در خصوص تأثیر قدرت نظامی کشور در مقابله با تهدیدات گفت: اگر آمریکا و صهیونیست‌ها بخواهند دست از پا خطا کنند، شاید شروع کننده باشند اما تمام‌کننده نخواهند بود و در واقع در باتلاق خواهند ماند.
,
 
,
خزاعی با اشاره به سخن امام علی علیه‌السلام که فرمودند جنگیدن با دشمن در خارج از خانه بهتر از جنگیدن با دشمن در خانه است اظهار کرد: از آن‌جا که امام خمینی رحمه‌الله‌علیه فرمودند انقلاب اسلامی ایران باید صادر شود، یکی از دست‌های انقلاب اسلامی ایران، وحدت و اتحاد است و اگر کشورهایی که اطراف ما و هم‌مرز هستند با ما متحد باشند، محور مقاومت قوی در برابر دشمنانِ اسلام، شکل می‌گیرد و ما جنگی را که باید در مرزهای خودمان داشته باشیم می‌توانیم کیلومترها دورتر ببریم.
,
 
,
وی اظهار کرد: مقاومت یک شاخصه و یک اصل اساسی برای پابرجایی حکومت‌ها و نظام‌ها است.
,
 
,
امام جمعه اسدیه افزود: بنابراین ما انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را با مقاومت توانستیم پشت سر بگذاریم و امروز نیز اگر این مقاومتی که در حال انجام است، ادامه پیدا کند، قطعا دشمنان تحمل این مقاومت را نخواهند داشت و بینی آن‌ها به خاک مالیده خواهد شد. 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه