اخبار داغ

افاضلی سرمربی خونه به خونه شد

افاضلی سرمربی خونه به خونه شد
هومن افاضلی مربی سابق المپیک ایران کار خود را با باشگاه خونه به خونه بابل از سر خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، خونه به خونه که در پایان رقابت های لیگ دسته اول فصل گذشته به دلیل تفاضل گل از صعود به لیگ برتر محروم شد پس از یکی، دو ماه معطلی بر سر اعلام رای فدراسیون در پاسخ به دو شکایت از نساجی در نهایت به ادامه فعالیت در دسته اول رضایت داده و امروز هومن افاضلی با حضور در شهر بابل هدایت این تیم را در دست می گیرد. البته قرارداد افاضلی با خونه به خونه هنوز رسمی نشده و بعد از جلسه او با قاسم حسن زاده مالک خونه به خونه این قرارداد به امضا خواهد رسید.

خونه به خونه که اکثر نفرات اصلی خود را در رقابت های لیگ دسته اول از دست داده و آنها به تیم های دیگری پیوسته اند فصل جدید را با ترکیبی جوان آغاز خواهد کرد و باتوجه به اینکه فاصله بسیار کمی با آغاز رقابت های فصل تازه باقی مانده است افاضلی کار بسیار دشواری برای جمع کردن یک تیم خوب و مدعی برای این فصل لیگ دسته اول دارد.

او در دو، سه روز آینده با استفاده از بازیکنان زیر 23 سال خونه به خونه و البته چند بازیکن جدید به سرعت تمرینات این تیم را آغاز خواهد کرد. افاضلی که قبلا این شرایط را در نفت و صبای قم نیز تجربه کرده این بار قصد دارد نهایت استفاده را از استعدادهای جوان این باشگاه ببرد.

این مربی در تیم ملی به عنوان آنالیزور با برانکو ایوانکوویچ و به عنوان دستیار اول با علی دایی کار کرده و در عرصه باشگاهی سابقه مربیگری در تیم های شهاب زنجان، نفت و صبا را دارد.

این مربی سابقه فعالیت در تیم‌های پاس تهران، شهرداری زنجان، شهرداری زنجان، تیم ملی ایران (دستیار)، سایپا (دستیار)، تیم ملی ایران (دستیار)، امید ایران، استیل‌آذین تهران، امید ایران (موقت)، صبای قم و نفت تهران را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه