اخبار داغ

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده:

مهمترین چالش فضای مجازی به مخاطره افتادن بنیان تحکیم خانواده هاست / برخی ها نمی خواهد درد مردم را بشنوند!

مهمترین چالش فضای مجازی به مخاطره افتادن بنیان تحکیم خانواده هاست / برخی ها نمی خواهد درد مردم را بشنوند!
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت: یکی از ابرچالش هایی که امروز با آن مواجه هستیم بحث به مخاطره افتادن بنیان تحکیم خانواده در فضای مجازی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده با اشاره به محاسن و معایب فضای مجازی گفت: امروز فضای مجازی چنان حقیقت زندگی ما را به خود معطوف کرده است که برخی ها در این فضا در حال تنفس و زندگی کردن هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

وی افزود: چالش فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین چالش های فراروی زوجین و خانواده ها است که باید از آن مراقبت و محافظت کرد.

,

 

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده تصریح کرد: فرهنگ سازی و تسلط به این فضا نیازمند آموزش و فرهنگ سازی است.

,

 

,

وی در خصوص حوادث اخیر کشور تاکیدکرد: برخی جاها خیلی بنا نیست حرف و درد دل مردم در خصوص وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم شنیده شود.

,

 

,

محمودی اصل اظهارکرد: تاثیرات منفی حوزه فضای مجازی بر زندگی زناشویی باعث شده است خیلی از خانواده ها گرفتار این بحران شوند.

,

 

,

وی تاکیدکرد: فاصله و خلا های عاطفی و فضاهای نامناسب موجود در فضای مجازی می تواند فضای خیانت به همسران را در بر داشته باشد.

,

 

,

امام جمعه شهرستان لنده گفت: تلاش های خوبی در حوزه آموزش خانواده توسط ادارات مختلف صورت گرفته است که بخش زیادی از آن رضایت بخش بوده است ولی تلاش ها باید ادامه دار باشند.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه