اخبار داغ

امام جمعه سربیشه:

بکارگیری جوانان باعث خروج روزمرّگی و خستگی از مدیریت می‌شود/ دولت برای چابک‌شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان را اجرایی کند

بکارگیری جوانان باعث خروج روزمرّگی و خستگی از مدیریت می‌شود/ دولت برای چابک‌شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان را اجرایی کند
امام جمعه سربیشه گفت: دولت اگر می‌خواهد چابک و خدمت‌رسان شود، قانون منع بکارگیری بازنشستگان که دغدغه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است را اجرایی کند که امیدواریم اجرایی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سنجری امام جمعه سربیشه در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی گفت: از مجلس شورای اسلامی بابت تصویب این طرح، تشکر می‌کنیم و امیدواریم این قانون اجرایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: یکی از مواردی که متأسفانه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم بیشتر از دولت‌های دیگر وجود دارد، بکارگیری افرادی که خسته هستند و ایده خاصی ندارند و دچار روزمرّگی شده‌اند در مدیریت است.

,

 

,

امام جمعه سربیشه گفت: از تجربیات افرادی که سال‌ها مدیر بوده‌اند باید استفاده کرد اما باید فرصتی برای جوان‌ترها ایجاد شود تا مدیریت را به دست بگیرند.

,

 

,

سنجری افزود: افرادی که سال‌ها از زمان بازنسشتگی آن‌ها گذشته، باید کنار گذاشته شوند.

,

 

,

وی اظهار کرد: ثمره بکارگیری جوانان این است که مدیریت، دچار روزمرّگی، خستگی و بی‌حالی نمی‌شود و توانی که در جوانان وجود دارد، در افراد پیر وجود ندارد.

,

 

,

امام جمعه سربیشه با بیان این‌که با داشتن مدیران جوان، کشور از حالتی که امروز دارد، خارج می‌شود گفت: دولت باید در وزارت‌خانه‌ها، سطح مدیران کلان، استان‌ها و شهرستان‌ها این قانون را اجرایی کند و اجرای این قانون، به نفع دولت است.

,

 

,

سنجری افزود: بین آمار اعلام شده از سوی دولت در خصوص تعداد مدیران بازنشسته که در مدیریت حضور دارند با آمار مجلس شورای اسلامی، تفاوت زیادی وجود دارد.

,

 

,

وی تصریح کرد: دولت اگر می‌خواهد چابک و خدمت‌رسان شود، قانون منع بکارگیری بازنشستگان که دغدغه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است را اجرایی کند که امیدواریم اجرایی شود.

,

 

,

امام جمعه سربیشه گفت: خاصیت نیروی جوان این است که اهل تسامح، تساهل، محافظه‌کاری و ترس نیست و شجاعانه تصمیم می‌گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه