اخبار داغ

تصفیه خانه فاضلاب یاسوج داد مردم را در آورده است/شهرک هایی که بوی فاضلاب گرفته اند

تصفیه خانه فاضلاب یاسوج داد مردم را در آورده است/شهرک هایی که بوی فاضلاب گرفته اند
بوی فاضلاب در شهرک های امام حسین و امام علی یاسوج به یک معما برای مردم مسئولان تبدیل شده است که گویا قابل حل نیست و یا هر کدام توپ را در میدان دیگری می اندازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ایل بانو،  تصفیه خانه  فاضلاب یاسوج در فصل تابستان به یک مشکل اساسی برای مردم مجاور آن منطقه یعنی شهرک جهاد و شهرک امام علی تبدیل شده است و باعث ایجاد نارضایتی بسیار شدید در میان مردم شده است به گونه ای که روزانه مردم این منطقه از بوی فاضلاب گلایه مند هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

 

,

به طور کلی می توان گفت که مناطق شرق شهر یاسوج از بوی نامطبوع فاضلاب  در امان نیستند، این بو که بدون شک حاوی گازهای سمی و شیمیایی است ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم این مناطق شود این درحالی است که مسئولان آبفای شهری گفته اند که این بوی ایجاد شده در شرق یاسوج هیچ ارتباطی با تصفیه خانه یاسوج ندارد.

,

 

,

کارشناسان ابفای شهری بر این اعتقادند که بوی ایجاد شده در این مناطق هیچ ارتباطی با تصفیه خانه  فاضلاب یاسوج ندارد و این بو ناشی از فاضلاب های سطحی است که با گرم شدن هوا اینگونه پخش می شوند و باعث نارضایتی مردم می شود.

,

 

,

نکته مهم اینجاست که مسئولان ابفای شهری به جای اینکه توپ را به میدان شهرداری و یا ادارت دیگری بیندازند وارد عمل شوند و مردم شرق یاسوج را از این بوی نامطبوع نجات دهند دلیل این بو اگر تصفیه خانه فاضلاب نیست پس جلسه ای با شهرداری یاسوج بگیرید که با ارائه راهکار مردم را نجات دهید و بیشتر از  این باعث ایجاد گلایه مندی اهالی این منطقه نشوید.

,

 

,

بوی تصفیه خانه فاضلاب یا بوی فاضلاب های سطحی رها شده این منطقه؛ هر کدام که باشد در هر صورت مردم اهالی شرق یاسوج یعنی شهرک امام علی و شهرک جهاد از این بو آرامش ندارند و از مسئولان خواستار رفع این مشکل هستند اینکه مسئولان نیز بخواهند توپ را به میدان دیگری بیندازند شایسته نیست چرا که  زندگی با بوی فاضلاب می شود زندگی با طعم فاضلاب؛  می طلبد که مسئولان در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

,

 

,

دستگاه های اجرایی مختلفی در استان هستند که هر کدام توانایی انجام یک کار را دارند گاهی برای حل یک مشکل نیاز به اعتبارات آنچنانی نیست بلکه همدلی مسئولان و ادارت را می خواهد اگر هر کدام کاری که از دستشان بر می آید را انجام دهند بدون شک خیلی از مشکلات بر طرف می شود اما این کار نیازمند همدلی بیشتر دستگاه های اجرایی در استان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه