اخبار داغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی:

اعتبار امهال تسهیلات بانکی روستائیان خسارت‌دیده تخصیص یافت/ برای کاهش آثار تحریم‌ها در حوزه کشاورزی برنامه داریم

اعتبار امهال تسهیلات بانکی روستائیان خسارت‌دیده تخصیص یافت/ برای کاهش آثار تحریم‌ها در حوزه کشاورزی برنامه داریم
فتحی از اختصاص اعتبار لازم برای امهال تسهیلات بانکی روستائیان خسارت دیده آذربایجان‌شرقی در حوادث غیرمترقبه توسط دولت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آناج، اکبر فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آناج با تاکید بر اینکه راهکار جلب رضایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، افزایش بهره‌وری، ارزش افزوده و کاهش قیمت تمام شده محصولات است، عنوان کرد: برای تامین نهاده‌های کشاورزی به حد کافی اعتبار نقدینگی توسط دولت جهت تعاونی‌ها و اتحادیه مربوط تامین گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی متذکر شد: هیئت مدیره و مدیران عامل تشکل‌ها بایستی همت کنند و در تهیه اقلام مورد نیاز واحدهای تولیدی به صورت جدی وارد عمل شوند، باید عرضه مستقیم محصولات کشاورزی با همکاری شهرداری‌ها و دستگاه‌های ذیربط در استان برنامه ریزی گردند و تشکل‌ها و تعاون روستایی در این امر پیش قدم شوند.

,

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی با اشاره به تاکید وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر حل مشکلات مردم و عنوان اینکه ما مسئول نه گفتن نیستیم و باید برای حل مشکلات مردم راهکار ارائه دهیم، تصریح کرد: برای کشت پائیزه گندم و کلزا از هم اکنون برنامه ریزی‌های لازم انجام شده و برای تامین بذر و کود مورد نیاز کشاورزان اقدامات لازم به موقع انجام می‌گیرد.

,

وی خواهان برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در راستای تنظیم بازار شد و ادامه داد: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بخش کشاورزی در کنار نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی از اهمیت خاصی برخوردار است.

,

این مقام مسئول از اختصاص اعتبار لازم جهت امهال تسهیلات بانکی روستائیان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه خبر داد و با اشاره به سوءاستفاده عده‌ای از نوسانات ارزی، خواهان برخورد دستگاه‌های نظارتی با خاطیان شد.

,

وی در پایان یادآور شد: دستگاه کشاورزی برای کاهش اثرات تحریم برنامه دارد لذا با تمام امکانات فنی و مهندسی و اعتباری در کنار بهره برداران هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه