اخبار داغ

قدردانی آیت الله نیازی از بصیرت مردم لرستان/ نظر مراجع وعلما برای پیگیری معیشت مردم یک مطالبه به حق است

قدردانی آیت الله نیازی از بصیرت مردم لرستان/ نظر مراجع وعلما برای پیگیری معیشت مردم یک مطالبه به حق است
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه نظر مراجع وعلما در خصوص رسیدگی به معیشت مردم مطالبه به حقی است،گفت: دولت بایستی به مطالبات به حق اقتصادی مردم رسیدگی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا آیت الله هاشم نیازی خرم آبادی،نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سفیرافلاک با تاکید براینکه نظر مراجع وعلما در خصوص رسیدگی به معیشت مردم مطالبه به حقی است اظهار داشت:با عنایت الهی امیدواریم ایران از این پیچ سخت به سلامتی عبور می کند.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی با بیان اینکه دولت بایستی به مطالبات به حق اقتصادی مردم رسیدگی کند،عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی مبنا و تنها راهکار نجات اقتصادی کشور که می تواند توطئه های اقتصادی دشمنان نظام را خنثی کند.

,

 

,

 عضو مجلس خبرگان رهبری توجه به تولید داخلی را از مهمترین اصول اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای گرسنگی کشیدن مردم نیست بلکه بایستی با برنامه ریزی راه های تولید ثروت و ارتقا تولیدات داخلی را در کشور فراهم کرد.  

,

 

,

آیت الله نیازی خرم آبادی با اشاره به توطئه های دشمنان نظام تصریح کرد: وقتی برخی ها از تریبون های خارجی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال جو سازی هستند نباید برخی از جوانان ما فریب حیله گری های آنها را بخورند. 

,

 

,

 وی با قدردانی از بصیرت مردم لرستان گفت: دشمنان نظام سعی داشتند در فضای مجازی ورسانه ای خود با سواستفاده از غیرت لرستانی ها به دنبال اغتشاش و بحران در استان بودند که با هوشیاری وبصیرت مردم لرستان،تیر دشمنان به سنگ خورد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه