اخبار داغ

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امنیت پایدار در تمام مرزهای کشور حاکم است/ حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی راه‌حل مشکلات کشور

امنیت پایدار در تمام مرزهای کشور حاکم است/ حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی راه‌حل مشکلات کشور
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ممکن است مشکلات اقتصادی وجود داشته باشد اما مردم ما با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی می‌توانند از بن‌بست‌ها پیروزمندانه خارج شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در بازدید از مرکز آموزش ۰۴ بیرجند اظهار کرد: خراسان جنوبی یکی از استان‌هایی است که در دفاع مقدس سهم بسیار خوبی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی خاطرنشان کرد: احترام به مقام شامخ شهدا و همچنین احترام به مردم خون‌گرم استان خراسان جنوبی از جمله مهمترین اهداف سفر بنده بوده است.
,
 
,
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع) بیرجند به عنوان یکی از مراکز مهم ارتش کشور یاد کرد و افزود: در این مرکز سربازان بزرگی آموزش داده می‌شوند و قرار است از آنان مردان زندگی ساخته شود.
,
 
,
حیدری به بحث امنیت در کشور اشاره و عنوان کرد: به لطف خداوند و با بصیرت فرماندهی کل قوا، هیچ خطری مرزهای ما و انقلاب ما را تهدید نمی‌کند.
,
 
,
وی ادامه داد: جنجال‌ها و کشمکش‌هایی که در جامعه شاهد آن هستیم، همیشه بوده و خواهد بود. آن‌چه همواره باید مورد توجه قرار گیرد، آن است که موقعیت را درک کنیم و با ولایتمداری پشت سر مقام معظم رهبری بایستیم.
,
 
,
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که تمام جریانات حبابی هستند و از بین می‌روند ابراز کرد: ممکن است مشکلات اقتصادی وجود داشته باشد اما مردم ما با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی می‌توانند از بن‌بست‌ها پیروزمندانه خارج شوند.
,
 
,
حیدری ضمن اشاره به آمایش سرزمینی جدید کشوری، مطرح کرد: در این زمینه، توجه ویژه‌ای به خراسان جنوبی شده است. مقرر شده یک قرارگاه لشکری جدید در بیرجند و یک تیپ در شهرستان نهبندان مستقر شود.
,
 
,
وی با بیان این مطلب که آمایش سرزمینی جزو اهداف و برنامه‌های ما است که مقداری پادگان‌ها را تغییر دهیم گفت: یکی از مناطق هدف این طرح منطقه نهبندان در خراسان جنوبی است.
,
 
,
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به امنیت مرزهای کشور گفت: نه‌تنها در مرزهای شرق کشور بلکه در تمام مرزهای ما امنیت پایدار حاکم است و مرزها در امنیت کامل هستند.
,
 
,
حیدری با اشاره به این‌که امنیت، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است تأکید کرد: خوشبختانه ما با همسایگان مشکل خاصی نداریم و امنیت در همه نقاط کشور حاکم است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه