اخبار داغ

رویداد ۲۰۱۸ ظرفیتی مناسب برای معرفی نهاوند است/ جشنواره برداشت عسل در قالب رویداد ۲۰۱۸ در نهاوند برگزار میشود

رویداد ۲۰۱۸ ظرفیتی مناسب برای معرفی نهاوند است/ جشنواره برداشت عسل در قالب رویداد ۲۰۱۸ در نهاوند برگزار میشود
فرماندار نهاوند گفت: همه دستگاه های اجرایی شهرستان نهاوند باید با تلاش و همدلی برای معرفی نهاوند در قالب رویداد گردشگری همدان ۲۰۱۸ پای کار بیایند تا از ظرفیت‌مناسب برای شناساندن نهاوند استفاده‌ کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنافع، نشست هماهنگی رویداد گردشگری همدان ۲۰۱۸ با محوریت برنامه ریزی برای شناسایی قابلیت های گردشگری شهرستان در سطح بین المللی باحضور ناصری فرماندار نهاوند و سایر دستگاه های اجرایی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

در این‌جلسه مراد ناصری فرماندار نهاوند ضمن تاکید بر قابلیت ها و ظرفیت های فراوان حوزه گردشگری شهرستان گفت: با توجه به حضور میهمانان کشورهای مختلف در این رویداد، میتوان به عنوان یک فرصت طلایی برای معرفی همه قابلیت های شهرستان بهره برد.

,

وی افزود: رویداد همدان ۲۰۱۸ فرصتی است برای نمایش داشته های تاریخی، طبیعی و فرهنگی شهرستان چون گردشگران ما تبدیل به طبیعت گرد شده اند ما باید زیرساخت های گردشگری را در شهرستان آماده کنیم.

,

وی اظهار داشت: حوزه گردشگری نهاوند منحصر به سراب های آن نیست و سایر بخش ها همچون صنایع دستی، تولیدات حوزه کشاورزی و قالیبافی، موسیقی محلی، جشنواره های بومی محلی و استفاده از ظرفیتهای دیگر هر یک می توانند در زمینه گردشگری و توسعه آن میهمانان زیادی را جذب کند.

,

ناصری بیان داشت: رویداد ۲۰۱۸ ظرفیتی است که داشته هایمان را در همه زمینه ها به جهان معرفی کنیم.

,

وی گفت: که همه دستگاه ها با برنامه های مختص حوزه خود حوزه گردشگری نهاوند در این رویداد را یاری نمایند.

,

فرماندار نهاوند اظهار کرد: باید گردشگری که به شهرستان پا میگذارد تمام ظرفیت ها را به خوبی ببیند که در این راستا باید برنامه هایی مانند نوروزگاه ها را تقویت کنید و در کنار آن جشنواره اقوام را برگزار کنید.

,

ناصری افزود: ارشاد اسلامی به عنوان یک واحد فرهنگی باید خودش برنامه مجزا داشته باشد و هنرمندان نیز از قبل برنامه های خود را باید به اداره ارشاد در خصوص رویداد ۲۰۱۸ ارائه دهند.

,

وی گفت: همچنین با پیشنهاد جهاد کشاورزی جشنواره برداشت عسل در قالب رویداد گردشگری ۲۰۱۸ به میزبانی نهاوند برگزار میشود.

,

فرماندار نهاوند افزود: نهاوند با تولید ۴۷۰ تن عسل در سال قطب تولید عسل در استان همدان است که این یک ظرفیت بزرگ برای نهاوند است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه