اخبار داغ

خیابان های خالی از نیمکت یاسوج، کمرشهروندان را خمیده تر کرد+تصاویر

خیابان های خالی از نیمکت یاسوج، کمرشهروندان را خمیده تر کرد+تصاویر
یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است اما متاسفانه در این شهر جای خالی صندلی در پیاده روها، سطل های زباله با طرح های جدید و آب سرد کن های مدرن خالی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ایل بانو،  یاسوج به عنوان مرکز یک استان باید دارای امکاناتی باشد که شهروندان آن آرامش بهتری داشته باشند اما گاهی مشاهده می شود که برخی از شهرستان های این استان از نظر فضای شهری و حقوق شهروندی وضعیت بهتری نسبت به پایتخت شان دارند و این باعث ایجاد گلایه مندی مردم شهر یاسوج می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ایل بانو،  , ایل بانو،,

 

,

در سال های گذشته نسبت به فضای شهری یاسوج انتقاداتی زیادی وجود داشته است هر چند کارهایی انجام شده است اما برای دیده شدن باید بیشتر کار کرد.

,

 

,
, ,
 
,
یکی از مشکلات اساسی در یاسوج که اکنون مردم مشاهده می کنند و قابل لمس است نبود نیمکت مناسب برای نشستن در خیابان های یاسوج است که  جای خالی آنها به شدت احساس می شود.
,

 

,

میدان هفت تیر یاسوج مرکزی ترین بخش شهر یاسوج است که گاهی می بینیم برخی از مردم برای نشستن یا از پایه مانیتور بزرگ که در هفت تیر نصب است استفاده می کنند و یا در میدان هفت تیر نشسته اند که  در شان مردم این استان نیز نیست.

,

, ,

 در سایر شهرهای کوچک یا بزرگ می بینیم که در خیابان ها و پیاده روهای انها صندلی ها و نیمکت های مختلفی با طراحی بسیار زیبا نصب شده اند که مکانی برای رفع خستگی مردم تبدیل شده است در این میان خستگی بیش از حد پیرمردان و پیرزنان بیشتر از بقیه به چشم می خورد هر چند که در پارک های یاسوج چنین نیمکت هایی نصب شده است اما پیاده رو با پارک فرق دارد.

,

, ,

گاهی دیده می شود که تنها برای رفع تکلیف کاری در سطح شهر انجام می شود در حالی که هیچ نمای خاصی به شهر نمی دهد اگر در اجرای طرح ها و فضای شهر کمی سلیقه به کار برده شود بدون شک فضای شهری بهتری خواهیم داشت، سطل های زباله آهنی بزرگ، آب سردکن های قدیمی و نامناسب، همچنین تلفن عمومی های قرون وسطایی از جمله مواردی هستند که  چهره نامناسب برای این شهر ایجاد کرده اند.

,

 

,

گاهی با اندکی سلیقه و خلاقیت می توان با کمترین هزینه طراحی های زیبایی در سطح شهر انجام داد، شهرداری می تواند با دادن فراخوان از مردم بخواهد در ایجاد یک شهر خوب و ایده آل کمک کنند و ایده های خود را مطرح کنند بدون شک می توان از میان 100 نظر یا بیشتر ایده ای خوب پیدا کرد و به کار برد.

,

, ,

در این شهر جوانان زیادی هستند که تنها به یک اشاره نیاز دارند که وارد کار شوند  فارغ التحصیلان معماری شهرسازی و فضای شهری می توانند در این راستا به شهرداری یاسوج کمک کنند انتظار می رود که شهرداری یاسوج در راستای زیباسازی شهر گام بردارد و از ایده جوانان نیز استفاده کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه