اخبار داغ

امام جمعه سرایان:

راه پیگیری مطالبات اعتراض در کف خیابان نیست/ لزوم برکناری مدیران نالایق و توجه به توان داخلی/ مردم از دروغ‌سازى دشمنان فریب نمی‌خورند

راه پیگیری مطالبات اعتراض در کف خیابان نیست/ لزوم برکناری مدیران نالایق و توجه به توان داخلی/ مردم از دروغ‌سازى دشمنان فریب نمی‌خورند
امام جمعه سرایان گفت: مطالبات مردم به حق است اما راه پیگیری آن، اعتراض در کف خیابان‌ها نیست چون دشمن منتظر فرصتی برای ضربه‌زدن به نظام است تا هزینه‌های مادی و معنوی برای نظام تحمیل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین احمد نجمی‌پور امام جمعه سرایان در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: نظام اسلامی در طول تاریخ 40 ساله خود همواره توطئه‌های بزرگی را پشت سر گذاشته است که این توطئه‌ها با حضور هوشمندانه و غیرتمندانه مردم و رهبری معظم انقلاب اسلامی به عنوان ستون فقرات نظام خنثی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام و المسلمین احمد نجمی‌پور امام جمعه سرایان در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، گفت: نظام اسلامی در طول تاریخ 40 ساله خود همواره توطئه‌های بزرگی را پشت سر گذاشته است که این توطئه‌ها با حضور هوشمندانه و غیرتمندانه مردم و رهبری معظم انقلاب اسلامی به عنوان ستون فقرات نظام خنثی شده است.,

 

,

وی افزود: توطئه‌های سلسله‌واری که از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد از جمله کودتاهای مختلف مانند کودتای نوژه، جنگ تحمیلی، فتنه 1388 و موارد دیگر و امروز نیز مشکلات معیشتی و اقتصادی در جامعه وجود دارد.

,

 

,

امام جمعه سرایان گفت: چندی قبل همه کسانی که از انقلاب اسلامی کینه به دل داشتند ازجمله منافقان دور هم جمع شدند و با ابزار رسانه‌ای شبکه‌های ماهواره‌ای مانند بی‌بی‌سی، رادیو فردا و من‌وتو، با دلارهای عربستان و تشویق صهیونیستها و آمریکای جنایتکار، علیه ملت ایران، توطئه‌هایی را طرح‌ریزی کردند.

, ,

 

,

نجمی‌پور افزود: آن‌ها دنبال اعتبارزدایی از نظام جمهوری اسلامی ایران با شیوه گسترش فساد و بی‌بندوباری در سطح جامعه، سیاه‌نمایی ذهن مردم و راه‌انداختن دعواهای سیاسی و جناحی در کشور و اعتماد‌زدایی از نظام جمهوری اسلامی با سیاست القای ناکارآمدی انقلاب در افکار عمومی و تشویق مردم به اعتراضات صنفی و فاصله‌انداختن میان مردم و مسئولان بود و با تبلیغات شوم خودشان چنین در زبان مردم انداختند که همه مسئولان نظام دزد و غارتگرند و هدفشان سرپوش گذاشتن بر دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی است.

,

 

,

طرح‌های آشوب‌سازی دشمنان در داخل کشور

, طرح‌های آشوب‌سازی دشمنان در داخل کشور, طرح‌های آشوب‌سازی دشمنان در داخل کشور,

وی تصریح کرد: از بررسى وضعیت کنونى کشور مشخص مى‌شود آشوب‌سازان براى تابستان 1397 نیز طرح‌هایی برای آشوب‌سازى و شورش‌سازى دارند و از همان روش‌هاى معمول براى ایجاد شورش در کشور بهره مى‌گیرند.

,

 

,

امام جمعه سرایان با بیان این‌که راه‌حل مقابله با شورش‌سازى دشمن، حضور آگاهانه مردم است گفت: دشمنان نظام در طول سال‌هاى بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از شیوه‌هاى مختلفى براى مقابله با این نظام مردمى استفاده کرده‌اند.

,

 

,

نجمی‌پور افزود: فتنه‌های 1378 و 1388 مواردی بود که دشمنان، با طرح یک مطالبه، برخی از افراد را به خیابان‌ها آوردند و اغتشاش و آشوب راه انداختند.

,

 

,

راه پیگیری مطالبات، اعتراض در کف خیابان نیست

, راه پیگیری مطالبات، اعتراض در کف خیابان نیست, راه پیگیری مطالبات، اعتراض در کف خیابان نیست,

وی با بیان این‌که دشمنان، امروز نیز می‌خواهند مردم را در مقابل نظام و انقلاب اسلامی قرار دهند اظهار کرد: اگر چه مطالبات مردم به حق است اما راه پیگیری آن، اعتراض در کف خیابانها نیست چون دشمن منتظر فرصتی برای ضربه‌زدن به نظام است تا هزینه‌های مادی و معنوی برای نظام تحمیل کند.

, ,

 

,

امام جمعه سرایان گفت: ما نمی‌گوئیم مردم چشمشان را به روی ناکارآمدی برخی از دستگاه‌ها ببندند و همه قبول داریم نقاط ضعف جدی در برخی از مسئولان وکم‌کاری برخی ادارات وجود دارد اما دشمن از برخی موارد مانند مالباختگان در برخی مؤسسات مالی و اعتباری، جهت موج‌سواری برای ناکارآمد نشان‌دادن نظام استفاده می‌کند.

,

 

,

نجمی‌پور تأکید کرد: مسئولان موظف‌اند مطالبات برحق مردم را به صورت قانونی و در اسرع وقت پیگیری کنند.

, مسئولان موظف‌اند مطالبات برحق مردم را به صورت قانونی و در اسرع وقت پیگیری کنند.,

 

,

مدیران نالایق باید برکنار و به مردم معرفی شوند

, مدیران نالایق باید برکنار و به مردم معرفی شوند, مدیران نالایق باید برکنار و به مردم معرفی شوند,

وی با بیان این‌که مدیران نالایق باید برکنار و به مردم معرفی شوند اظهار کرد: قوه قضائیه با مدیران ناکارآمدی که در پیگیری مطالبات مردم بن‌بست ایجاد می‌کنند برخورد جدی، قاطع و قانونی کند.

,

 

,

امام جمعه سرایان با بیان این‌که مشروعیت‌زدایی از رهبری معظم نظام و ولایت از دیگر اهداف جلسه منافقان است تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند نوک پیکان حمله را به طرف دیدهبان انقلاب اسلامی ببرد.

, دشمن تلاش می‌کند نوک پیکان حمله را به طرف دیده, , , بان انقلاب اسلامی ببرد.,

 

,

نجمی‌پور افزود: دشمن نمی‌تواند باور کند که نظام جمهوری اسلامی بعد از 40 سال محکم روی پای خودش ایستاده و تمام نقشه‌های استکباری و استعماری را نقش برآب کرده و الگویی برای کشورهای منطقه شده است.

,

 

,

وی اظهار کرد: دشمن، همه این پیروزی‌ها را از مدیریت رهبری معظم انقلاب اسلامی می‌داند و معلوم است که مدیریت حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری موجب حقد و کینه استکبار شده و همه هجمه‌ها را به سمت سکاندار انقلاب اسلامی برده است تا مردم را از رهبری جدا کند.

,

 

,

امام جمعه سرایان با بیان این‌که صدمه به اعتبار نهادهاى امنیتى کشور از دیگر اهداف جلسه منافقان است گفت: هدف از این کار این بود که در شرایط بحرانى نهادهاى امنیتى مورد اعتماد مردم نباشند و مردم به گزارش‌ها و خواسته‌هاى این نهادهاى امنیتى توجهى نکنند.

,

 

,

دروغ‌سازى و شایعه‌سازى توسط دشمنان اسلام

, دروغ‌سازى و شایعه‌سازى توسط دشمنان اسلام, دروغ‌سازى و شایعه‌سازى توسط دشمنان اسلام,

نجمی‌پور افزود: در سال‌هاى اخیر دروغ‌سازى و شایعه‌سازى توسط دشمنان اسلام، در شبکه‌هاى اجتماعى و با استفاده از ابزارهاى جدید پیام‌رسانى صورت مى‌گیرد.

,

 

,

وی اظهار کرد: بى‌اعتبارکردن دستگاه قضایى کشور از دیگر اهداف دشمنان است چراکه با آغاز بحران‌سازى و شورش‌سازى، بعد از نهادهاى امنیتى این دستگاه قضایى است که در جهت ایجاد آرامش در کشور عمل مى‌کند و آشوب‌سازان را مورد مؤاخذه قرار می‌دهد.

,

 

,

امام جمعه سرایان با بیان این‌که کشته‌سازى و مظلوم‌نمایى از دیگر اهداف دشمنان است تصریح کرد: از دیگر شیوه‌هاى آشوب‌سازان، ایجاد صحنه‌هاى احساسى و در صورت امکان کشته‌سازی است که در آشوب‌های فتنه‌های 1378 و 1388 به خوبى شاهد همین روند بودیم.

,

 

,

نجمی‌پور افزود: در پروژه آشوب‌سازى کنونى که از زمستان سال گذشته آغاز شده است و در تابستان امسال دنبال تکمیل آن هستند نیز باید منتظر چنین دروغ‌ها و شایعاتى بود و حتى احتمال آن‌که دشمن خود عمدا دست به کشته‌سازى بزنند تا کشور را دچار بحران کنند، وجود دارد.

, در پروژه آشوب‌سازى کنونى که از زمستان سال گذشته آغاز شده است و در تابستان امسال دنبال تکمیل آن هستند نیز باید منتظر چنین دروغ‌ها و شایعاتى بود,

 

,

وی تصریح کرد: همه‌ى طرح‌هاى دشمن در فتنه‌های 1378 و 1388 با حضور دشمن‌شکن مردم با شسکت مواجه شد.

,

 

,

مردم نشان‌دادند از طرح‌هاى دشمن فریب نمى‌خورند و تحت تأثیر شایعات قرار نمى‌گیرند

, مردم نشان‌دادند از طرح‌هاى دشمن فریب نمى‌خورند و تحت تأثیر شایعات قرار نمى‌گیرند, مردم نشان‌دادند از طرح‌هاى دشمن فریب نمى‌خورند و تحت تأثیر شایعات قرار نمى‌گیرند,

امام جمعه سرایان گفت: مردم نشان‌داده‌اند از طرح‌هاى دشمن فریب نمى‌خورند و صنعت آشوب‌سازى دشمن را درک کرده‌اند و تحت تأثیر شایعات و بازى‌هاى آن‌ها قرار نمى‌گیرند.

,

 

,

نجمی‌پور افزود: مردمى که بازى رسانه‌اى دشمن را درک کردند، با حضور آگاهانه در 9 دی به دوره‌ى طولانى از بازى روانى و طرح‌هاى حساب‌شده آشوب‌سازى و براندازى دشمن در فتنه 1388 پایان دادند.

,

 

,

وی اظهار کرد: اکنون نیز آن‌چه مى‌تواند توطئه‌ها و طرح‌هاى شورش‌سازى و آشوب‌سازى دشمن را به خوبى با شکست مواجه کند، حضور آگاهانه مردم در برابر دشمن است.

, اکنون نیز آن‌چه مى‌تواند توطئه‌ها و طرح‌هاى شورش‌سازى و آشوب‌سازى دشمن را به خوبى با شکست مواجه کند، حضور آگاهانه مردم در برابر دشمن است.,

 

,

امام جمعه سرایان گفت: در دى‌ماه 1396 دشمن طرح آشوب‌سازى گسترده خود را به بهانه معضلات اقتصادى کلید زد اما حضور مردم در روزهاى نیمه دى‌ماه و راهپیمایى‌های مردم نشان داد مردمى که از مشکلات اقتصادى در رنج هستند، تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار نمى‌گیرند و در عین این‌که از معضلات اقتصادى گلایه دارند، اجازه نمى‌دهند دشمنانى که بخش زیادى از مشکلات حاصل دشمنى همان‌ها است، از آب گل‌آلود ماهى بگیرند.

, در دى‌ماه 1396 دشمن طرح آشوب‌سازى گسترده خود را به بهانه معضلات اقتصادى کلید زد اما حضور مردم در روزهاى نیمه دى‌ماه و راهپیمایى‌های مردم نشان داد مردمى که از مشکلات اقتصادى در رنج هستند، تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار نمى‌گیرند و در عین این‌که از معضلات اقتصادى گلایه دارند، اجازه نمى‌دهند دشمنانى که بخش زیادى از مشکلات حاصل دشمنى همان‌ها است، از آب گل‌آلود ماهى بگیرند.,

 

,

نجمی‌پور افزود: هدف اصلى شورش‌سازان این است که امنیت و استقرار نظام سیاسى بر هم بخورد، از این‌روست که به عنوان مثال در تجمع اعتراضى کارگران جهت معوق‌ماندن حقوقشان، آشوب‌سازان با حضور بین کارگران، به بستن جاده‌هاى اطراف یا حمله به ساختمان‌هاى دیگر دست مى‌زنند و با ایجاد ناامنى و درگیرى کارى مى‌کنند که نه کارگران به حقوقشان مى‌رسند و نه راهى به این سو باز می‌شود.

,

 

,

وی اظهار کرد: تنها راه‌حل مشکلات کشور، برگشتن به گفتمان انقلاب، امام و رهبری و پرهیز از هرگونه رفتار و گفتاری که موجب شکستن وحدت در جامعه شود، است.

,

 

,

امام جمعه سرایان گفت: منظور از وحدت، وحدت بین نیروهای معتقد به نظام و انقلاب و عناصر ارزشی و ولایی برای حمایت و حفاظت از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به دور از تنش و جنجال است.

,

 

,

لزوم توجه دولت به توان داخلی و مبارزه با فساد

, لزوم توجه دولت به توان داخلی و مبارزه با فساد, لزوم توجه دولت به توان داخلی و مبارزه با فساد,

نجمی‌پور افزود: مسئولان دولتی به توان داخلی و کار و تلاش در جهت اقتصاد مقاومتی اعتماد کنند.

, مسئولان دولتی به توان داخلی و کار و تلاش در جهت اقتصاد مقاومتی اعتماد کنند.,

 

,

وی تأکید کرد: باید با فساد، ظلم، تبعیض، تجمل، رانت‌خواری، و اشرافی‌گری مسئولان مقابله کرد.

,

 

,

امام جمعه سرایان گفت: برخی از مسئولان به جای حل مشکلات مردم و به جای تزریق امید به ملت، مشغول دعواهای سیاسی و جناحی و تقسیم بیت‌المال و صندلی‌های ریاست خودشان هستند.

,

 

,

دشمن دنبال جهت‌دهی به مطالبات مردم برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی است

, دشمن دنبال جهت‌دهی به مطالبات مردم برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی است, دشمن دنبال جهت‌دهی به مطالبات مردم برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی است,

نجمی‌پور افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز دنبال ایجاد شکاف میان مردم و نظام هستند هر چند که برخی از اعتراضات مردم بابت شرایط نابسامان اقتصادی و معیشتی به حق است اما دشمنان تلاش می‌کنند با جهت‌دهی به این اعتراضات به امنیت ملی کشور لطمه بزنند.

, برخی از اعتراضات مردم بابت شرایط نابسامان اقتصادی و معیشتی به حق است اما دشمنان تلاش می‌کنند با جهت‌دهی به این اعتراضات به امنیت ملی کشور لطمه بزنند.,

 

,

وی اظهار کرد: اگر مسئولان کشور صادق باشند، مثل مردم زندگی کنند و تشریفات زائد را کنار بگذارند، دسترسی مردم به مسئولان افزایش یافته و مردم به راحتی می‌توانند مشکلات و مسائل خود را به آن‌ها انتقال دهند.

,

 

,

امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی نخستین مشکل آحاد مردم است

, امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی نخستین مشکل آحاد مردم است, امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی نخستین مشکل آحاد مردم است,

امام جمعه سرایان با بیان این‌که امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی نخستین مشکل آحاد مردم است تأکید کرد: مسئولان نظام باید این مشکلات را درک کرده و در پی حل آن باشند.

, مسئولان نظام باید این مشکلات را درک کرده و در پی حل آن باشند.,

 

,

با مذاکره و کوتاه‌آمدن در برابر دشمن مشکلات حل نمی‌شود

, با مذاکره و کوتاه‌آمدن در برابر دشمن مشکلات حل نمی‌شود, با مذاکره و کوتاه‌آمدن در برابر دشمن مشکلات حل نمی‌شود,

نجمی‌پور افزود: شکی در این نیست که با مذاکره، گفت‌وگو و کوتاه‌آمدن در برابر دشمن، مشکلات کشور برطرف نخواهد شد.

,

 

,

وی اظهار کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، هزینه تسلیم‌شدن در برابر دشمنان بیش از هزینه مقابله و ایستادگی در برابر زیادهخواهی‌های آن‌ها است.

, ,

 

,

امام جمعه سرایان گفت: اولویت‌های اصلی امروز کشور سرمایه‌گذاری، تورم، اشتغال، بهبود شرایط نظام بانکی، مدیریت نقدینگی در کشور و موضوعات مربوط به تولید ملی و واردنکردن کالاهای مشابه تولید داخل به کشور است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه