اخبار داغ

شهردار شهرصالحیه:

ضاربین نیروی شهرداری شهرصالحیه دستگیر شدند/ مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در صالحیه ادامه دارد

ضاربین نیروی شهرداری شهرصالحیه دستگیر شدند/ مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در صالحیه ادامه دارد
شهردار شهرصالحیه گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی شهرستان بهارستان با دستگیری و برخورد قاطع با عوامل مجروح شدن نیروی شهرداری شهرصالحیه، شهرداری را در برخورد با متخلفین یاری کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، علیرضا قربانی شهردار شهرصالحیه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با وضعیت وخیم یکی از عوامل شهرداری شهرصالحیه در مقابله با متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز، اظهار داشت: بدون تردید چنین رویدادهایی نشانه دقیقی از ایستادگی مجموعه مدیریت شهری در برابر زیاده خواهی عده‌ای متخلف می باشد.

 وی باتاکید بر اینکه مسئولان شهرصالحیه آرامش و نظم شهر را فدای سودجوئی برخی افراد مُخرّب نمی کنند، تبیین کرد: روند مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرصالحیه با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.

قربانی در ادامه از مقاومت کارمند مضروب شهرداری به عنوان جهاد یاد کرد و عنوان داشت: نیروی کاردان و مسئولیت پذیر مجموعه مدیریت شهری که در برابر عده‌ای ناباب و در راستای تحقق سیاست‌های روشن شهرداری شهرصالحیه پیرامون ساخت و ساز زمین و مسکن در بستر جراحی قرار دارد و دچار ضربات شدیدی در ناحیه رگ‌های گردن شده است، مصداق جهاد می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,
,
,
,
,

وی همچنین رویداد تلخ اخیر را مخابره کننده پیامی به افکار عمومی دانست و گفت: محتوای پیام این است که عده‌ای با وارونه نمایاندن برخورد جدی شهرداری شهرصالحیه با متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز، انعکاس خلاف آن به اذهان شهروندان و تلاش برای ساخت ذهنیت نادرست در میان مردم، ما را از رسالت خودمان دور نمی کند.

شهردار شهرصالحیه درپایان باتوجه به اینکه ضاربین نیروی شهرداری دستگیر شده‌اند، خاطرنشان کرد: از دستگاه‌های هوشیار قضائی و انتظامی شهرستان بهارستان سپاسگزارم که با دستگیری عاملین این اتفاق و برخورد قاطع با آنان، زمینه عدالت را فراهم و یارای شهرداری شهرصالحیه در راستای خدمت به شهروندان می باشند.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه