اخبار داغ

طرح "شهید رهنمون" در مناطق محروم شهرستان دلفان اجرا می شود

طرح "شهید رهنمون" در مناطق محروم شهرستان دلفان اجرا می شود
مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: چهار تیم پزشکی شهید دکتر رهنمون برای ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی به روستاهای منطقه میربگ جنوبی از توابع شهرستان دلفان اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا یه نقل از سفیرافلاک سرهنگ عبدالوحید ملک آرا اظهار داشت: چهار تیم پزشکی شهید دکتر رهنمون برای ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی به روستاهای منطقه میربگ جنوبی از توابع شهرستان دلفان اعزام می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی افزود: این تیم پزشکی که متشکل از پزشکان عمومی، ماما، پرستار، مشاوره، آزمایشگاه، کارشناسان بهداشت و دارو یار همراه با وسایل و تجهیزات موردنیاز است برای ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم این منطقه اعزام می‌شود.

,

 

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان با بیان این که تیم پزشکی در بخش‌های عمومی، مامایی، بهداشتی و خدماتی ارائه خدمت می‌کنند،گفت: برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌ها و راه‌های پیشگیری، آموزش بهداشت فردی، دهان و دندان و مشاوره توسط کارشناسان مربوطه  از دیگر برنامه های این تیم پزشکی است.

,

 

,

ملک آرا خاطرنشان کرد: همه خدمات ارائه‌شده توسط اکیپ بهداشتی درمانی طرح شهید دکتر رهنمون شهرستان دلفان به منطقه میربگ جنوبی به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

,

 

,

وی با بیان این که این طرح با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی دلفان و همکاری شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال‌احمر و سپاه ناحیه شهرستان دلفان اجرا می شود،عنوان کرد: توزیع سبدهای غذایی توسط جمعیت هلال‌احمر شهرستان دلفان از در دیگر خدمات خداپسندانه این اعزام است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه