اخبار داغ

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

راهبردهای مدیران پیر منسوخ شده است/ تیم فرسوده دولت زندگی را بر مردم تلخ کرده‌اند

راهبردهای مدیران پیر منسوخ شده است/ تیم فرسوده دولت زندگی را بر مردم تلخ کرده‌اند
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: این‌که دولت به هر دری می‌زند اما نمی‌تواند چاره‌ای برای مشکلات موجود بیندیشد، به این دلیل است که راه‌های مدیران پیر، دیگر جوابگوی مشکلات نیست و راهبردهای آن‌ها منسوخ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دانیال مدبرعزیزی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی گفت: این قانون نیرومحرکه کشور را زیاد خواهد کرد و اهمیت آن آن‌چنان روشن است که کمتر کسی می‌تواند منکر آن شود چراکه مدیران سن بالا دیگر کارایی خود را از دست داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانیال مدبرعزیزی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی گفت: این قانون نیرومحرکه کشور را زیاد خواهد کرد و اهمیت آن آن‌چنان روشن است که کمتر کسی می‌تواند منکر آن شود چراکه مدیران سن بالا دیگر کارایی خود را از دست داده‌اند.,

 

,

وی افزود: اینکه شما می‌بینید دولت به هر دری می‌زند اما نمی‌تواند چاره‌ای برای مشکلات موجود بیندیشد، به این دلیل است که راه‌های مدیران پیر، دیگر جوابگوی مشکلات نیست و راهبردهای آن‌ها منسوخ شده است.

, ,

 

,

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: اگر یک ماشین هم بخرید بعد از مدتی باید آن را عوض کنید چراکه دیگر مثل اول کارایی ندارد، حال دولت فعلی بیشترین تعداد مدیران سن بالا را دارد.

,

 

,

مدبرعزیزی افزود: این قانون از این جهت که مدیران رأس را وادار می‌کند تا نیروهای سن بالا را برکنار کنند، خوب است چراکه اگر به دست خودشان باشد، هرگز این کار را نمی‌کنند چرکه انگار فقط باید زور بالای سرشان باشد و قانون این کار را خواهد کرد.

,

 

,

وی تصریح کرد: مزیت مدیر جوان این است که انگیزه، توان و نیروی بیشتری برای انجام کار دارد.

,

 

,

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: مدیر جوان اگر از راهی به بن‌بست بخورد، سریع به فکر راه‌حل‌های تازه می‌افتد چراکه امید و به خود اطمینان دارد که از پسِ مشکلات برخواهد آمد.

,

 

,

مدبرعزیزی افزود: در جنگ تحمیلی جوانان جنگ را اداره کردند و در همه مسائل سخت نیز جوانان به کمک کشور می‌آیند.

,

 

,

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها بر استفاده از جوانان تأکید می‌کنند اما انگار نه انگار و بعضی وقت‌ها احساس می‌کنیم که مسئولان، پوششی روی مغز خود کشیده اند و هر چه پند و اندرز و راه‌حل به ایشان می‌دهند، نسبت به آن بی‌توجه هستند.

,

 

,

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: متأسفانه برخی از مدیران چنان بر صندلی‌های خود تکیه زده‌اند که انگار از پدرشان است و علاوه بر اینکه قصد کناره‌گیری ندارند، اجازه هم نمی‌دهند تا کسی حتی فکر ورود به جایگاه‌های آنان را بکند.

, ,

 

,

مدبرعزیزی با بیان این‌که دولت با این وضعیت موجود باید سریع به فکر چند راه‌حل باشد اظهار کرد: یکی از اقدامات دولت، تصویب برخی از قوانین مانند طرح مالیات بر عایدی سرمایه باشد تا بتواند غول نقدینگی را مهار کند.

,

 

,

وی افزود: از دیگر اقدامات دولت، تغییر تیم فرسوده و معاونت‌های ناکارآمدش که زندگی را بر همه مردم تلخ کرده‌اند باشد و به جای آن‌ها از جوانان با انرژی استفاده کند.

,

 

,

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی اضافه کرد: در این صورت دولت شاید بتواند برخی از مشکلاتی را که با دست خود برای مردم به وجود آورده حل کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه