اخبار داغ

امام جمعه اسدیه:

بیشترِ مشکلات از سوءمدیریت و عدم نظارت است/ مردم پایبند انقلاب اسلامی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند

بیشترِ مشکلات از سوءمدیریت و عدم نظارت است/ مردم پایبند انقلاب اسلامی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند
امام جمعه اسدیه با بیان این‌که نهادهای نظارتی، دولت و مجلس باید انقلابی نظارت کنند گفت: این مشکلات نمی‌تواند مردم را از انقلاب اسلامی جدا کند و مردم پای انقلاب اسلامی و رهبری معظم و دولت خود خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مصیب خزاعی امام جمعه اسدیه در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: با توجه به این‌که جمهوری اسلامی ایران در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی است، باید برای امیدواری مردم از خدمات انقلاب اسلامی گفته شود چراکه بسیاری از افرادی که در تجمع‌ها شرکت می‌کنند، از دستاوردهای انقلاب اسلامی اطلاعی ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی اظهار کرد: آمریکا و صهیونیست‌ها بارها در تریبون‌های خود اعلام کردند که تحریم‌های فلج کننده‌ای برای مردم ایران خواهند داشت و این صحبت‌های آمریکا و اسرائیل نشان‌دهنده‌ی نهایت دشمنی آن‌ها با ملت ایران است.

,

 

,

امام جمعه اسدیه بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی که در ایران ایجاده شده است نمی‌توان گفت همه مشکلات به دلیل تحریم‌ها است زیرا بیشترِ مشکلات اقتصادی به دلیل سوءمدیریت، عدم نظارت، عدم برخورد با مفسدان و اخلال‌گران و اختلاس است.

,

 

,

خزاعی اظهار کرد: متآسفانه مردم برای گرفتن حقوق یا وام باید تلاش زیادی کند تا آن را به دست آورد در صورتی که برخی از مسئولان حقوق میلیونی می‌گیرند.

,

 

,

وی عنوان کرد: لازم است که دولت در چنین موقعیت‌هایی، واکنش سریعی نسبت به این مسائل داشته باشد و پاسخ‌گوی دشمنان و مزدوران داخلی باشد تا مردم مستحکم‌تر پای انقلاب اسلامی باشند.

,

 

,

امام جمعه اسدیه گفت: مردم جان خود را برای انقلاب اسلامی دادند و با شرکت در انتخابات و راهپیمایی ثابت کردند که پای این انقلاب خواهند بود و مردم گوش به فرمان مقام معظم رهبری و ولی فقیه خود هستند.

,

 

,

خزاعی بیان کرد: این مشکلات نمی‌تواند مردم را از انقلاب اسلامی جدا کند و مردم پای انقلاب اسلامی و رهبری معظم و دولت خود خواهند بود.

,

 

,

وی افزود: مردم دولت را در برابر دشمنان حمایت خواهند کرد و این حمایت همیشگی خواهد بود پس بهتر است دولت نیز به این حمایت‌ها پاسخ دهد و عملکرد و نظارت خود را درست کرده و انقلابی عمل کند.

,

 

,

امام جمعه اسدیه با بیان این‌که نهادهای نظارتی، دولت و مجلس باید انقلابی نظارت کنند گفت: همه ارکان در کشور و مردم نیاز است یک اقدام انقلابی در برابر دشمنانِ اسلام انجام دهند.

,

 

,

خزاعی پیرامون توصیه به دولت برای حل مشکلات اظهار کرد: دولت از مشکلات مردم آگاه است و درسطح کشور دولت و نظام برای حل مشکلات مردم ارگان‌هایی دارند.

,

 

,

وی افزود: متأسفانه خدماتی که دولت برای مردم باید داشته باشد متوقف شده است و دولت باید سریعأ به مشکلات مردم رسیدگی کند چون دولت و مسئولان و ادارات برای خدمت به مردم ایجاد شده است.

,

 

,

امام جمعه اسدیه با اشاره به سخن استاندار خراسان جنوبی مبنی بر این‌که "مدیرانی که نمی‌توانند، مسئولیت خود را ترک کنند" اظهار کرد: برخی از مسئولان فقط پست‌ها را اشغال کردند و هیچ‌گونه خدمتی به مردم ندارند که این باعث بدبینی نسبت به نظام در مردم می‌شود.

,

 

,

خزاعی با بیان این‌که گیرآوردن نعمت راحت‌تر از حفظ نعمت است عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک نعمت و گنجی برای ما است که برای حفظ این نعمت باید تلاش بیشتری انجام شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه