اخبار داغ

مدرس حوزه و دانشگاه:

تشدید گرانی ها به دلیل جنگ روانی است

تشدید گرانی ها به دلیل جنگ روانی است
مدرس حوزه و دانشگاه گفت: : یکی از ابزار دشمن در جنگ اقتصادی افزایش گرانی و تورم است و متأسفانه می‌بینیم عده‌ای فرصت‌طلب با استفاده از فضای آلوده که دشمن ایجاد می‌کند اقدام به گرانی اجناس می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین علی زهرایی مدرس حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار سپاس با اشاره به اینکه بخشی ازتشدید گرانی ها به دلیل جنگ روانی داخلی و خارجی است، افزود: در این بین نیز نباید از هم سو نبودن بخش مدیریتی اقتصادی کشور نیز غافل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی با بیان اینکه امروز یکی از مشکلات اساسی کشورگرانی اجناس  است بیان کرد: دولت در این زمینه پاسخگو نیست و مجلس هم محکم نمی‌ایستد؛ همه این مسوولان و نمایندگان منتخب مردم هستند و اگر ایرادی هم در آنها وجود دارد مردم باید به انتخاب خودشان نگاه کنند؛ کسی در جمهوری اسلامی ایران بدون اراده ملت از صندوق‌های رای بیرون نیامده است.

,

زهرایی افزود: معیشت مردم یکی از مشکلات اصلی آنان است ولی با حرف و اشاره و نشان دادن تصویر چیزی حل نمی‌شود.

,

وی خاطرنشان کرد:  اصناف و بازاریان قشر زحمتکش و مورد اعتماد مردم هستند که اوایل انقلاب به‌عنوان بازوان انقلاب اسلامی بودند و در جنگ تحمیلی نقش مهمی ایفا کردند و امروز نیز در مقابله با جنگ و تحریم اقتصادی بازار و اصناف بسیار مؤثر هستند.

,

مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آینده کشور روشن است گفت: امروز آمریکا با تمام توان به میدان آمده تا مشکلات اقتصادی برای کشور ایجاد کنند اما اگر ما بر توان این ملت و جوانان تکیه کنیم مشکلات حل می‌شود.

,

وی با اشاره به چندین جلسه رهبر انقلاب با مسوولان کشوری در سال جاری در خصوص مسائل اقتصادی کشور گفت: رهبری تاکید کردند که شورای هماهنگی اقتصادی بین مسوولان قوا باید تشکیل شود و خودشان نیز اعلام کردند که آماده هستند هر روز برای این کار وقت بگذارند و پیگیری کنند تا مشکل مردم برطرف شود.

,

زهرایی گفت: یکی از ابزار دشمن در جنگ اقتصادی افزایش گرانی و تورم است و متأسفانه می‌بینیم عده‌ای فرصت‌طلب با استفاده از فضای آلوده که دشمن ایجاد می‌کند اقدام به گرانی اجناس می‌کنند.

,

وی شرایط امروز را یک امتحان تاریخی برای ملت ایران و دولت و نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: در این شرایط بسیار مهم است که دولت درباره عملکرد و اقدامات خود اطلاع‌رسانی گسترده ، دقیق و بهنگام داشته باشد و آنچه را که مایه امیدآفرینی برای مردم است با هنرمندی به آنها انتقال دهد و البته ضعف‌ها و نقص‌های احتمالی را نیز صادقانه بپذیرد چرا که این مسأله تأثیر روانی بسیار مثبتی خواهد داشت.

,

مدرس حوزه و دانشگاه اضافه کرد: گرانی فشار سنگینی به مردم آورده است و لذا دولت باید به دنبال حل این مشکل باشد و اصناف نیز باید انصاف را در نظر داشته باشند و قطعاً این بحران اقتصادی با کمک مردم پشت سر گذاشته می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه