اخبار داغ

امام جمعه نهبندان:

مردم بصیر بازیچه دست دشمنان قرار نمی‌گیرند/ تغییرات کابینه به مدیریت صحیح و حل مشکلات تبدیل شود

مردم بصیر بازیچه دست دشمنان قرار نمی‌گیرند/ تغییرات کابینه به مدیریت صحیح و حل مشکلات تبدیل شود
امام جمعه نهبندان با بیان این‌که مردم آگاه بوده و دست‌آویز و بازی‌چه دست دشمن قرار نمی‌گیرند گفت: مردم ایران مردمی بصیر، ولایی، آگاه، موقعیت‌شناس و دشمن‌شناس هستند و حتما توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: به لطف خداوند، مردم ایران دارای نظامی هستند که در رأس آن ولی فقیهی با قدرت و درایت است که هیچ کشور و دشمنی جرأت ندارد نگاه چپی به این کشور و ملت داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، گفت: به لطف خداوند، مردم ایران دارای نظامی هستند که در رأس آن ولی فقیهی با قدرت و درایت است که هیچ کشور و دشمنی جرأت ندارد نگاه چپی به این کشور و ملت داشته باشد.,

 

,

وی با بیان این‌که کشور ایران دارای دولت خدمتگزاری است که درد و مشکلات مردم را کاملا درک کرده و متوجه مشکلات است، افزود: درست است که ما در کشور شاهد برخی مشکلات اقتصادی هستیم اما این مشکلات نشان‌دهنده آن نیست که مسئولان از آن آگاهی نداشته یا به فکر راه‌حل نیستند.

,

 

,

امام جمعه نهبندان بیان کرد: کشور ایران از صبح روز پیروزی انقلاب اسلامی همواره مورد تهدید دشمنان بوده و دلیل این تهدایدات از سوی دشمن، موفقیت‌های روزبه‌روز کشور ما است.

,

 

,

خزاعی عنوان کرد: هم‌اکنون مسئولان کشور بیش از پیش برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند ضمن این‌که اخیرا دولت تصمیم گرفته است یکسری تغییر و تحولاتی در کابینه داشته باشد که امیدواریم این تغییرات به مدیریت صحیح تبدیل و برخی از مشکلات کشور حل شود.

,

 

,

وی اظهار کرد: عمده مشکلاتی که متوجه کشور ایران است مربوط به توطئه‌های استکبار جهانی است.

,

 

,

امام جمعه نهبندان گفت: هم‌اکنون استکبار جهانی رسما جنگ اقتصادی علیه کشور ایران را اعلام کرده و وزارت خزانه‌داری آمریکا اتاق جنگ علیه جمهوری اسلامی شده است.

,

 

,

خزاعی افزود: در چنین اوضاع و احوالی که بعضی از افراد معلوم‌الحال قصد دارند مردم را به بهانه اعتراض مسالمت‌آمیز به خیابان‌ها بکشند و پس از آن معلوم نشود که نتیجه چه خواهد بود، لازم است مردم آگاه بوده و بدانند که دست‌آویز و بازیچه دست دشمن قرار نگیرند.

,

 

,

وی با بیان این‌که این خود نشان‌دهنده نفوذ و توطئه دشمن است تصریح کرد: نباید اقدام و حرکتی از طرف مردم انجام شود که به بازی‌کردن در زمین دشمن و آب به آسیاب دشمن ریختن بینجامد.

,

 

,

امام جمعه نهبندان گفت: دشمن در این شرایط از این فضا سوءاستفاده کرده و سعی دارد اهداف شوم و پلید خود را در پیش گیرد.

,

 

,

مشکلات امروز یک‌هزارم مشکلات زمان جنگ نیست

, مشکلات امروز یک‌هزارم مشکلات زمان جنگ نیست, مشکلات امروز یک‌هزارم مشکلات زمان جنگ نیست,

خزاعی بیان کرد: اگر اکنون در کشور شاهد مشکلاتی هستیم، این مشکلات یک هزارم مشکلات زمان جنگ نیست.

,

 

,

وی اضافه کرد: در زمان جنگ تحمیلی، شرایط بسیار سخت بود اما مردم ما با مقاومت و ایستادگی خود توانستند بر دشمن غلبه کرده و پیروز شوند.

,

 

,

امام جمعه نهبندان گفت: این‌که اکنون در کشور مشکلاتی وجود دارد را قبول داریم اما تحریم، گرانی و دیگر مشکلات اقتصادی نسبت به مسائل زمان جنگ بسیار اندک است.

,

 

,

خزاعی افزود: در کشور ایران نسبت به سایر کشورهای همسایه مشکلی نداریم و خوشبختانه کشور ما از امنیت کامل برخوردار است.

,

 

,

دولت جلوی واردات و قاچاق را بگیرد و به بازار ارز ثبات بخشد

, دولت جلوی واردات و قاچاق را بگیرد و به بازار ارز ثبات بخشد, دولت جلوی واردات و قاچاق را بگیرد و به بازار ارز ثبات بخشد,

وی با بیان این‌که در ایران شاهد گرانی هستیم اما کمبود کالایی در کشور احساس نمی‌شود اظهار کرد: لازم است دولتمردان برای ورود کالاهای خارجی به کشور تدبیری اندیشیده و جلوی کالای خارجی و قاچاق را بگیرند و از همه مهم‌تر به وضعیت بازار ارز ثبات بخشند.

,

 

,

امام جمعه نهبندان گفت: این‌گونه که در رسانه‌ها اعلام شده است، بسته ارزی بانک مرکزی و دولت به زودی اعلام خواهد شد که این خود به ثبات بازار ارز کمک خواهد کرد.

,

 

,

خزاعی تأکید کرد: مردم آگاه باشند که بازی‌چه دست ضدانقلاب قرار نگرفته که بعدا از کاری که کردند پشیمان شده و حسرت بخورند.

,

 

,

وی اظهار کرد: مردم ایران مردمی بصیر، ولایی، آگاه، موقعیت‌شناس و دشمن‌شناس هستند و حتما توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه