اخبار داغ

کلیدواژه‌ی «وحدت»، حربه‌ای برای خلع‌ سلاح منتقدان/ وحدت روی چه‌چیز و با چه‌ کسانی؟!

کلیدواژه‌ی «وحدت»، حربه‌ای برای خلع‌ سلاح منتقدان/ وحدت روی چه‌چیز و با چه‌ کسانی؟!
اینکه به بهانه‌ی وحدت در برابر انحطاط فکری و ترسیم خط ریلی نادرست توسط غرب‌زدگان سکوت پیشه کنیم، بیشتر شبیه حماقتی است که تفکر غیرانقلابی را بر مطالبات انقلابی چیره می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج: این روزها دولتمردان بر طبل وحدت می‌کوبند، استناد می‌کنند به شرایط حساس کشور و گروه‌ها و احزاب و حتی مستقلانی که نه راست‌اند و نه چپ، در عین حال کسانی که حرف برای گفتن دارند را از نقد نهی می‌کنند که مبادا بر روی وحدت خدشه می‌افتد! الغرض می‌خواهند همه را هم‌صدا کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما ظاهراً پروژه فریبی در کار است، وحدت روی چه چیز؟ وحدت با چه کسانی و مهم‌تر اینکه؛ آیا منظور از وحدت خلع سلاح کردن منتقدان و دادن فرصتِ جولان به کسانی که بیشترین سهم را در پدید آمدن وضع موجود داشته‌اند؟!

,

وحدت حتماً خوب است اما باید دید چه کسانی از یک طرف وحدت را لقلقه زبان کرده‌اند و از سوی دیگر به طرق مختلف حرف‌هایی می‌زنند که نه تناسبی با ادعای وحدت‌شان دارد و نه سنخیتی با حقیقت!

,

از وزیر امور خارجه که کفران نعمت برجام را دلیل شرایط فعلی می‌داند گرفته، تا مصطفی تاج زاده که همه را مقصر می‌داند الا دولت و روزنامه جمهوری اسلامی که به‌جای تاکید بر خباثت غرب، نوک پیکان حملات را به سمت استکبارستیزان نشانه رفته است. دقیقاً نسبت این ادعاها با دعوت به وحدت چیست؟!

,

جریان حامی دولت نه تنها در عمل قائل به وحدت نیست بلکه حتی در شرایط کنونی که طشت رسوایی غرب در عمل به تعهدات از لب بام فرو افتاده باز به دنبال بزک آمریکاست. در باور آنها منافع سیاسی هم حزبی‌هایشان به منافع ملی می‌چربد. 

,

القصه؛ سکوت وحدت بخش خوب است اما برای همسایه. اما چه باید کرد؟! نقد دلسوزانه، ارائه راهکار و اجتناب از سیاه نمایی و همصدایی در مقابله با دشمن غدّار می‌تواند ما را از شرایط حساس کنونی به سلامتی عبور دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه